MilanF1 Odesláno 5. duben 2016 Sdílet Odesláno 5. duben 2016 kirkiz: Je tu řeč o těch se zapuštěnou hlavou (do kotouče), nikoliv o těch do třmenu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 6. duben 2016 Sdílet Odesláno 6. duben 2016 Ja davam vzdy bosch a nestezuju si, ono ani neni komu:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rocada Odesláno 7. duben 2016 Sdílet Odesláno 7. duben 2016 Meyle od Badišáka plní svůj úkol dokonale.A to za tím občas tahám vlek 1800 kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 7. duben 2016 Sdílet Odesláno 7. duben 2016 Keď nemáš nič s čim by si to zatlačil ešte dávnejšie som našiel takú kocku v autokelly ktorá je na zatlačovanie zadných brzdových piestikov Díky moc, dobrá věc pro příště Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 10. duben 2016 Sdílet Odesláno 10. duben 2016 Chlapi viete tu niekto nahodou ake su utahovacie momenty pri brzdach? myslim ten stift ktory drzi kotuc, drziak strmenov a samotny strmen? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo§ Odesláno 10. duben 2016 Sdílet Odesláno 10. duben 2016 Brzdový kotúč na náboji - 15 Nm vzadu aj vpredu Skrutka brzdového valca na držiaku strmeňa kotúčovej brzdy - 35Nm vzadu aj vpredu Brzdový strmeň na náboji kolesa - 160 Nm vpredu, 95 Nm vzadu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 10. duben 2016 Sdílet Odesláno 10. duben 2016 Dakujem. Tak mna tie brzdy cakaju tiez. Komplet :-X prdli chudatka :-( TRW myslim dobry vyber. Uz som ich mal na viacerych autach a ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
danusko83 Odesláno 20. duben 2016 Sdílet Odesláno 20. duben 2016 Vsetko snad uspesne vymenene. Kotuce, dosky, tesnenia v strmenoch kompletka predok aj zadok ale este otazka. AKo to odvzdusnit??? Poradie kol. A co ABS? mne sa stalo, ze kvapalina uplne vytiekla von ked povodne brzdy prdli. Takze ABS-ko bude asi zavzdusnene. Treba s tym na diag? alebo sa to da aj bez? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 20. duben 2016 Sdílet Odesláno 20. duben 2016 kirkiz: Je tu řeč o těch se zapuštěnou hlavou (do kotouče), nikoliv o těch do třmenu. Doctor Who se ptal na tohle: Pánové, taky dotaz k brzdám. Mám jasno co za kotouče i co za destičky. Ale po původním majiteli tam nemám ty šrouby co zároveň slouží jako trn pro plecháče (drží to kotouč na náboji). Jsou tyhle šrouby součástí kotoučů nebo mám smolíka? Reagoval jsem na tyhle šrouby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Leo Odesláno 25. duben 2016 Sdílet Odesláno 25. duben 2016 Taky na předních kotoučích nemám ty připevňovací šrouby s trnem. Původní majitel je zahodil, protože vadily hliníkovým diskům. Já jsem se je snažil marně sehnat s tím, že bych ten trn uřezal, aby diskům nevadil (vzadu to bylo OK). Když jsem však kupoval dozadu nové ATE kotouče, tak tam žádné šrouby nebyly. Kdyby se náhodou někomu válely doma šrouby s trnem na předek, tak je za drobný peníz odkoupím . To danusko83: někde jsem tu již popisoval svoji zkušenost s odvzdušněním ABS. Jde to buď diagnostikou, nebo odvzdušňovat při zapnutém zapalování (nesmí však byt aktivovaný Economy mode) - tak to dělají v servise. Protože jsem to kdysi nevěděl, tak jsem to dělal s nastartovaným motorem a taky se to povedlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MP Odesláno 11. červen 2021 Sdílet Odesláno 11. červen 2021 Někdy o víkendu jedu z práce a zezadu o ZL kola jak kdybych na něco vjel a mlasklo to do toho plastovýho podběhu. Letmej pohled do zrcátka ... nic nevidím. Druhej den když jedu a brzdím tak takovej kovovej zvuk - prostě jak totálně sjetý destičky. Do garáže , hever , rázovej utahovák z Lídlu a koukám ... jedna destička cajk , druhá bez té třecí vrstvy ... Destičky Brembo , najeto 70 000 km od výměny . Tři destičky cajk - cca 6 mm . Z jedné ta vrstva odpadla a po pár šlápnutích na brzdu se ten plechovej zbytek co nemá z třmenu jak vypadnout posunul pístkem až ke kotouči a brzdil jsem tím. Hodil jsem tam FERODO Premium , to bylo jediný co jsem mohl mít ihned na prodejně že to tam měli skladem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.