Martascz Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Čau, mám \"menší\" problém s ventilátorem chlazení.Dojíždím do práce 35 km a po zastavení mám sepnutý ventilátor chlazení i když teplota motoru je cca 80°C (alespoň to ukazuje budík).Ventilátor běží stále a vypnul se mi až když jsem zkoušel asi třikrát po sobě nastartovat a chcípnout auto - a to tak že když jsem to chtěl zkusit počtvrté tak mi \"zhaslo\" celé auto (jako kdyby se vybila baterka) - už jsem ani nenastartoval - až po několika minutách.Nemáte někdo podobnou zkušenost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 22. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2010 P.S. Je to Peugeot 307 SW kombi 1.6HDi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 To je normal.Přerušela se ti regenerace FAPu a tak ho ventilátor chladil. K tomu druhému ti bohužel nic neporadim. [upravil dne 22.1.2010 sekaj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 22. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2010 A je to normal po každém dojezdu?Sám od sebe se ventilátor nezastaví ani po 10 minutách - víc jsem nezkoušel....následovalo to opětovné startování a vypínání motoru než zhaslo vše..... Nebo mám zkusit při jízdě ho držet na vyšších otáčkách (vyšší teplota) aby se ta regenerace dokončila? Jestli teda není problém s tím že ta regenerace ani nemůže z nějákého důvodu začít (žádnou chybovou hlášku neukazuje) ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Pokud jezdíš camračky tak ti to provede i několikrát za sebou.Co bys měl v té chvíli udělat je to,ject to protáhnout plynulou rychlejší jízdou cca.40km.Pak už by ti neměla sahara běžet.Ale jinak to nějak neřeš jak si to udělal stim opětovnym startovánim apod.Normálně to nech běžet.Toto by ti to mělo dělat zhruba po těch cca.800km.Pokud ti to dělá častěji pravděpodobně ho máš z ňáké části už ucpanej.Pokud se ti zaplní uplně,ukáže ti PP hlášku o zaplněném filtru a pak se to řeší několika spůsoby.Nucenou regenerací v servisu Peugeot,pokud to nepomůže kluci ho tady proplachujou horkou Vapkou,výměna za repasovanej či fungl novej.A pak poslední a to tady dosti propíraná možnost a to nechat si ho odstranit,tudíž by si v budoucnu už nemusel tento problém řešit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 22. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Zkusím ho prohnat trochu po dálnici cca 25 km a uvidíme......jinak dík za info,mám 307 chvilku tak se zatím seznamujem:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Ked Ti nedokoncuje regeneraciu FAP-u, tak to treba hodit na dialnicu a ist rychlostou 120-130 km/h po dobu aspon 10 minut, ked to problem nevyriesi tak mas FAP zcasti zaplneny a nedokaze sa uplne zregenerovat. Ale ja by som pre istotu skontroloval aj spinanie ventilatora, kludne moze byt problem tam. V ziadnom pripade nemoze ventilator bezat este 10 minut po dojazde. Mne sa z casu na cas (hlavne v lete) stane, ze ventilator bezi este po dojazde, ale max 10-20 sekund. [upravil dne 22/1/10 Sobek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Ty máš taky 2l to je o něčem jinym.U 1.6 je to normal že běží kliďo 10 min. [upravil dne 22.1.2010 sekaj] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Původně zaslal: Sobek Ked Ti nedokoncuje regeneraciu FAP-u, tak to treba hodit na dialnicu a ist rychlostou 120-130 km/h po dobu aspon 10 minut, ked to problem nevyriesi tak mas FAP zcasti zaplneny a nedokaze sa uplne zregenerovat... [upravil dne 22/1/10 Sobek] Hele, já nechci rejpat, ale proč musím jezdit kvůli regenari FAPu po dálnici? Nestačí jet po normální silnici třeba 90 na čtyřku? Nebo 70 na trojku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 22. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Já jezdím denně 10 km silnice a 25 km dálnici - otáčky držím tak kolem 2000 - 2200 a mám s tím právě problém..... za chvilku jedu z práce tak je budu držet nahoře a uvidíme.......ale stejně mi je to divný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 22. leden 2010 Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Původně zaslal: Ticcino Původně zaslal: Sobek Ked Ti nedokoncuje regeneraciu FAP-u, tak to treba hodit na dialnicu a ist rychlostou 120-130 km/h po dobu aspon 10 minut, ked to problem nevyriesi tak mas FAP zcasti zaplneny a nedokaze sa uplne zregenerovat... [upravil dne 22/1/10 Sobek] Hele, já nechci rejpat, ale proč musím jezdit kvůli regenari FAPu po dálnici? Nestačí jet po normální silnici třeba 90 na čtyřku? Nebo 70 na trojku? Ano staci, ale na okreske nemozes 10 minut v kuse drzat aspon zhruba konstantne otacky. Niekto pred Tebou ide pomaly, ide aj auto oproti, nemozes predbiehat, musis spomalit, musis davat prednost v jazde o chvilu mas stopku, krizovatku a pod. veci, s ktorymi na dialnici nie je problem, preto som odporucil 10 min. na dialnici, 120-130 km/h so zaradenou patkou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 22. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 22. leden 2010 Tak na dálnici na pětku otáčky cca 3000 20 km,pak 10 km silnici standard a po dojezdu ventilátor sepnutý.Nechal jsem nastartováno asi 4-5 minut ,pak jsem popojel asi 150 m a ventilátor se vypnul..... Nevím jestli kdybych vypnul motor při spuštěnym ventilátoru jestli by pak zase neběžel min 10 min.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raden Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 Proč i mě sepnul ventilátor chlazení?Nastartoval jsem kvůli aktualizacím map,klimu jsem vypnul,zhruba po 20 minutách sepnul ventilátor,na budíku 80°C. Jinak mám auto 3měsíce a na budíku jsem přes 80°C ještě neměl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matuzalem401 Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 Ak pocitac vyhodnotí ze je FAP zaneseny tak spustí regeneraciu a tebe sa spusti ventilator na chladenie lebo pri regeneracii sa teplota FAP blizi ku 400 stupnom.Pri kratkych jazdach sa zanasa rychlejsie !A pravdepodobne ak sa ti to spusta casto mozes ocakavat ze ho bude treba premyt horucov vodov a doliat aditivum ! Nechcem strasit !!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
raden Odesláno 22. únor 2010 Sdílet Odesláno 22. únor 2010 Diagnostika:průměrný interval mezi reg. 308km,aditiva 1.6litru,zaplnění Fapu 64%. Od diag.jsem ujel 500km a bylo mi řečeno,že je vše v pořádku.Takže asi to tak v pořádku není? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 24. únor 2010 Autor Sdílet Odesláno 24. únor 2010 Zatím mi to stále spíná každých cca 250 km Na dia jsem se ptal v autor. servisu a v jednom chtějí 1250,- a v druhém 660,- Ale budu to asi muset absolvovat:bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 15. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 15. březen 2010 Tak na dia mi řekli zanesení FAPu 6% (alespoň jsem si ověřil že je opravdu nový ) Šoupli mi tam ještě nejnovější verzi software.... Od té doby zatím najeto cca 200 km (+100 km od poslední regenerace podle dia) a zatím OK.....tak jsem zvědavý jestli to byla jen nějáká chybka software nebo se to znova projeví Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martascz Odesláno 18. březen 2010 Autor Sdílet Odesláno 18. březen 2010 Tak špatná zpráva... Dnes mám najeto od dia 350 km a při jízdě mi to vyhodilo hlášku Antipollution fault (rozsvítila se kontrolka autodiagnostiky) a zároveň ESP/ASR not functioning (rozsvícení kontrolky ESP) ,auto přestalo táhnout.Ujel jsem par km a zkusil vypnout motor - ventilátor běžel.Tak jsem znova nastartoval (ESP kontrolka zhasla) a jel dál.Po dojetí už ventilátor neběžel (kontrolka autodiagnostiky stále svítila) a když jsem mrknul pod kapotu tak se mi zdálo že od motoru stoupá kouř... Neví někdo co by to mohlo způsobovat?Nebo jestli někdo nemá diagnostiku (okolí Humpolce) protože se mi zase nechce vyhazovat prachy jen za připojení na dia.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Iceman1980 Odesláno 18. březen 2010 Sdílet Odesláno 18. březen 2010 Mě se zas nechce zapnout ventilator vubec byl KO vyměna a stale nic mohlo by to byt ovladanim motoru ventilatoru? Jestli dobře chápu je to ta krabička nad vrtulí? Nebo jenějak čidlo co to spína_ Díky KarelMaso ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.