Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

problem s predhrevom nafty tazko startuje


xplayer5

Recommended Posts

mě se teĎ dva týdny po sobě stalo, že když jsem nechal auto od pátku do soboty odpoledne.. (stálo to cca 24 hod) a v nádrži byla rezerva...tak to špatně chytalo :o na 2-3 otočení, při startu bylo -3 (celej den na to svítilo sluníčko a pak začalo mrznout) ...tak z toho začínám usuzovat, že se mu nelíbí rezerva

dnes ráno 1 otočení a jelo se (-7) před tím -19 a taky 1 otočení...stává se to jenom když je v nádrži rezerva.... kde je problém??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já přináším také novinky ze špatného startování...Peugeotu jsem vrátil slabou baterii a koupil novou silnou...startér točí o poznání rychleji, ale dnes (-7) zase problém - auto chytlo asi za 3-4sek, ale asi další 2-3 sek se jakoby \"dusilo\" a všiml jsem si, že svítila kontrolka výfukových plynů(nevím, zda se jí přesně takto říká, ale je to jediná kontrolka co svítí po CHECK systému), pak se motor sladil do normálního zvuku a kontrolka s tím zhasla. Nenapadá někoho, kde by mohl být problém?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pridajte do nafty aditivum aby sa nekryštalizoval parafín cez zimu odporúčam aj v letnom obdobý, jazdím na dieseloch už 11 rokou a žiaden problém zo štartom zatiaľ nemám, jedine keď mi odišli žhaviče.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: brade

xplayer5 - taky mám ten samý problém, auto tak divně vibruje, jakoby se chvíli dusilo a pak normálně v pohodě. Ty starty mě serou, v minus 20 to chytá stejně jako v minus třech - divně.

No dnes při - 12st.C teda celkem hrozné:

Co myslíte, že by to mohlo být?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

[

No dnes při - 12st.C teda celkem hrozné:

Co myslíte, že by to mohlo být?

jenom dotaz...proč necháváš takovou prodlevu po zhasnutí žhavení (vím že odžhavuje i po zhasnutí) ...já to taky nechal nažhavený a pak až startoval...a nechtělo se mu... já měl problém s rezervou...viz výše... jinak když je -20 tak to natočilo na první otočení (aditivum VIF)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

xplayer5: Na co čekáš při tom startu......je uplně jasné že když necháš na poprvé po zhasnutí žhavení ještě neuvěřitelných 15s motor v klidu tak že ti to nechytí......nechápu tvé počínání......

a otázka: \"Co myslíte, že by to mohlo být?\"......se na mě nezlob ale rukama...........

[upravil dne 10-2-10 Přema]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mam podobne problemy. Ked bolo pod minus 10 auto nechcelo nastartovat na prvy krat (vacsinou az na 3-4 pokus). Zda sa mi ze som prisiel na riesenie. Raz rano ma napadlo (bolo asi minus 15) ci mi nahodou nepada nafta. Tak som otvoril kapotu, dal dole kryt motora, povolil odvzdusnovaci srob a na moje prekvapenie som balonik musel stisnut asi 4 krat , az potom mi cez srob vystrekla nafta. Srob som zakrutil a div sa svete nastartoval som okamzite. Neviem ako je to mozne. Palivovy filter som menil v lete a pokial boli teploty nad nulou so startovanim som ziadny problem nemal a mohol som nechat auto stat aj tyzden, aj tak chytilo na prvy krat. Teraz to riesim nasledovne. Prvy ranny start po mrazivej noci: Pokial je mraz pod minus 10 dam si tu namahu a spravim odvzdusnenie a moze byt mraz aky chce stale nastartujem na prvy krat. Ked je auto cez noc v garazi kde je nad nulou so startovanim ziadny problem nemam a nemusim naftu natahat. Je zvlastne ze nafta mi pada iba pri minusovych teplotach. Inac zaujimalo by ma ako je rieseny prisun nafty do palivoveho filtra. Ked otocim klucikom do prvej polohy taha sa uz nafta z nadrze? Alebo sa dotlaca az pri samotnom startovani a pretacani starterom?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: petertn1

Mam podobne problemy. Ked bolo pod minus 10 auto nechcelo nastartovat na prvy krat (vacsinou az na 3-4 pokus). Zda sa mi ze som prisiel na riesenie. Raz rano ma napadlo (bolo asi minus 15) ci mi nahodou nepada nafta. Tak som otvoril kapotu, dal dole kryt motora, povolil odvzdusnovaci srob a na moje prekvapenie som balonik musel stisnut asi 4 krat , az potom mi cez srob vystrekla nafta. Srob som zakrutil a div sa svete nastartoval som okamzite. Neviem ako je to mozne. Palivovy filter som menil v lete a pokial boli teploty nad nulou so startovanim som ziadny problem nemal a mohol som nechat auto stat aj tyzden, aj tak chytilo na prvy krat. Teraz to riesim nasledovne. Prvy ranny start po mrazivej noci: Pokial je mraz pod minus 10 dam si tu namahu a spravim odvzdusnenie a moze byt mraz aky chce stale nastartujem na prvy krat. Ked je auto cez noc v garazi kde je nad nulou so startovanim ziadny problem nemam a nemusim naftu natahat. Je zvlastne ze nafta mi pada iba pri minusovych teplotach. Inac zaujimalo by ma ako je rieseny prisun nafty do palivoveho filtra. Ked otocim klucikom do prvej polohy taha sa uz nafta z nadrze? Alebo sa dotlaca az pri samotnom startovani a pretacani starterom?

to mi ale přijde jako pěkně na h... abych ráno odvzdušňoval filtr....je fakt že když jsem otevřel nádrž tak to bylo asi zavzdušněný.... no zkusim to odvzdušnit...a uvidime...ale te%d startuje na první otočení -12;-9;-7 ...otočim a frčim:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: roman_d

to mi ale přijde jako pěkně na h... abych ráno odvzdušňoval filtr....je fakt že když jsem otevřel nádrž tak to bylo asi zavzdušněný.... no zkusim to odvzdušnit...a uvidime...ale te%d startuje na první otočení -12;-9;-7 ...otočim a frčim:D

Beriem to ako docasne riesenie pokym nebude teploty nad nulou. Nemam cas davat auto do servisu aby tam nad tym tyzden rozmyslali a potom povedali ze mam vymenit nadrzku palivoveho filtra, palivovy filter. hadicky a neviem co za 500 Euro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Beriem to ako docasne riesenie pokym nebude teploty nad nulou. Nemam cas davat auto do servisu aby tam nad tym tyzden rozmyslali a potom povedali ze mam vymenit nadrzku palivoveho filtra, palivovy filter. hadicky a neviem co za 500 Euro.

Já to budu pozorovat, a když to bude dělat i po tomto víkendu...záruka to řeší...srát se s tim nebudu....:bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

ahoj kluci mam podobny problem rano při nastartovaní mi auto vibruje jako by šlo na tři a pak se chytlo diagnostika ukazala že rele žhavení není ovladano tak se chci zeptat kde to rele najdu a kde najdu žhavící svíčky jestli jste to už někdo dělal díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...