p307hdi Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Neviem ako vy, uz min. 2 hod to tu studujem a stale som na to neprisiel. Mam 2HDI s fapom. Odpojit EGR alebo nie. Spodok je utlmeny, tak neviem. Skuste dat jasnu odpoved. dikes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 este raz!!!!!! o co ti ide? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 EGR odpojit, FAP vykuchat spotřeba na 2,0 HDI 79kW po výše uvedeném do 6l/100 couračky, dálky 5,5 l/100km jezdím svižně, dle PP na okreskách průměr cca 75km/h, 30% město. Jede to o poznámní líp. Toť vlastní zkušenost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 a dej si auto s motorizací do popisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Ked sme pritom FAP-e, tiez premyslam, ze FAP pojde z domu, ale ma niekto skusenost s emisnou kontrolou, po odstraneni FAP-u z auta v ktorom povodne FAP bol? Jeden znamy ma strasi, ze by to nemuselo cez emisku potom prejst a bud budem musiet dat \"obalecku\" chlapovi na emisnej, alebo vratit FAP spat tam kde bol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
p307hdi Odesláno 22. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2010 ale co ak iba odpojim egr. bude to mat vplyv na fap, resp. nevznikne nejaky problem? Posledne som mal fap vonku a bol vcelku cisty a este som ho aj preplachoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 jestli ti to auto jezdí, nech to bejt a buď rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 mě jezdilo, byl jsem vcelku spokojený. Teď jsem ovšem spokojenější na STK mám známeho, tak jsem se tam stavil a za kilčo si nechal cvičně změřit emise - OK. Podle jakýchsi tabulek emisí, se nekouká na nic jiného než tip motoru a ten byl v autech s FAP i bez. EGR ti může trochu zahýbat s NOx - jenže jen v nízkých otáčkách, ve vyšších je stejně zavřený. A protože se měří v celém pásmu otáček projde i bez kapsovného. Lidi kteří FAP umí odstranit dávají i záruku na to, že projdeš. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Co tak odpisat na to na co sa /p307hdi/ pyta?? Tak ako na odpojenie EGR?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Neviem presne ,ale čo som ja čital na 2,0hdi 80kw stači vložiť podložku medzi egr ventil a motor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 23. leden 2010 Sdílet Odesláno 23. leden 2010 stačí na podtlaku - mám to také tak - přestřižená hadice, uvnitř napchtý šroub - z venku není nic vidět a funguje , pokud EGR zavírá ( pozná se případně na teplotě tenké trubky mezi EGR a sáním. Pokud je zavřený můsí zůstat studená. Případně podložku pod ventil ale je tam naprd přístup. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 23. leden 2010 Sdílet Odesláno 23. leden 2010 zkoušel sem to s tím šroubkem na EGR ventilu a nic jsem nepoznal, žádné zvýšení výkonu tak jsem to vrátil jak to bylo Ale odstranil sem FAP a to poznat je i na spotřebě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 23. leden 2010 Sdílet Odesláno 23. leden 2010 ked uz mas zaneseny EGR tak ti nepomoze ked odpojis podtlakovu hadicku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
leopoldvin Odesláno 23. leden 2010 Sdílet Odesláno 23. leden 2010 auto jede a EGR stojí kolem 1500kč tet to neřeším Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 23. leden 2010 Sdílet Odesláno 23. leden 2010 Ja by som rad vedel, ako PC vie /EGR je mechanicka vecicka:myslim/ na kolko je ventil EGR otvoreny, na diagnoze to percentualne vidno. Zapojena vstupna podtlakova hadicka do elektroventilu=ukazovalo desiatky percent, odpojena a zaslepena vstupna hadicka= ukazovalo do 10 percent. Nevsimol som si ze by tam bol nejaky snimac. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pubalik1 Odesláno 25. leden 2010 Sdílet Odesláno 25. leden 2010 Ahoj, mám HDI 2.0 - 79 kW rok výroby 2004. Před 5 měsíci mi měnili EGR ventil. Minulý týden se mi opět rozsvítila kontrolka motoru. Na diagnostice zjistili, že mám EGR ventil stále otevřený. V nouzovém režimu motor není. Nevíte, kde by mohla být chyba ? Je možné, že je špatný ovládací ventil ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 26. leden 2010 Sdílet Odesláno 26. leden 2010 EGR nepřidá výkon, jen trošku zlepší jeho průběh. Samozřejmě dokud funguje, ať si tam je, ale jak začne zlobit, zamrtvit... elektronický EGR je podle mě jen u ,6HDi my dvoulitráři tam máme mechaniku. Jak ji diagnostika pozná, nemám ponětí... Osobně jsem jednou EGR vyměnil ( za 1500,- ) pak se zaseknul znova a šel z auta. Od té doby je frekvence rozsvícení kontrolky motoru výrazně nižší Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest honzap1 Odesláno 26. leden 2010 Sdílet Odesláno 26. leden 2010 Diagnostika píše chyby EGR ventilu: 1) nedostatek vzduchu 2) zkrat ke kostře Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.