Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

studený motor 2,0 HDi nejde -


mildo

Recommended Posts

straki

 

opravdu nechápu, proč musíš tady trousit neustále ty přiblblé poznámky, většinou s minimálně pěti řehtajícíma smajlíkama..., tomu,co potřebuje radu jsou ty tvoje štěky  k hovnu, to snad chápeš né? jako profík rozumím tomu, že nebudeš rozdávat rady přes net, když tě to živí, ale přece můžeš napsat dotyčnému SZ s nabídkou opravy..., jinak radši vůbec nereaguj :myslim

 

už jednou jsem ti napsal, že podle tvého písemného projevu mi připadáš jako puberťák, musím říct, že ten pocit mám stále...,ale abych ulehčil život sobě i tobě, nebudu už na tvoje přihlouplé poznámky reagovat, hezký den :roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Kazdy kdo chce poradit dostane SZ s radou.

Akorat to uz sem potom nenapisou.

A treba pubertak jsem....co vis. :D

Ber to prosim s nadsazkou.

Osobne mne taky zajima jestli dotycny napise ze moje rada pomohla nebo ne.

Tyhle reakce vznikaji prave diky radoby profesionalum kteri tahaji rady z for a pak delaji borce.Ale uz jdeme do off takze nebudu dal rozepisovat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj už dlouho planuju ze bych se u tebe stavil abys me napichl a jako clovek kterej tomu rozumi mi rekl kondici motora jestli ti projev motoru pride ok nebo ne me se furt ten muj nezda asi 14 dni z5 jsme byly s rodinkou v Chomutove v Zoo a myslel jsem na to ale to by asi neslo tahat do vyletu montovani :D a vzhledem k tomu ze ted menim zamestnani a budu dojizdet cca 320 km za tyden chtel bych mit auto v cajku takze jak bude cas asi si s tebou domluvim schuzku.A myslel jsem i na nachipovani ze bych ho trochu ozivil ale to uz zalezi urco na stavu motoru.Muzes mi simte rict jak dlouho cca chipovani trva abych byl v obraze ? trochu OT za to sry

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 2 měsíce později...

Nazdar chlapi konecne som natrafil na temu,ktora sa tika mojho problemu s vykonom za studena na mojej 307 79kw 2003.Poprosim kto by bol konkretnejsi ako Ste to vyriesili. Ja som uz cistil vsetky tie ventily aj egr pri ktorom sa my podarilo prasknut celne sklo,menil som drw zbytocne na odporucanie vseliakich spekulantou v servise, no stale sa to opakuje.Za pomoc diki.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Ahoj, už 2 měsíce pozoruji u svého auta samý problém, kdy mi netáhne studený motor. Do 1900 otáček mám plynový pedál téměř na podlaze a motor nemá tah a jakmile se dostanu s otáčkami na 2000, tak už to jede normálně. Když už mám motor zahřátý, tak od 1800 otáček už má tah v pořádku a zrychluje bez problémů. Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli mi někdo z Vás neporadí, co bych měl zkontrolovat popřípadě vyměnit. Mám P307, 2.0 HDi, 79 kW, rok výroby 2004 s funkčním FAPem a EGR ventilem. Diagnostika ukázala v historii pouze jedinou chybu - chyba teploty oleje. Předem děkuji za Vaši pomoc a za rady.

Upraveno uživatelem honzap1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...

Ahoj, už 2 měsíce pozoruji u svého auta samý problém, kdy mi netáhne studený motor. Do 1900 otáček mám plynový pedál téměř na podlaze a motor nemá tah a jakmile se dostanu s otáčkami na 2000, tak už to jede normálně. Když už mám motor zahřátý, tak od 1800 otáček už má tah v pořádku a zrychluje bez problémů. Chtěl jsem se Vás zeptat, jestli mi někdo z Vás neporadí, co bych měl zkontrolovat popřípadě vyměnit. Mám P307, 2.0 HDi, 79 kW, rok výroby 2004 s funkčním FAPem a EGR ventilem. Diagnostika ukázala v historii pouze jedinou chybu - chyba teploty oleje. Předem děkuji za Vaši pomoc a za rady.

Ahoj honzap1.chcem sa ta opytat,ci a ako si vyriesil ten problem s autom,ked auto za studena nemalo vykon.ja mam ten isty problem,v kazdom servise chcu vymenit nieco ine ale nikto presne nevie kde je problem.vdaka

Odoslané z K016 pomocou Tapatalku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 roky později...

Ahojte, ak by niekto potreboval este vyriesit problem s motorom, ktory nema tah za studena, mne uz robievalo, ze som nemal tah hociako, raz malo tah inokedy zas nie aj zatepla. Ale zastudena nemalo tah vzdy,ked som startoval na druhy den. Vsimol som si, ze tiahlo na turbe co vyraduje turbo z cinnosti sa pri studenom starte schovava strasne pomaly, ak uzmotor bol ohriaty ale to stym nema absolutne nic, vec je ta ,ze ten motor uz bezal par minut tak pri dalsom starte sa schovalo rychlejsie ale nie je to este ono. Ak si tohoto vsimnete problem je v podtlaku co turbo ovlada. Vyveva na motore robi podlak ktory sa dostane prvou hrubou hadickou len k brzdam tie funguju, a dalej je skrtiaci ventil take T na tlak 0,05bar a ten vnutri je upchaty! Dalej podtlak sa vytvara velmi tazko odkial ide hadicka za motor k nadrzi podtlaku a rozvod na EGR a turbo. Na tomto zasobniku som mal aj jemne povolenu hadicku k turbu , ktoru som preistotu zafixoval stahovackou. Nakoniec treba skontrolovat funkcnost hadiciek celeho podlaku. A mate to vyriesene. 

Peugeot 307sw, Motor 1.6HDi 66kw, r.v. 2006. Diagnosticke chyby som mal problem s EGR, zastudena som si nasiel slaby vykon turba, co mi aj sposobovalo. Takze pre tento problem urcite nefunguje aj EGR ventil. Na displey v aute mi svietilo Antipollution fault, kontrolka motora mi svietila, ak som nastartoval cca 5x zmizla. Ale s vykonom bol problem stale. Dufam,ze to este niekomu pomoze.

 

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...