Joe1 Odesláno 7. únor 2010 Sdílet Odesláno 7. únor 2010 Tak som po výmene celej spojkovej sady /LUK/ mal som vysypané ložisko ,lamela aj prítlačný tanier boli vcelku OK ,ale vymenil som už všetko,len mám takú dilemu , netreba teraz nič robiť zo spojkovým lankom? -je to samoštelovacie lanko ,spojka ide po výmene lahúčko ,zaberá hneď na spodu takže tam neni žiaden problém ,ale tiahlo spojky na prevodovke nemá žiadnu voľu, čiže spojkové ložisko je prakticky stále opreté o prítlačný tanier takže sa stále asi točí čo mu neprospeje k zvýšeniu životnosti,- nebude tam lepšie dať klasické spojkové lanko s ručným nastavení a nechať väčšiu vôľu na tiahle spojky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dodino Odesláno 10. únor 2010 Sdílet Odesláno 10. únor 2010 az sa neda samostelovacie lanko vratit spat do polohy ako bolo nove tak tam treba dat druhe lanko.odmeraj si dlzku lanka ktore tam potrebujes a kup druhe.ja by som dal manualne nastavovacie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 10. únor 2010 Sdílet Odesláno 10. únor 2010 Ja si manualne stelovacie nemozem vynachvalit Stalo este na Sk 680 Sk a nastavil som si presne, ako potrebujem Navyse k nastavovaniu lanka mas u 1.4 velmi dobry priestor ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kolohnat Odesláno 19. únor 2010 Sdílet Odesláno 19. únor 2010 i já mám manuální lanko po rupnutí samoštělu..Ted mám čerstvě dělanou spojku a mechanik tam ten manuál nechal..a to si myslím že je člověk, co by ho tam zpět nedal, kdyby to bylo špatně.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.