Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Som tu z toho debil, ako na EGR


p307hdi

Recommended Posts

Ked sme pritom FAP-e, tiez premyslam, ze FAP pojde z domu, ale ma niekto skusenost s emisnou kontrolou, po odstraneni FAP-u z auta v ktorom povodne FAP bol? Jeden znamy ma strasi, ze by to nemuselo cez emisku potom prejst a bud budem musiet dat \"obalecku\" chlapovi na emisnej, alebo vratit FAP spat tam kde bol.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě jezdilo, byl jsem vcelku spokojený. Teď jsem ovšem spokojenější :)

na STK mám známeho, tak jsem se tam stavil a za kilčo si nechal cvičně změřit emise - OK. Podle jakýchsi tabulek emisí, se nekouká na nic jiného než tip motoru a ten byl v autech s FAP i bez. EGR ti může trochu zahýbat s NOx - jenže jen v nízkých otáčkách, ve vyšších je stejně zavřený. A protože se měří v celém pásmu otáček projde i bez kapsovného. Lidi kteří FAP umí odstranit dávají i záruku na to, že projdeš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

stačí na podtlaku - mám to také tak - přestřižená hadice, uvnitř napchtý šroub - z venku není nic vidět a funguje :), pokud EGR zavírá ( pozná se případně na teplotě tenké trubky mezi EGR a sáním. Pokud je zavřený můsí zůstat studená. Případně podložku pod ventil ale je tam naprd přístup.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja by som rad vedel, ako PC vie /EGR je mechanicka vecicka:myslim/ na kolko je ventil EGR otvoreny, na diagnoze to percentualne vidno. Zapojena vstupna podtlakova hadicka do elektroventilu=ukazovalo desiatky percent, odpojena a zaslepena vstupna hadicka= ukazovalo do 10 percent. Nevsimol som si ze by tam bol nejaky snimac.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, mám HDI 2.0 - 79 kW rok výroby 2004. Před 5 měsíci mi měnili EGR ventil. Minulý týden se mi opět rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice zjistili, že mám EGR ventil stále otevřený. V nouzovém režimu motor není. Nevíte, kde by mohla být chyba ? Je možné, že je špatný ovládací ventil ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR nepřidá výkon, jen trošku zlepší jeho průběh. Samozřejmě dokud funguje, ať si tam je, ale jak začne zlobit, zamrtvit...

elektronický EGR je podle mě jen u ,6HDi my dvoulitráři tam máme mechaniku. Jak ji diagnostika pozná, nemám ponětí...

Osobně jsem jednou EGR vyměnil ( za 1500,- ) pak se zaseknul znova a šel z auta. Od té doby je frekvence rozsvícení kontrolky motoru výrazně nižší :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...