Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Teplota motoru 207


IvanHa

Recommended Posts

Mám podobný problém. V období minulých mrazů nevystoupala teplota motoru výše jak na 80st. Samozřejmě, že při teplotách okolo 70st. byl v činnosti sytič, což signalizovaly zvýšené otáčky motoru. Protože se jedná o nové vozidlo byla tato skutečnost reklamována a byl vyměněn termostat a čidlo teploty. Při následném sledování teploty bylo zjištěno, že teplota v některých jízdách nevystoupá výše než na 80st. a to ani po dvaceti km jízdy. Jednou při cestě dlouhé 50km teplota kolísala mezi 70-80st. V některých jiných dnech (při srovnatelné venkovní teplotě) se ukazatel začne pohybovat po cca třech km a po dalších čtyřech km vystoupí na devadesát a drží. V ten stejný den, po cca čtyřech hodinách parkování venku, teplota během dalších deseti km nevystoupí nad 80st. Je vyměněný termostat zase vadný nebo je chyba někde jinde? Poraďte. Auto je sice ještě v záruce, ale v servise si s tím evidentně nevědí rady.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám podobný problém s tím že mi navíc trvá 10km a víc než mi ukazatel teploty po zahájení jízdy začne ukazovat. Už jsme to tu probírali a něco jsem napsal. Závadu mám od loňského podzimu. Postupně vyměněno čidlo-termostat-přehrán software. Závada neodstraněna a záruka mi minulý týden skončila. V servisu už nevědí :fnuk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nazdar,

tento problem mam aj ja ako som pisal v teme teplota motora.Podla chyby myslim,ze mas motor 1,4 i 54kw.

Po mojich zisteniach (diagnostika, sledovanie...) je to chyba na 99% v budikoch.Teplotu,ktoru vidis na budiku je len orientacna (realna teplota motora po zahriati je cez 100°C) a vsetky tie hodnoty prechadzaju cez filter, ktory ich zobrazuje na budik. A vtom filtry (kedze to bude len neaky software) je nasa chyba.Mozno pomoze prehrat software ak sa da alebo vymenit budiky.

To ze je cidlo teploty dobre zistis aj tak, ze ak ides a mas teplotu minimalnu podla budikov (ale kuri jak besne) , ze zastavis, vypnes motor a za chvilu zapnes zapalovanie - teplota motora hned vyskoci alebo zacne po 2-3 sekundovych intervaloch stupat na realnu (vyskusane x krat) Inak cidlo teploty motora dava signaly o teplote kazde 2-3 sek. (zistene z diagnostiky)

Cize podla mna treba ist cestou budikov a nie vymeny cidla a termostatu.

Ak budete mat nieco nove dajte vediet.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak s tím budíkem je to tak,že mi výměnu v servisu hned rozmluvili,když jsem jim řekl,že by to mohla být možnost. Budík prý napojili na pc. a zkoušeli simulovat teploty. Vše bylo údajně bez problémů,takže podle nich to v budíku není. Známý elektřikář-elektronik mi řekl,že podle něj je to někde nějaký kabel,nebo koncovka.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Díky přátelé. Zajímavé na tom ovšem je to, že třeba dnes vystoupala teplote na 90 během cca 5km, i když venkovní teplota byla asi -1st. Po zpáteční cestě pak byla venk. teplota 1 nad a během 13km na teploměru max. 80st. Čili jednou to ukazuje správně a po chvilce stání to ukazuje blbě. Právě toto nemohu pochopit. To je to zvláštní na celém problému. Jinak budu velice vděčný na jakoukoliv radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
  • O 2 roky později...

Poradí mi někdo. Mám problém ohledně teploty motru. Když nastartuju tak mi teplota vyjede na max. a píše mi to STOP. Auto stojí celou noc a není možné aby byla teplota tak vysoká. Nevíte někdo čím by to mohlo být. Zda je to nějakým čidlem nebo něco jiného. :myslim Děkuji za pomoc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

a odstranil niekto zavadu-ako?

V 8. 3. 2010 at 21:51, IvanHa napsal:

Mám podobný problém. V období minulých mrazů nevystoupala teplota motoru výše jak na 80st. Samozřejmě, že při teplotách okolo 70st. byl v činnosti sytič, což signalizovaly zvýšené otáčky motoru. Protože se jedná o nové vozidlo byla tato skutečnost reklamována a byl vyměněn termostat a čidlo teploty. Při následném sledování teploty bylo zjištěno, že teplota v některých jízdách nevystoupá výše než na 80st. a to ani po dvaceti km jízdy. Jednou při cestě dlouhé 50km teplota kolísala mezi 70-80st. V některých jiných dnech (při srovnatelné venkovní teplotě) se ukazatel začne pohybovat po cca třech km a po dalších čtyřech km vystoupí na devadesát a drží. V ten stejný den, po cca čtyřech hodinách parkování venku, teplota během dalších deseti km nevystoupí nad 80st. Je vyměněný termostat zase vadný nebo je chyba někde jinde? Poraďte. Auto je sice ještě v záruce, ale v servise si s tím evidentně nevědí rady.

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...