brutall Odesláno 1. únor 2010 Sdílet Odesláno 1. únor 2010 Letní VIF má žlutooranžovou barvu a zimní modrozelenou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 2. únor 2010 Sdílet Odesláno 2. únor 2010 Původně zaslal: ROpa najsmutnejsie na tom je to ze ta nafta splna normu, jazdia na tom aj trebars kamiony ktore su tiez mimochodom CR... a vsetkym tom maka... ale ked polke republiky nejde nastartovat HDI tak je chyba v nafte... asi treba zacat vozit naftu z Francuzska... Mozno ani nie vozit z Francuzska naftu, ale pocasie . Myslim, ze tam este -20 nezazili. Ked pozeram pocasie v Europe, francuzi su skoro stale v plusovych teplotach. Ked maju -2 tak ani nevychadzaju z domu . Ale nemyslim, ze to bude francuzmi. Vcera kolegovi nenaskocil pri -19 VW Passat 1.9 TDi. Ja som dosiel do roboty na mojom 2.0 HDi, sice som startoval na 2 krat, ale siel som autom. On musel ist na MHD, lebo mu to nenastartovalo vobec vraj na piaty krat uz nechcel zbytocne trapit auto a baterku. To ma o dva roky novsie auto a o 80t menej nabehanych kilometrov. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Teplota u nas dnes rano -5, mne na drnc a kolega s Passatom mi prave hovoril, ze na treti krat so stastim mu to chytilo. Ale myslim, ze to bude naftou... bezne tankuje na Tesco pumpe a doteraz nemal problemy, predvcerom vraj natankoval na Shellkach, aby urobil \"dobre motoru\". Neviem ako je to s kvalitou nafty na Shellkach, lebo som tam nikdy v zivote netankoval a asi nikdy tam tankovat ani nepojdem, lebo to vyzera tak, ze kvalita je horsia ako na Tesco pumpach. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Benžík Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Nafta z tesco pumpy ani z hypernovy mi nikdy neztuhla, teď tankuju u Benziny a nafta je taky ok. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 4. únor 2010 Sdílet Odesláno 4. únor 2010 Dnes rano -8. Ja bez problemov a kolega s Passatom este neprisiel do prace, ale volal mi, ze pride neskor, lebo za jazdy mu motor zastavil a uz nemoze nastartovat. Celu zimu tankoval na Tesco pumpach a nemal ziadny problem. Chcel urobit dobre motoru, natankoval na Shellkach a odvtedy (tri dni posebe) ma problemy s autom. Rozculeny mi povedal, ze nabuduce, radsej do nadrze nasti ako natankovat na Shellke. Ale povedal som mu, co by mal urobit. Zohnat niekde vykurenu garaz, odcerpat shellacku naftu z nadrze, naliat trojnasobnu davku zimneho aditiva a zaliat OMV Alpin Diesel-om. Nechat auto v garazi kym sa trochu ohreje motor, palivovy system a povoli parafin, ktory sa pravdepodobne vyzrazal v nafte a podla mna prerusil privod paliva do motora. Potom ist auto poriadne prebehnut a vsetko bude OK. Aby nebol skodovy na nafte zo shellu moze ju tam dat mozno ked bude maj. [upravil dne 4/2/10 Sobek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ujomarian Odesláno 4. únor 2010 Sdílet Odesláno 4. únor 2010 zeby mala shelka v ziline nekvalitnu naftu? hmm, aj pri -20 mi HDi na nu bez problemov startuje a aj jazdi, firemne tdi taktiez v tychto mrazoch bezproblemov - skor by som povedal ze mu ta shelacka nafta rozpustila bordel co mal v nadrzi a ten mu zasvinil palivovy filter ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomikku Odesláno 4. únor 2010 Sdílet Odesláno 4. únor 2010 Původně zaslal: Sobek Původně zaslal: ROpa najsmutnejsie na tom je to ze ta nafta splna normu, jazdia na tom aj trebars kamiony ktore su tiez mimochodom CR... a vsetkym tom maka... ale ked polke republiky nejde nastartovat HDI tak je chyba v nafte... asi treba zacat vozit naftu z Francuzska... Mozno ani nie vozit z Francuzska naftu, ale pocasie . Myslim, ze tam este -20 nezazili. Ked pozeram pocasie v Europe, francuzi su skoro stale v plusovych teplotach. Ked maju -2 tak ani nevychadzaju z domu . Ale nemyslim, ze to bude francuzmi. Vcera kolegovi nenaskocil pri -19 VW Passat 1.9 TDi. Ja som dosiel do roboty na mojom 2.0 HDi, sice som startoval na 2 krat, ale siel som autom. On musel ist na MHD, lebo mu to nenastartovalo vobec vraj na piaty krat uz nechcel zbytocne trapit auto a baterku. To ma o dva roky novsie auto a o 80t menej nabehanych kilometrov. ja jen ze francie je velka zeme od oceanu k moři od pyreneji k alpam toť vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 4. únor 2010 Sdílet Odesláno 4. únor 2010 Původně zaslal: ujomarian zeby mala shelka v ziline nekvalitnu naftu? hmm, aj pri -20 mi HDi na nu bez problemov startuje a aj jazdi, firemne tdi taktiez v tychto mrazoch bezproblemov - skor by som povedal ze mu ta shelacka nafta rozpustila bordel co mal v nadrzi a ten mu zasvinil palivovy filter ... Netankoval na shellkach v Ziline. Bol v Trencine a ked sa vracal zastavil sa natankovat na Shellkach co su pred Povazskou Bystricou pri automaxe a na dalsi den rano pri -19 zacali problemy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.