ozzy56 Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 straki opravdu nechápu, proč musíš tady trousit neustále ty přiblblé poznámky, většinou s minimálně pěti řehtajícíma smajlíkama..., tomu,co potřebuje radu jsou ty tvoje štěky k hovnu, to snad chápeš né? jako profík rozumím tomu, že nebudeš rozdávat rady přes net, když tě to živí, ale přece můžeš napsat dotyčnému SZ s nabídkou opravy..., jinak radši vůbec nereaguj už jednou jsem ti napsal, že podle tvého písemného projevu mi připadáš jako puberťák, musím říct, že ten pocit mám stále...,ale abych ulehčil život sobě i tobě, nebudu už na tvoje přihlouplé poznámky reagovat, hezký den Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 Kazdy kdo chce poradit dostane SZ s radou. Akorat to uz sem potom nenapisou. A treba pubertak jsem....co vis. Ber to prosim s nadsazkou. Osobne mne taky zajima jestli dotycny napise ze moje rada pomohla nebo ne. Tyhle reakce vznikaji prave diky radoby profesionalum kteri tahaji rady z for a pak delaji borce.Ale uz jdeme do off takze nebudu dal rozepisovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 (upraveno) Tak Dia za studena NIC , ale Strakiho rada pomohla tak uvidím co se z toho vyklube Upraveno 30. květen 2015 uživatelem pajas502 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 30. květen 2015 Sdílet Odesláno 30. květen 2015 Ahoj už dlouho planuju ze bych se u tebe stavil abys me napichl a jako clovek kterej tomu rozumi mi rekl kondici motora jestli ti projev motoru pride ok nebo ne me se furt ten muj nezda asi 14 dni z5 jsme byly s rodinkou v Chomutove v Zoo a myslel jsem na to ale to by asi neslo tahat do vyletu montovani a vzhledem k tomu ze ted menim zamestnani a budu dojizdet cca 320 km za tyden chtel bych mit auto v cajku takze jak bude cas asi si s tebou domluvim schuzku.A myslel jsem i na nachipovani ze bych ho trochu ozivil ale to uz zalezi urco na stavu motoru.Muzes mi simte rict jak dlouho cca chipovani trva abych byl v obraze ? trochu OT za to sry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 31. květen 2015 Sdílet Odesláno 31. květen 2015 (upraveno) Velký dík Strakimu za rady ! Upraveno 31. květen 2015 uživatelem pajas502 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 21. červen 2015 Sdílet Odesláno 21. červen 2015 (upraveno) slíbil jsem Strakimu že to nebudu zveřejňovat ,takže sorry Upraveno 21. červen 2015 uživatelem pajas502 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin077 Odesláno 6. září 2015 Sdílet Odesláno 6. září 2015 Nazdar chlapi konecne som natrafil na temu,ktora sa tika mojho problemu s vykonom za studena na mojej 307 79kw 2003.Poprosim kto by bol konkretnejsi ako Ste to vyriesili. Ja som uz cistil vsetky tie ventily aj egr pri ktorom sa my podarilo prasknut celne sklo,menil som drw zbytocne na odporucanie vseliakich spekulantou v servise, no stale sa to opakuje.Za pomoc diki. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zemla703 Odesláno 7. září 2015 Sdílet Odesláno 7. září 2015 Tento problem se asi ani nijak nevyresil a nevyresi ... Nekdo rika ze mu zabralo kdyz dal silnejsi starter nekdo zhavicky nekdo mel horsi vstriky atd atd atd.Pokud nastartujes a jezdis tak jezdi a neres to ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin077 Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 Doteraz som jazdil,ale uz my to ide na nervy kazde rano do kopca na 1.V servisoch by len nieco menili,ale nikto sa nevyjadri v com je chyba,lebo to sami netusia.Tak skusam ci tu niekto neporadi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 8. září 2015 Sdílet Odesláno 8. září 2015 Však máš nápovedu priamo v diskusii.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
honzap1 Odesláno 29. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2015 (upraveno) Ahoj, už 2 měsíce pozoruji u svého auta samý problém, kdy mi netáhne studený motor. Do 1900 otáček mám plynový pedál téměř na podlaze a motor nemá tah a jakmile se dostanu s otáčkami na 2000, tak už to jede normálně. Když už mám motor zahřátý, tak od 1800 otáček už má tah v pořádku a zrychluje bez problémů. Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli mi někdo z Vás neporadí, co bych měl zkontrolovat popřípadě vyměnit. Mám P307, 2.0 HDi, 79 kW, rok výroby 2004 s funkčním FAPem a EGR ventilem. Diagnostika ukázala v historii pouze jedinou chybu - chyba teploty oleje. Předem děkuji za Vaši pomoc a za rady. Upraveno 29. prosinec 2015 uživatelem honzap1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajas502 Odesláno 29. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 29. prosinec 2015 Napiš Strakimu007 SZ a on ti poradí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Anna1902 Odesláno 24. březen 2016 Sdílet Odesláno 24. březen 2016 Ahoj, už 2 měsíce pozoruji u svého auta samý problém, kdy mi netáhne studený motor. Do 1900 otáček mám plynový pedál téměř na podlaze a motor nemá tah a jakmile se dostanu s otáčkami na 2000, tak už to jede normálně. Když už mám motor zahřátý, tak od 1800 otáček už má tah v pořádku a zrychluje bez problémů. Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli mi někdo z Vás neporadí, co bych měl zkontrolovat popřípadě vyměnit. Mám P307, 2.0 HDi, 79 kW, rok výroby 2004 s funkčním FAPem a EGR ventilem. Diagnostika ukázala v historii pouze jedinou chybu - chyba teploty oleje. Předem děkuji za Vaši pomoc a za rady.Ahoj honzap1.chcem sa ta opytat,ci a ako si vyriesil ten problem s autom,ked auto za studena nemalo vykon.ja mam ten isty problem,v kazdom servise chcu vymenit nieco ine ale nikto presne nevie kde je problem.vdakaOdoslané z K016 pomocou Tapatalku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rodik00 Odesláno 19. červenec 2020 Sdílet Odesláno 19. červenec 2020 Ahojte, ak by niekto potreboval este vyriesit problem s motorom, ktory nema tah za studena, mne uz robievalo, ze som nemal tah hociako, raz malo tah inokedy zas nie aj zatepla. Ale zastudena nemalo tah vzdy,ked som startoval na druhy den. Vsimol som si, ze tiahlo na turbe co vyraduje turbo z cinnosti sa pri studenom starte schovava strasne pomaly, ak uzmotor bol ohriaty ale to stym nema absolutne nic, vec je ta ,ze ten motor uz bezal par minut tak pri dalsom starte sa schovalo rychlejsie ale nie je to este ono. Ak si tohoto vsimnete problem je v podtlaku co turbo ovlada. Vyveva na motore robi podlak ktory sa dostane prvou hrubou hadickou len k brzdam tie funguju, a dalej je skrtiaci ventil take T na tlak 0,05bar a ten vnutri je upchaty! Dalej podtlak sa vytvara velmi tazko odkial ide hadicka za motor k nadrzi podtlaku a rozvod na EGR a turbo. Na tomto zasobniku som mal aj jemne povolenu hadicku k turbu , ktoru som preistotu zafixoval stahovackou. Nakoniec treba skontrolovat funkcnost hadiciek celeho podlaku. A mate to vyriesene. Peugeot 307sw, Motor 1.6HDi 66kw, r.v. 2006. Diagnosticke chyby som mal problem s EGR, zastudena som si nasiel slaby vykon turba, co mi aj sposobovalo. Takze pre tento problem urcite nefunguje aj EGR ventil. Na displey v aute mi svietilo Antipollution fault, kontrolka motora mi svietila, ak som nastartoval cca 5x zmizla. Ale s vykonom bol problem stale. Dufam,ze to este niekomu pomoze. trucker1245 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.