Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pružina


somira

Recommended Posts

@XPERIA hele KYB je takovej dobrej kompromis cena/výkon na zákaznický auta dávám téměř výhradně KYB pokud teda není problém s dostupností. Co je ale u 807 důležité při každé výměně pera nebo tlumiče dát nové horní uložení nebo alespoň ložisko horního uložení protože tady na těch autech to dost trpí jak je to těžké na tom čumáku a pero praskne jen kvůli tomu že se zadře ložisko v horním uložení a to se pak neotáčí při rejdování  tím se namáhá pero který po čase toho namáhání praskne.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Milane nebudu se s Tebou dohadovat. Na mém autě mě to vycvičilo dostatečně. Kámoš vyměň i horní uložení já jsem trval na tom že je to zbytečné a za 14 dní se to přestalo zase točit naštěstí jsem to zachytil včas a pero neprasklo. Od té doby když už je to rozebrané tak měním za nové. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ne nedělal bylo to v době kdy jsem jezdil odtahy a doprovody takže jsem na to neměl čas. A co se oprav týče tak zastávám názor že jednou mezi STK musí moje auto po servisní stránce vidět někdo jiný.  Někdo tomu říká provozní nebo profesní slepota. Já říkám že doktor taky neoperuje svoji rodinu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel musím s Venou souhlasit Dvě Peugeot, Lancia. Výměna pružin bez ložisek, žádná číná žádný polák za levno a pružiny praskly sice na jedné straně ale a na dalších už jen s ložisky a byl klid do dnes. A použity stejné díly. Mimo to, dříve nebo později se ložisko ozve. A jinak na našem Rifterovi nám v rámci záduky měnili ložiska u nájezdu 18tis km. Koukali na to kluci, že se zasekávají a že to dělají už snad čím dál horší. Já u čehokoliv pokud jdou tlumiče tak i když třeba není výměna pružiny, myslím tím i jiné značky tak ložisko  nové. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hlavně, aby nové ložisko nebylo horší než to staré. Já taky při výměně pružin vyměnil ložiska s uložením (po demontáži vypadaly OK) a po výměně mi tam občas něco jemně kleplo. Na pohmat nikde žádná vůle nebyla a dlouho jsem přemýšlel, čím to může být (měnilo se toho tehdy víc včetně tlumičů a ramene). Potom jsem se rozhodl zkusit znovu vyměnit ložiska s uložením a od té doby byl klid. Na vymontovaném ložisku nebylo nic poznat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jestli si dobře pamatuju, tak bylo předepsáno , že při výměně pružiny, tlumiče atd. vždy vyměnit ložisko..., samozřejmě je předpoklad, že ta pružina nebo tlumič je na autě cca 100 tisíc KM a více , jednu dobu jsme házeli nová ložiska přes noc do roztopené vazelíny--nemělo to valný smysl :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...