Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Padající otáčky otáčkoměru při brždění motorem


fifa24

Recommended Posts

Nevím si už rady (P 406 1,9TD 66kw, r.v.1998)

Při bždění motorem mi padaji otáčky na otáčkoměru na nulu.

(Na volnoběh a při jízdě vše ok)

Občas se mi stává, že po nastartování nejde otáčkoměr a motor divně \"cvrdliká\" a nejde do otáček, a jde jako by na 3 válce.... buď to přestane samo, občas musim chcípnout a pak znova nastartovat a je to ok

Podle mě oba dva problemy spolu souvisí a je chyba buď v čidle otáčkoměru, nebo ve vsřikovači, nebo v čerpadle:myslim

!!!!!!!!Prosím poraďte!!!!!!!!!!!!!

[upravil dne 8.3.2010 fifa24]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Oba problemy spolu nejspis nesouvisi. Tenhle motor nema elektronicky cerpadlo. Ty zvuky to dela a bezi na tri valce asi jenom za studena? Muze to delat to co pises, nebo nezhavi naka svicka, nebo je v nafte prisaty vzduch. Ten otackomer za jizdy jinak vubec nepada? Nekdy se v budikach udela prechodak - spatny spoj, staci to rozebrat a zaletovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Benžík

Oba problemy spolu nejspis nesouvisi. Tenhle motor nema elektronicky cerpadlo. Ty zvuky to dela a bezi na tri valce asi jenom za studena? Muze to delat to co pises, nebo nezhavi naka svicka, nebo je v nafte prisaty vzduch. Ten otackomer za jizdy jinak vubec nepada? Nekdy se v budikach udela prechodak - spatny spoj, staci to rozebrat a zaletovat.

souviset to spolu urcite souvisí

otáčky padaji jen při brždění motorem, na volnoběh i pod plynem je vse ok

s otackomerem zadne problemy jinak nejsou

a kdyz jednou za cas nastartuji(at uz za zepla nebo za studena), a dela to ty zvuky a jde to jako by na tri, tak otackomer taky nejde, pripada mi jako by nedostaval ten jeden rizenej strik informace o otackach,... je mi to zahadou

nevite jestli existuje nejaka spojitost cidla otacek se ridici jednotku, nebo rizenim strikovani?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ten vstrekovac nie je riadeny len posiela impluzi kolko krat sa otvori a je to tam asi preto bo je tam rj na egr ako to mali 309 a 405. ale aj keby si to vyhodil z auta tak sa nic nedeje vpliv na otacky motora to nema bo je tam ccisto mechanicke cerpadlo. ako drzi volnobezne otacky pri zohriatom motore? ak sa to chova ako keby si siel na 3valce aj ked motor je teply tak to skor predpokladam ze to bude cerpadlo.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: comm

ten vstrekovac nie je riadeny len posiela impluzi kolko krat sa otvori a je to tam asi preto bo je tam rj na egr ako to mali 309 a 405. ale aj keby si to vyhodil z auta tak sa nic nedeje vpliv na otacky motora to nema bo je tam ccisto mechanicke cerpadlo. ako drzi volnobezne otacky pri zohriatom motore? ak sa to chova ako keby si siel na 3valce aj ked motor je teply tak to skor predpokladam ze to bude cerpadlo.

nu od nekud jdou impulsy otacek, jak do otackomeru , tak od nekud dostává informace o otáčkách řídící jednotka, když nejde otáčkoměr,.. tak jde blbě i motor

otáčky to drží jak zastudena, tak za tepla výborně

někdy se stane i za jízdy, že otáčkoměr spadne na nulu a z motoru jde divný cvrdlikání a netáhne,.. po pár vteřinách to většinou přestane

kde je vůbec na 406 1,9td čidlo otáčkoměru?null

[upravil dne 10.3.2010 fifa24]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: fifa24

Původně zaslal: comm

ten vstrekovac nie je riadeny len posiela impluzi kolko krat sa otvori a je to tam asi preto bo je tam rj na egr ako to mali 309 a 405. ale aj keby si to vyhodil z auta tak sa nic nedeje vpliv na otacky motora to nema bo je tam ccisto mechanicke cerpadlo. ako drzi volnobezne otacky pri zohriatom motore? ak sa to chova ako keby si siel na 3valce aj ked motor je teply tak to skor predpokladam ze to bude cerpadlo.

nu od nekud jdou impulsy otacek, jak do otackomeru , tak od nekud dostává informace o otáčkách řídící jednotka, když nejde otáčkoměr,.. tak jde blbě i motor

otáčky to drží jak zastudena, tak za tepla výborně

někdy se stane i za jízdy, že otáčkoměr spadne na nulu a z motoru jde divný cvrdlikání a netáhne,.. po pár vteřinách to většinou přestane

kde je vůbec na 406 1,9td čidlo otáčkoměru?null

[upravil dne 10.3.2010 fifa24]

Tak v tom případě jsi měl pravdu a obě závady spolu souvisí a bude vadné čerpadlo nebo možná tryska.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já se přidám k diskuzi..... mám stejný motor a problém ze stejné oblasti - otáčkoměr. Ukazuje mi vyšší hodnoty než skutečně jsou. zapnu klíček 1 poloha otáčkoměr je na nule 2 poloha otáčkoměr vyskočí zhruba na 500ot/min... nastartuju a otáčky mám dle otáčkoměru na 1900 ot/min. pak při jizdě ukazuje zhruba o +- 1000ot/min víc než motor točí...... nějaké tipy??? čidlo otáčkoměru nebo nějakej studenák v budíkách? tipy?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...
  • O 3 měsíce později...
já se přidám k diskuzi..... mám stejný motor a problém ze stejné oblasti - otáčkoměr. Ukazuje mi vyšší hodnoty než skutečně jsou. zapnu klíček 1 poloha otáčkoměr je na nule 2 poloha otáčkoměr vyskočí zhruba na 500ot/min... nastartuju a otáčky mám dle otáčkoměru na 1900 ot/min. pak při jizdě ukazuje zhruba o +- 1000ot/min víc než motor točí...... nějaké tipy??? čidlo otáčkoměru nebo nějakej studenák v budíkách? tipy?

ahoj, když sem včera dal jiné budíky s otáčkoměrem tak mě čekalo nemilé překvapení, přesně takové, co tady popisuje maverick.petr. nesetkal se s tímhle problémem někdo? Předchozí otáčkoměr z benzínáku fungoval bez problémů. Četl sem tady toho hodně o padání rafiček a s tím souvisejícím propájením spojů, ale tenhle problém se tu nevyskytuje.

díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to stajgrpavel:

já tam právě předtím měl budíky z benzínu a ty byly bez problémů. Tak je mi to právě divný. Dost divný mě přijde hlavně to, že když zapnu zapalování tak rafička otáček povyskočí. Každopádně o víkendu zkusím budíky rozdělat a podívat se jak sou na tom kontakty, čidlo bude následovat hnedka potom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...