Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Jaký motor je lepší


misacekk

Recommended Posts

V sekci Servis se dá najít hodně o 1.4HDI, to samé i o 1.6HDI. Sice do tohohle tématu nemám moc co povídat, ale (nejen) selský rozum mi říká, že nejlepší bude 2.0HDI. Známý ji má v Berlingu, které slouží jako taxi. Má najeto (dle tachometru) už skoro půl milionu km a zatím neřešil větší problém. Díky výkonu, který ten motor má, budeš navíc jezdit velice úsporně a motor ti určitě hodně dlouho vydrží. ;)

Ale třeba se pletu. O autech moc nevím. :nevim

[upravil dne 17/2/10 peugeot09]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

1,6 HDi mě vždycky lákal, papírově to byl nejlepší diesel co se do 206ky dával. ALE! Když si tady projdeš forum a poptáš se lidí co ty auta spravujou, tak 1,6 HDi není zrovna bezporuchový motor. Pro mě jednodznačně vítězí 2.0 HDi i pro ty zkušenosti co s ním mám, je to držák, sílu má na to auto až až a že je těžkej? Ano, ale není prvada že by tím 206ka nějak výrazně trpěla :papa Pro mě chplý 2.0 HDi v 206 ce vždy ideální voba :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak RC by nebylo špatný já mám teť 405 v benu a dost mi to papá když jsme si kupovla auto tak jsem chtěl naftáka ale potřebaval jsme nutně auto a to jsem sehnal za dobrou cenu v dobrým stavu a tet bych chtěl mojí vysněnou 206 ale nevím s jakým motorem jestli s 2,0 nebo 1,6 no ale jak tak čtu tak asi toho 2,0 ještě nevím

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tiez som mal 405 s 2.0 v benzinu ale este 8 ventil a bol to taky pohodovy motor. lenze potom prisla praca daleko a musel som kupovat naftak, prave kvoli spotrebe. teraz mam volvo je v tom PSA hdi cko v 2.0 100kW. nemozem si vynachvalit. ten motor

keby davali do 206, to by bola parada.

v 206 mame 100kW dvojliter a tiez to ide ako cert, ale RC cko to by som bral hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já bych taky volil 2.0 hdi , s těma malejma hdi je to 60 : 40 , že se to bude srát a pak spláčeš!!!! dělám tyto motory a můžu říct z hlediska někoho , kdo je potom dává dohromady - kupujte je , já se pak řádně namažu na opravách a při úpravách na bezproblémové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Julo1 - myslím, že se tu právě řeší to, že výkonnější motor menšího obsahu je smrtelný podstatně dříve než motor podobného výkonu, ale vyššího obsahu (byť možná starší koncepce) - vyjádření napsané nad Tvým příspěvkem je psaně mechanikem s osobními zkušenostmi s konkrétními motory a má skvělou vypovídací hodnotu

[upravil dne 18/2/2010 Medvěd]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslim ze Julo to myslel tiez v dobrom. Vsak teraz sa auto kupi ojazdi sa a potom vyhodi. Jednoducho clovek ktory meni auta jak ponozky pojde do tej 1,6 HDi. Pokazi sa, nabura kupi dalsie. Ale kto chce aby mu to auto sluzilo co najdlhsie urcite viac oceni 2.0 Hdi prave koli vydrzi ktoru presnejsie popisal Medved. Vsak sedliackemu rozumu je jasne ze v tej 1,6 su ovela vacsie tlaky ktore sa prejavia na opotrebovani tohto motora.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já mám 1,6 HDI už dva roky a za celé dva roky nebyl jediný problém, tak taky záleží na jaký auto narazíš. Rozhodně bude živější než 2,0 a má menší spotřebu, já mám teď v zimě průměr 5,2 l a to jezdím tak 90% město. Ale záleží ná tobě, 2,0 je zase silnější a hlavně nemá FAP. U 1,6 bys prostě musel počítat s tím, že ještě vrazíš nějaké peníze do Fapu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...