ro.bla Odesláno 18. leden 2010 Sdílet Odesláno 18. leden 2010 Když jsem měnil naftový filtr, tak na dně nádržky (obalu) na filtr jsem objevil jednu takovou, jako měděnou, spíš žlutou šponu. Někde jsem tady četl, že to bude asi z čerpadla. Mám se připravit na brzkou výměnu čerpadla, nebo je to normalní, že se občas něco objeví? Dík. Auto je P-307 SW, 2,0 HDi, 100kW. [upravil dne 18/1/10 ro.bla] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 19. leden 2010 Sdílet Odesláno 19. leden 2010 špona bude určitě z čerpadla, zatím bych si zjistil přesné číslo čerpadla (koukni pod sedadlo, nebo přes VIN) a před cestou mimo republiku bych se ho snažil mít v kufru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marky Odesláno 19. leden 2010 Sdílet Odesláno 19. leden 2010 Zaujímalo by ma z čoho presne tá špona je? Z rotora alebo nejakej inej časti? Nie je ten motor uzavretý - veď rotor predsa iskrí čo s benzínom nerobí dobrotu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pp205 Odesláno 19. leden 2010 Sdílet Odesláno 19. leden 2010 klasika - medene supinky rychle vymen cerpadlo nez zkurvis jeste drv ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 19. leden 2010 Sdílet Odesláno 19. leden 2010 Pp205 mám jen skromnej dotaz, jak se dostane šupinka z podávačky za filtr? Pokud při výměně filtru dodružuješ určitý postup, myslím, že je bez šance aby prošla filtrem, tak malá není. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ro.bla Odesláno 19. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2010 No a co se týče výměny toho čerpadla, je to složitá věc? Případně na co si dát pozor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 19. leden 2010 Sdílet Odesláno 19. leden 2010 Nevím, ale 100kW 2.0HDI snad má v nádrži jenom plovák na měření množství paliva. El. podávací čerpadlo v nádrži nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jara1 Odesláno 19. leden 2010 Sdílet Odesláno 19. leden 2010 Taky jsem ještě neviděl 307 hdi aby měla v nadrži čeradlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ro.bla Odesláno 19. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 19. leden 2010 Tak teď jsem z toho jelen, co to tedy mohlo být ta špona? Když jsem vyndal filtr paliva, bylo to na dně té nádržky. Jako že to přišlo z nádrže?!? No právě na servisboxu jsem taky nic nenašel. Z čeho by to mohlo být? Neví někdo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bara Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Přece z rotoru čerpadla v palivové nádrži.Vydírá se to tak dlouho až to klekne,přestane podávat a ty zůstaneš stát.Je to průvodní jev stejný jako když kýcháš a smrkáš než dostaneš chřipku. Takže si bleskově sežeň jiné,než ti to klekne ůplně a budeš cvakat odtahovku,to pak vychází podstatně dráž.A nebo to ignoruj,voz lano a přítele na telefóně . Pokud chceš vidět jak to asi vypadá tak tu je odkaz: http://mdy.sweb.cz/Pumpa/KO_cerpadla/Alex/Default.html a pokud by jsi chtěl demotáž pumpy tak to vypadá takhle: http://mdy.sweb.cz/Pumpa/Default.html . [upravil dne 3.2.2010 bara] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 ale jo, čerpadlo v nádrži je ( přece jen vrčí po zapnutí klíčku ) jinak HDi bez podávání nafty do vysokotlaku fakt nejede... uklepal se mi drát a málem jsem se na cestě pos_al vzteky. Naštěstí oprava na pár minut a zatím drží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Ale né, čerpadlo v nádrži mať nemusí. Ako bolo písané hore 2,0 100KW ho nemajú. Možno bola špona vo filtri od výroby pri rezaní niektorého závitu... [upravil dne 3.2.2010 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Nechapem. 2.0 HDi 79 kW podavacie cerpadlo v nadri ma. Ako je mozne, ze 100 kW verzia ho nepotrebuje? Ako sa dostane nafta k vysokotlakemu cerpadlu? Inak nie je tam hore nejaky preklep? O 100 kW verzii 2.0 HDi pri 307-ke som este nepocul. Nema tam hore byt 100 koni a nie 100 kW? Lebo ked preopcitam 79 kW vychadza mi 107 koni. [upravil dne 3/2/10 Sobek] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Tu máš existujúce motory v 307. http://en.wikipedia.org/wiki/Peugeot_307#Engines Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Původně zaslal: AnotherOne Ale né, čerpadlo v nádrži mať nemusí. Ako bolo písané hore 2,0 100KW ho nemajú. Možno bola špona vo filtri od výroby pri rezaní niektorého závitu... [upravil dne 3.2.2010 AnotherOne] díval jsem se na eshopy dodavatelů ND a všichni mají pro P 307 HDi 100kw (135 koní) normální podávačku v nádrži... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Čerpadlo nemajú ani 1,6 80kW, rovnaký motor ako mám ja. Obrázok je zo serviceboxu pre 307. Keby dal VIN, tak by sme vedeli isto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 když mají jen měrku,podávací čerpadlo je kde? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Nemajú, proste si to vysokotlaké potiahne až z nádrže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Původně zaslal: AnotherOne Nemajú, proste si to vysokotlaké potiahne až z nádrže. to je snad nemožné...,,jedině že by na tom vysokotlakém byla i dopravní pumpa (jako je to na standardním vstřikovacím čerpadle) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 3. únor 2010 Sdílet Odesláno 3. únor 2010 Netuším ako to je riešené technicky. Rozobraté som to nevidel. Tu som sa čosi dočítal. Vysokotlaké čerpadlo môže mať integrované podávacie, to bude asi ten prípad. http://www.globaldenso.com/TECHNOLOGY/tec-report/2001/pdf/T2001_S12-13.pdf [upravil dne 3.2.2010 AnotherOne] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.