Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Nepravidelný chod LPG - něco pro \"plynaře\"


Recommended Posts

Původně zaslal: Ferry

vycistil jsi i ten krokovej moturek volnobehu na klapce ?

Ten kryci plast na te rampe neni nijak dulezity, rampa samotna je prisroubovana k hlave a srouby tim krytem jen prochazi, ma jen estetickou funkci, navic muzes ho privarit pajkou zase zpet

ještě ne .... nemáš fotku, jak vypadá a kde ho najdu ?

Ještě ti pošlu fotku mého nového reduktoru Lovato. Vedou z něj dráty a ty nikam nevedou. V servisu je schovali pod hadici, tak nevím .......

post-0-14109612411057_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ty volne draty to je snimac teploty LPG.

Jelikoz je ale u DGi integrovan ve vstrikovaci, neni tohle cidlo vyuzite (teoreticky by se to na nej dalo prepojit, ja osobne ho mam dodelane k vyparniku a to puvodni na vstrikovaci odstrizene a prepojene, mam to tak uz kdyz mi to montovali jako nove, ale nevim, zda tohle tvoje na BRC ma stejne hodnoty a jestli by s DGi jednotkou fungovalo)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

ty volne draty to je snimac teploty LPG.

Jelikoz je ale u DGi integrovan ve vstrikovaci, neni tohle cidlo vyuzite (teoreticky by se to na nej dalo prepojit, ja osobne ho mam dodelane k vyparniku a to puvodni na vstrikovaci odstrizene a prepojene, mam to tak uz kdyz mi to montovali jako nove, ale nevim, zda tohle tvoje na BRC ma stejne hodnoty a jestli by s DGi jednotkou fungovalo)

ten reduktor je Lovato a ne BRC. ale to je jedno ... ten krokový motorek volnoběhu přece nemůže způsobovat nepravidelný chod motoru na LPG, nebo myslíš že by mohl ?? On jen řídí otáčky na volnoběh ne ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Ferry

ty volne draty to je snimac teploty LPG.

Jelikoz je ale u DGi integrovan ve vstrikovaci, neni tohle cidlo vyuzite (teoreticky by se to na nej dalo prepojit, ja osobne ho mam dodelane k vyparniku a to puvodni na vstrikovaci odstrizene a prepojene, mam to tak uz kdyz mi to montovali jako nove, ale nevim, zda tohle tvoje na BRC ma stejne hodnoty a jestli by s DGi jednotkou fungovalo)

Takže jsem tedy vyčistil ten krokový motůrek volnoběhu, byl zanesený pěkně a jeho konec je trošku otlačený (viz. foto.). Při jeho demontáži jsem si všiml, že na sacím potrubí mezi klapkou a vzduchovým filtrem je ulomený nátrubek, na kterém má být hadička od ventilů, a tou dírou si motor nasával vzduch z motorového prostoru - díru jsem nouzově ucpal korkovou zátkou z medoviny (viz. foto). No a předtím jsem dal novou membránu do vstřikovače a nové svíčky.

Konečný stav je že :

* po nastartování na benzín se za pár minut přepne na plyn a krásně drží otáčky na cca 1200/min a běží plynule

* po zahřátí na 60°-70° mi začnou volnoběžné otáčky trochu kolísat mezi 900-1200, ale nezdechne (což je hlavní)

* při jízdě a po zahřátí na 70°-80° většinou pěkně drží volnoběžné otáčky na 1000, jen sem tam se otáčky rozkmitají mezi 900-1200 (ale po šlápnutí na plyn pomalu klesnou na 1000 a pěkně drží) - i když pořád není ten chod motoru ve volnoběžných otáčkách úplně kultivovaný jako na benzín.

* tah motoru je super už od nižších otáček, akcelerace je super - takže jen doladit ten volnoběh při neúplně ohřátém motoru a bude to SUPER !! :super

Myslím si že je pořád bohatá směs na LPG, ale už nevím, co ještě zkusit......

post-0-141096124137_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A nejde ti moc velkej tlak přes reduktor? Mě když zlobí volnoběh, tak to šteluju reduktorem, mam dignostiku na který čtu tlak a vždycky stačí jenom přitáhnout nebo povolit malinko tu membránu.

Edit: ještě mě napadá, že když jsem mě přetlak, tak volnoběh sice na čtýru, ale akcelerace a výkon znatelně lepší než při chodu na benzín

[upravil dne 16.1.2010 urdemala]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: urdemala

A nejde ti moc velkej tlak přes reduktor? Mě když zlobí volnoběh, tak to šteluju reduktorem, mam dignostiku na který čtu tlak a vždycky stačí jenom přitáhnout nebo povolit malinko tu membránu.

Edit: ještě mě napadá, že když jsem mě přetlak, tak volnoběh sice na čtýru, ale akcelerace a výkon znatelně lepší než při chodu na benzín

[upravil dne 16.1.2010 urdemala]

můžu zkusit poštelovat tím šroubkem pro imbus na reduktoru. Jen nevím, na kterou stranu točit, aby tlak klesal - ve směru hod. ručiček nebo proti ?? Je to reduktor Lovtec Magic 2B

post-0-14109612415649_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 roky později...

zdravím chlapi dúfam, že mi poradíte možno je to iba banalita ale predsa ...mám P406 1.8 16v so systémom lpg AG DGI kúpil som si zo stránky fedorauto tu sadu na repas vstrekovača, vymenil som to a všetko očistil aj ten elmag. ventil čo je na reduktore a auto stratilo ťah, pri jazde na plyn do 3000 ot. ako tak ťahá ale nad 3000 sa začne dusiť ,(na benzín ide normálne) viete mi poradiť? Ďakujem:myslim

[upravil dne 5/3/13 12:51 od cekqo]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mozna bude potreba udelat i repas vyparniku, muze byt maly tlak LPG vlivem starych a tvrdych membran a nedokaze to dodat dostatek plynu. Zkus taky jeste resetovat plynovou jednotku ( bud vytazenim pojistek a nebo odpojenim baterie - ale pak bacha napr. na kod radia apod)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

nazdar chlapi som tu opäť pretože moje problémy neprestávajú, napíšem vám čo už som s autom spravil a čo mi auto robí takže:

na aute boli menené komplet membrány aj s gumičkami na vstrekovači a aj na vyparniku , vymenene sviečky 2x teraz tam mám také zo zápalnosťou 17 jednobodové na plyn (idú lepšie ako nové bosch fr7dc+ , ktoré ste radili vyššie), ale auto stále trhá , prezrel som aj zapaľovaciu rampu ako ste radili a nemá žiadnu prasklinu , a vyčistená bola aj šktiaca klapka

,skúšal som s jarovou vodou prejsť auto či všetko tesní dobre a to je ok. ale otcovi sa zdá , že auto má príliš bohatú zmes pretože z výfuku cítiť nespálený plyn, takže otázka: 1. kde sa to dá nejako znížit ten prietok plynu ? 2. ked sme menili membrány v splyňovači ,tak tam bola nejaká šrúba a tou sa dalo niečo nastaviť čo a na aké hodnoty teda na koľko závitov to má byť zatočené? 3. dalej ma zaujíma podľa čoho sa riadi vstrekovanie plynu bere si to údaje počas jazdy z lambda sondy alebo ako to prepočítavá?... Ak vás skúsenejších niečo napadne budem veľmi rád za každú radu.. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...

... takže otázka: 1. kde sa to dá nejako znížit ten prietok plynu ? 2. ked sme menili membrány v splyňovači ,tak tam bola nejaká šrúba a tou sa dalo niečo nastaviť čo a na aké hodnoty teda na koľko závitov to má byť zatočené? 3. dalej ma zaujíma podľa čoho sa riadi vstrekovanie plynu bere si to údaje počas jazdy z lambda sondy alebo ako to prepočítavá?... Ak vás skúsenejších niečo napadne budem veľmi rád za každú radu.. :super

 

Zdravim, podarilo sa ti k tomu nieco zistit? Vidim, ze od 2013 nedal nikto ziadnu odpoved a v podstate mam podobny problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě když auto začlo škubat na plyn, tak jsem zkusil vyměnit svíčky a je to dobré. Mám teď NGK. Ale zapalovací lištu mám už taky novou, ale to škubalo i na benzín. Co jsem tady četl tak ji měnili po cca 150tkm. Já také. Jinak bohatost směsi si řídí jednotka pro lpg a bere to ze vstřikovačů od benzínu. Mapa pro lpg se dá nastavit přes pc. Po připojení je vše pěkně vidět.

Upraveno uživatelem pecino
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pokial viem, tak u sekvencneho vstrekovania LPG sa vytvara mapa podla benzinovej charakteristiky, no ja mam DGI a tam by mala byt nezavisla RJ LPG a ze vraj aj pri nastaveniach tam toho moc nie je, no neviem sa relevantne vyjadrit, pretoze zatial ziadna diag. s mojou RJ LPG nekomunikovala.

 

Preto by ma zaujimali odpovede na vyssie popisane otazky od cekqa, trebars ako nastavit tlak v reduktore hlavnej membrany, ked na mojom reduktore ziadny podobny nastovaci sroub nie je, ako tu bolo parkrat popisovane, vid: https://www.peugeot-club.com/topic/30251-repase-vstrikovacu-lpg-dgi-uz-vim-jak-na-tořikovačů-lpg-dgi-už-vím-jak-na-to/page-3.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u DGI je stelovaci sroub vystupniho tlaku pristupny pouze po rozebrani reduktoru, trochu opruz. Je nasroubovany v krytu te male membranky prvniho stupne. Imbusklicem se zasroubovava ci vystroubovava regulacni sroub, ktery pak tlaci pres pruzinu na membranku pod nim a ta pres paku otvira ci zavira ventil privodu kapalneho LPG

Diag na DGI neni prilis co nastavovat. Je to jednoduchy DOS programek. Jedina hodnota, ktera se pres to nastavuje je nacteni polohy skrtici klapky sani a to se dela pouze pri prvotnim zprovozneni, pokud se nemeni potenciometr, tak neni treba prenastavovat. Ani vypis chyb tam neni kdovijaky, pouze strucny prehled nejzakladnejsich chyb, jako prilis bohata/chuda smes a to se zobrazuje pouze pocet pripadu, kdy se tato chyba vyskytla, zadny blizsi popis.

V podstate se tam da sledovat pouze teplota LPG, hodnota Lambda sondy, otacky motoru, cas vstriku LPG a jeste par nepodstatnych udaju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...