fifa24 Odesláno 8. březen 2010 Sdílet Odesláno 8. březen 2010 Nevím si už rady (P 406 1,9TD 66kw, r.v.1998) Při bždění motorem mi padaji otáčky na otáčkoměru na nulu. (Na volnoběh a při jízdě vše ok) Občas se mi stává, že po nastartování nejde otáčkoměr a motor divně \"cvrdliká\" a nejde do otáček, a jde jako by na 3 válce.... buď to přestane samo, občas musim chcípnout a pak znova nastartovat a je to ok Podle mě oba dva problemy spolu souvisí a je chyba buď v čidle otáčkoměru, nebo ve vsřikovači, nebo v čerpadle:myslim !!!!!!!!Prosím poraďte!!!!!!!!!!!!! [upravil dne 8.3.2010 fifa24] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 Oba problemy spolu nejspis nesouvisi. Tenhle motor nema elektronicky cerpadlo. Ty zvuky to dela a bezi na tri valce asi jenom za studena? Muze to delat to co pises, nebo nezhavi naka svicka, nebo je v nafte prisaty vzduch. Ten otackomer za jizdy jinak vubec nepada? Nekdy se v budikach udela prechodak - spatny spoj, staci to rozebrat a zaletovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 souhlasím s benžíkem....info o otáčkách bere z čidla u setrváku.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa24 Odesláno 9. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2010 Původně zaslal: Benžík Oba problemy spolu nejspis nesouvisi. Tenhle motor nema elektronicky cerpadlo. Ty zvuky to dela a bezi na tri valce asi jenom za studena? Muze to delat to co pises, nebo nezhavi naka svicka, nebo je v nafte prisaty vzduch. Ten otackomer za jizdy jinak vubec nepada? Nekdy se v budikach udela prechodak - spatny spoj, staci to rozebrat a zaletovat. souviset to spolu urcite souvisí otáčky padaji jen při brždění motorem, na volnoběh i pod plynem je vse ok s otackomerem zadne problemy jinak nejsou a kdyz jednou za cas nastartuji(at uz za zepla nebo za studena), a dela to ty zvuky a jde to jako by na tri, tak otackomer taky nejde, pripada mi jako by nedostaval ten jeden rizenej strik informace o otackach,... je mi to zahadou nevite jestli existuje nejaka spojitost cidla otacek se ridici jednotku, nebo rizenim strikovani? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dobrmik Odesláno 9. březen 2010 Sdílet Odesláno 9. březen 2010 hmm ale u 1,9td není řízený střik??to je jen u 2,1td a to ještě s čerpadlem epic.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa24 Odesláno 9. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 9. březen 2010 Původně zaslal: dobrmik hmm ale u 1,9td není řízený střik??to je jen u 2,1td a to ještě s čerpadlem epic.... no na jednom striku jsou nejaky kabliky a je prej nekolikanasobne drazsi nez ostatni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Ses si jisty ze to neni 2,1td? Muze to byt spatne v papirech, nebo nekdo vymenil motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara1 Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Původně zaslal: dobrmik hmm ale u 1,9td není řízený střik??to je jen u 2,1td a to ještě s čerpadlem epic.... bracha ma taky 1.9td a ma jeden vstřik řizeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 ten vstrekovac nie je riadeny len posiela impluzi kolko krat sa otvori a je to tam asi preto bo je tam rj na egr ako to mali 309 a 405. ale aj keby si to vyhodil z auta tak sa nic nedeje vpliv na otacky motora to nema bo je tam ccisto mechanicke cerpadlo. ako drzi volnobezne otacky pri zohriatom motore? ak sa to chova ako keby si siel na 3valce aj ked motor je teply tak to skor predpokladam ze to bude cerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa24 Odesláno 10. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Původně zaslal: Benžík Ses si jisty ze to neni 2,1td? Muze to byt spatne v papirech, nebo nekdo vymenil motor. je to 100% 1,9TD 66kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa24 Odesláno 10. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Původně zaslal: comm ten vstrekovac nie je riadeny len posiela impluzi kolko krat sa otvori a je to tam asi preto bo je tam rj na egr ako to mali 309 a 405. ale aj keby si to vyhodil z auta tak sa nic nedeje vpliv na otacky motora to nema bo je tam ccisto mechanicke cerpadlo. ako drzi volnobezne otacky pri zohriatom motore? ak sa to chova ako keby si siel na 3valce aj ked motor je teply tak to skor predpokladam ze to bude cerpadlo. nu od nekud jdou impulsy otacek, jak do otackomeru , tak od nekud dostává informace o otáčkách řídící jednotka, když nejde otáčkoměr,.. tak jde blbě i motor otáčky to drží jak zastudena, tak za tepla výborně někdy se stane i za jízdy, že otáčkoměr spadne na nulu a z motoru jde divný cvrdlikání a netáhne,.. po pár vteřinách to většinou přestane kde je vůbec na 406 1,9td čidlo otáčkoměru? [upravil dne 10.3.2010 fifa24] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 skoda ze niesi blizko niekde mrkol by som sa ti na to bo mam casu hafu inak vyfot motor aj cerpadlo ako to vyzera v tvojom motorovom priestore a inac napis kod motoru nech vieme co to je zac jo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 10. březen 2010 Sdílet Odesláno 10. březen 2010 Původně zaslal: fifa24 Původně zaslal: comm ten vstrekovac nie je riadeny len posiela impluzi kolko krat sa otvori a je to tam asi preto bo je tam rj na egr ako to mali 309 a 405. ale aj keby si to vyhodil z auta tak sa nic nedeje vpliv na otacky motora to nema bo je tam ccisto mechanicke cerpadlo. ako drzi volnobezne otacky pri zohriatom motore? ak sa to chova ako keby si siel na 3valce aj ked motor je teply tak to skor predpokladam ze to bude cerpadlo. nu od nekud jdou impulsy otacek, jak do otackomeru , tak od nekud dostává informace o otáčkách řídící jednotka, když nejde otáčkoměr,.. tak jde blbě i motor otáčky to drží jak zastudena, tak za tepla výborně někdy se stane i za jízdy, že otáčkoměr spadne na nulu a z motoru jde divný cvrdlikání a netáhne,.. po pár vteřinách to většinou přestane kde je vůbec na 406 1,9td čidlo otáčkoměru? [upravil dne 10.3.2010 fifa24] Tak v tom případě jsi měl pravdu a obě závady spolu souvisí a bude vadné čerpadlo nebo možná tryska. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa24 Odesláno 11. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 11. březen 2010 a kde je teda v 406 1,9TD cidlo otacek? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maverick.petr Odesláno 18. březen 2010 Sdílet Odesláno 18. březen 2010 já se přidám k diskuzi..... mám stejný motor a problém ze stejné oblasti - otáčkoměr. Ukazuje mi vyšší hodnoty než skutečně jsou. zapnu klíček 1 poloha otáčkoměr je na nule 2 poloha otáčkoměr vyskočí zhruba na 500ot/min... nastartuju a otáčky mám dle otáčkoměru na 1900 ot/min. pak při jizdě ukazuje zhruba o +- 1000ot/min víc než motor točí...... nějaké tipy??? čidlo otáčkoměru nebo nějakej studenák v budíkách? tipy? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fifa24 Odesláno 18. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2010 prisel jsem na zavadu tak ze, vse bylo zpusobeno nedomacknutym konektorem od cidla otackomeru. motor se zklidnil,... nedela blbosti a otackomer ukazuje i pri brzdeni motorem diky vsem:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Barney Odesláno 7. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2011 Ale stálu tu nikdo neopoveděl přesnejší polohu toho čidla mám Téměř Stejný problem děkuji za pomoc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišák406 Odesláno 10. březen 2012 Sdílet Odesláno 10. březen 2012 já se přidám k diskuzi..... mám stejný motor a problém ze stejné oblasti - otáčkoměr. Ukazuje mi vyšší hodnoty než skutečně jsou. zapnu klíček 1 poloha otáčkoměr je na nule 2 poloha otáčkoměr vyskočí zhruba na 500ot/min... nastartuju a otáčky mám dle otáčkoměru na 1900 ot/min. pak při jizdě ukazuje zhruba o +- 1000ot/min víc než motor točí...... nějaké tipy??? čidlo otáčkoměru nebo nějakej studenák v budíkách? tipy? ahoj, když sem včera dal jiné budíky s otáčkoměrem tak mě čekalo nemilé překvapení, přesně takové, co tady popisuje maverick.petr. nesetkal se s tímhle problémem někdo? Předchozí otáčkoměr z benzínáku fungoval bez problémů. Četl sem tady toho hodně o padání rafiček a s tím souvisejícím propájením spojů, ale tenhle problém se tu nevyskytuje. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 ahoj ja vymenil cidlo otacek a vze uz funguje tak jak ma. zkus to take. budiky jsem pajel asi 5x , protoze mi bylo divne ze by mohlo byt neco s cidlem kdyz otacky ukazujou pri jizde i na volnobeh. ale bylo to proste cidlo ( cisteni nepomohlo) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišák406 Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 to stajgrpavel: já tam právě předtím měl budíky z benzínu a ty byly bez problémů. Tak je mi to právě divný. Dost divný mě přijde hlavně to, že když zapnu zapalování tak rafička otáček povyskočí. Každopádně o víkendu zkusím budíky rozdělat a podívat se jak sou na tom kontakty, čidlo bude následovat hnedka potom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.