AXL Odesláno 14. listopad 2002 Sdílet Odesláno 14. listopad 2002 Koupil jsem auto s odpojeným čidlem egr(na termostatu) když ho připojím a motor se ohřeje sepne egr a motor nejde do otáček a šedě čudí a taky mám pořád filtr sání od oleje myslím že kvůli tomu poradte jezdím bez egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. listopad 2002 Sdílet Odesláno 14. listopad 2002 Počkej, počkej. Co je to za auto? EGR otevírá či zavírá v závislosti na otáčkách a poloze plynového pedálu. Při volnoběhu zavřený, při zvýšených otáčkách otevírá a pouští část výfuk. plynů do sání, a při plném plynu se opět zavře. Napiš, co je to za auto, pak ti (možná) řeknu víc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Urbanek Tomas Odesláno 14. listopad 2002 Sdílet Odesláno 14. listopad 2002 Oddie je to v predmetu - 405 1,9D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. listopad 2002 Sdílet Odesláno 14. listopad 2002 Jé, já jsem slepej Takže, když to nepřipojíš, tak to jezdí tak jak má??? Já mám na 1,9D EGR ventil taky odpojený, když jej zapojím, je motor trochu "tupější", pokud nedám plný plyn. Co mě ale v tvém popisu trochu mate, je to čidlo na termostatu - já žádné čidlo na EGR nemám! Jak jsem psal, EGR je ventil mezi sacím a výfukovým potrubím, otevírá se po dosažení necelých 2tis otáček (elektrický ventil nad hl. brzd. válcem, vedou k němu 2 hadičky s podtlakem od vývěvy). Při plném plynu se zavře - na vstřik. čerpadle je mechanický ventil, také k němu vedou dvě hadičky s podtlakem. Takže, určitě mluvíme oba o tomtéž? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AXL Odesláno 15. listopad 2002 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2002 Na tom termostatu je čidlo při 50C sepne a pak teprve funguje EGR při zvýšených otáčkách samozřejmě ale pak už nevypne r.v. 1991 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. listopad 2002 Sdílet Odesláno 15. listopad 2002 Jo takhle. Já mám 309 1,9D '91 - to by mělo být stejné, ten motor. To musím schválně vyzkoušet, jestli EGR otevírá až při zahřátém motoru, to mě totiž, přiznám se, nikdy nenapadlo. Na tělese termostatu mám dvě čidla - jedno je snímač k teploměru, druhý je snímač (spínač) ke kontrolce přehřátí - jsou tedy na sobě nezávislé. Pokud je EGR řízen i podle teploty, bude pravděpodobně napojen na snímač k teploměru. Pokud se EGR při zvýšených otáčkách otevře, ale při plném plynu zůstane otevřený, viděl bych závadu v tom mechanickém ventilu na vstřikovacím čerpadle - buď je špatný, nebo je jen špatně seřízené táhlo k němu. Nicméně, jak jsem psal, EGR mám taky odpojený, vytažením konektoru na tom el. ventilu. Takže pokud se to s odpojeným EGR chová tak jak má, ničeho bych se neobával. Na případné měření emisí to nemá vliv - ty se měří při plném plynu... A ještě k tomu filtru sání od oleje - máš tam takový ten molitanový "kyblík"? Ten má být od oleje, taky se má správně ten molitan při výměně olejem nastříkat, jinak pořádně nefiltruje. Pokud tam motor nehází toho oleje vysloveně moc, že by v tom ten filtr "plaval", je to v pořádku. A ještě jedna věc, hladinu oleje v motoru udržuju spíš na dolní rysce - pak toho oleje nehází do sání tolik. Zato když jsem nalil olej na horní rysku, vždy to poměrně rychle vyplival. Dělaly mi to oba diesely, co mám doma, a kamarádovi taky, takže to asi nebude náhoda... Sorry, jestli to nemá moc hlavu a patu, píšu to mezi prací... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AXL Odesláno 15. listopad 2002 Autor Sdílet Odesláno 15. listopad 2002 Já ten filtr mám nadojenej na sračku a že bych tam měl moc oleje to se mi nezda myslel jsem jestli za to nemuže egr , to čidlo egr je to bimetalové díky za snahu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. listopad 2002 Sdílet Odesláno 15. listopad 2002 Ne, EGR za olej nemůže. Zkus za běhu motoru sundat víčko oleje, a trochu přidat plyn, jestli odtud nelítá olej a/nebo se nevalí kouř a nefouká to jak z vysavače. Pokud jo, měl bys problém s kroužkama. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xVlasta Odesláno 16. listopad 2002 Sdílet Odesláno 16. listopad 2002 Nazdar, k tomu kopani oleje do vzduchoveho filtru, vyresil jsem to tim, ze jsem dal kousek molitanu do hadice odkud mi to hazelo....a tim mam vzduchac cistej, obcas jen nekdy prohodim ten kousek molitanu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 16. listopad 2002 Sdílet Odesláno 16. listopad 2002 Zdar chlapi už před 5lety jsem zjistil že EGR je na ho*no odpojte podtlakovou hadičku a zaslepte ji auto pojede lepší spotřeba jde dolů a je ostřejší a nebudete mít sací potrubí plné sazí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.