Nedos Odesláno 27. leden 2010 Sdílet Odesláno 27. leden 2010 Chci se zeptat, na mým autě odešel motor 1.8 16V LFY(81KW) s hlíníkovým krytem na ventilech. Je možný tenhle motor zaměnit za variantu s plastovým krytem ventilů? Můj mechanik řekl že to nesedí, někdo říká že to jde, bohužel variantu s hliníkovým krytem se mi nedaří sehnat a nechci vyhazovat peníze za jinej typ motoru kterej tam nakonec nebude sedět. Nemáte s tím někdo zkušenosti? Díky za každou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 27. leden 2010 Sdílet Odesláno 27. leden 2010 co maš za rok? na new modelu je už plastovej kryt ventilu [upravil dne 27.1.2010 čakom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. leden 2010 Sdílet Odesláno 27. leden 2010 pokud koupis komplet motor i s plastovym sanim tak neni problem, motor je stejny, jen se z duvodu uspory hmotnosti udelaly kolem roku 97 plastove. Az pak v roce 98 se trochu zmenily komory vackovych hridelu, opet nahrazeny puvodni hlinikove za plastove a byla tvarove prepracovana zapalovaci rampa, jinak je to porad ten samej motor LFY az do roku 1999/2000 kdy prisla nova 1.8 16V, ktera uz je jine koncepce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nedos Odesláno 27. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 27. leden 2010 Takže když koupim holej motor s těma plastovejma krytama tak bude zaměnitelnej za ten s hliníkem? Ten novej motor sem už viděl a ten vypadá nahoře uplně jinak, a vlatně vypadá uplně jinak všude. Co se ale týče těch LFY tak by teda neměl bejt problém? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.