Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Je PEUGEOT fakt len na 150 000 km?


TiboG

Recommended Posts

no ja som kupil 407mu v 2005. Je to ta medzi prvými. Pred tým som mal dve 206ky.Relatívne boli OK.No a 407ma do 120.000km celkom pohode. Ani som nevedel o servise. Po výmene rozvodov sa začal kolotoč. Servis, zahnanie vecí a zase do servisu. Ešte že tam mám kamoša a dalo sa kopec vecí riešiť \"INAK\", vieme o čom je reč :P Najprv odišlo čidlo snímača oleja. Potom trúba\"blbosť, ale tá blbosť je to za 100€\"

Zakažím nejaká kravina ale vždy mi to zhltlo nejaké tie ušetrené koruny. Teraz mám 180.000km dal som vymeniť tlmiče a komplet čapy,stabilizačné tyče atď... 407ma je pekné auto ale po rokoch sledujem ulavu materialov. Napr. vodičová sedačka. A to bolo aj na 206kách. Po 4-5 rokoch sa sedačka uplne rozpadáva, resp. molitanové pekny si vyžadujú renováciu. Mne sa ta moja sedačka úplne rozpadla. Takže renovacia. Teraz mi opäť začal vybrovať volant pri parkovacej rýchlosti. Vraj pomôže doliať servo kapalinu, hmm NEPOMOHLO!!! takže vymena... na záver... asi dalšie auto už peugeot nebude... :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja som mal tiez 206 ky dve, a obe somnemusel opravovat v podstate nic, jednu od novoty, 190 000km najazdil, najvaznejsia oprava asi loziska na zadnej naprave :). nic viac. Druha 206 gti 120 000km , vobec ziadna vaznejsia oprava, iba normalne pravidelne veci, maximalna spokojnost, preto som ostal u peugeota, ale tato 407 ma je uz troska horsia na servis, to je fakt, asi by som znova do nej nesiel uz

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj, 407 jsem kupoval, když měla najeto 115000 km a te´d mám 170000 km. Jediné co jsem nechal měnit jsou oba přední kulové čepy a jednou hadice od turba. Jinak jsem měnil i přední i zadní brzdové kotouče, což je při tomto stavu najetých km naprosto normální. Auto jezdí naprosto perfektně a startuje výborně i při tuhých mrazech. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je pravda, ale moze napr zajtra prist oprava, ktora si vypyta nezmyselnych 50 000sk, potom zas budes na auto nadavat. Hlavne ked to bude oprava hodna mozno tak 10 000sk, ale to je tazko, ja nastastie tiez nemam zlu skusenost s velkymi opravami, ale i taki tu boli co opravovali napr servo za 70 000sk, alebo odpalili rt3, alebo vymienali turbo,FAP ktory naozaj za tie peniaze nestoji, a teraz co som sa docital po novom aj dokonca uz prevodovku. Jedine co stale drzi bez problemov, je motor :super nastastie. Auto je nadherne, len by som chcel lacnejsie diely, to je vse. Napr vcera ma dorazila cena baterie do rt3 displeya, ze 3000sk , no konec

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No já semka na fórum chodim praticky každej den, protože to mám jako učebnici, kde se naučím aspoň základy a zajímavosti o údržbě svýho auta, ale nepříde mi, že by tady měl někdo nějak extra velky poruchy?? Vesměs se tady radí s drobnostma, co si člověk vymění sám a takovy věci, jako jsou vyměna čepů, ložisek, baterie atd. nepovažuju za poruchu... Kdo tady naposled měnil turbo?? Nebo vstřiky?? A servo tady myslím měnil jenom jeden, jinak každýmu stačilo dolít servo olej a byl klid... Tak snad jsem to nezakřikl a všem nám Ti Pažouti budou šlapat tak jak mají :super A co se týče cen v Peugeotu, tak tam jsem jel, jenom když byla potřeba diagnostika, jinak většinu věcí Ti vymění každej normální servisák za lidsky ceny, pokud teda netrváš na servisce, což v mým případě, kdy jsem druhej majitel a mám 150 000km nemá ani cenu.

[upravil dne 24/1/10 Ondrus23]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Je pravda, ze na forum chodi bud ti \"zklamani\" nebo ti, co hledaji nejaky tip. Kdyz jsem si pred lety koupil ojetou 406 a cetl jsem o ni na foru, tak mi vstavaly vlasy hruzou, co jsem si to koupil. A v servisu nasli hned \"zavady\" za 20 tisic, ktere jsem pochopitelne opravit nenechal. Krome rozvodu, vodni pumpy a remenice je na motoru vse origo. Auticko zustalo v rodine, ma uz pres 180000 a naprosta spokojenost. Kamarad na Kie Ceed`u menil v zaruce uz podruhe propalene vstriky a to ma 40000 km. Kazdy auto ma sve typicke vyrobni mouchy. Ale uvedomte si, z mnozstvi vyrobenych kusu kolik jich procentualne klekne. Zanedbatelny pocet. Mechanicke casti vydrzi opravdu hodne. Jina vec je elektronika. I kdyz polovodic za normalnich podminek drzi bud vecne nebo odejde hned.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak to je pravda,bezporuchove auto ešte asi nevyrobili.Nedavno som kupil 407mu,r.v.2007 najazdil som na nej pár km. a už je fešák v servise.Zlomila sa mi klapka v kúrení.Ked som sa dozvedel kolko ma to bude stáť,chcelo sa mi plakať-ale už som sa zmieril.Dúfam že auto bude zajtra hotové.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Mark

No tak to je pravda,bezporuchove auto ešte asi nevyrobili.Nedavno som kupil 407mu,r.v.2007 najazdil som na nej pár km. a už je fešák v servise.Zlomila sa mi klapka v kúrení.Ked som sa dozvedel kolko ma to bude stáť,chcelo sa mi plakať-ale už som sa zmieril.Dúfam že auto bude zajtra hotové.

zdarvim, to se mi stalo taky, že mi praskla klapka a v servise mi řekli, že musim koupit celý nový topení, ale prodává se na to náhradní klapka, která stojí asi 1740Kč.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...