lucascz Odesláno 27. leden 2010 Sdílet Odesláno 27. leden 2010 ja sice FAP jeste vlastním, ale musím říct, že startovaní se vyrazně zlepšilo po vyměně dvouhmotoveho setrvačníku za klasický, a to o dost:aut Chyta lehčeji Jinak tady dneska - 21 stupnu a prednost sem dal MHD :-))))Nemusel sem škrábat, bylo už vytopeno a krasně vyhrata sedačka, neslo odolat do prace to mam ani ne 10 min jizdy, tak sem neměl to srdce, to by bylo barbarství. uvidime o víkendu [upravil dne 27/1/10 lucascz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 29. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2010 Taky \"luxus\" ako ist MHD si ja nemozem dovolit. Cestou do prace musim zaviest dceru do skolky, takze doprava MHD by bola dost komplikovana a vyrazne dlhsie by trvala. Ale od kedy tankujem na OMV a davam dvojnasobnu davku aditiv, je startovanie o poznanie lepsie. Vcera -19 a stacilo len dlhsie podrzat, chytilo na prvy krat. Dnes rano -7 a chytilo na \"drnc\". Na zaciatku zimy stacilo aby bolo -2 a uz som ho musel 2-3 krat pretacat. Doteraz som lial aditivum Sheron a uz pomaly dochadza, tak som kupil plechovku VIF a ked je pravda co pisu na plechovke mam sa na co tesit Potom napisem uzivatelsky test Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BV406 Odesláno 29. leden 2010 Sdílet Odesláno 29. leden 2010 nechapu, co musi byt v motoru tak spatne, ze proste nenastartuje ... moje predpotopni hdi z 99 a s tachometrovyma 202t naskocilo pri minus 21 relativne hned, akorat se vicekrat otocil motor nez obvykle ... a to jsem vychazel z baraku s vedomim, ze beztak pujdu pesky do prace ... musim to zaklepat Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 29. leden 2010 Autor Sdílet Odesláno 29. leden 2010 No este sa mi nestalo, ze by mi motor nenastartoval. Len som musel zo zaciatku zimy pretacat na viac krat, ale chytil zatial vzdy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakstone406 Odesláno 30. leden 2010 Sdílet Odesláno 30. leden 2010 Ahoj.(HDI) Souhlasím se všemi, kdo při velkých mrazech při startu 2krát žhaví, teplý kompresní prostor- lepší start. A žhavicí svíčky žhaví po dobu rozsvícení kontrolky. Sice některé motory dožhavují za chodu, ale to záleží na řídící jednotce žhavení. [upravil dne 30/1/10 jakstone406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 30. leden 2010 Sdílet Odesláno 30. leden 2010 jakstone406: Kazde HDi zhavi podla okolitej teploty, a pri mrazoch aj dozhavuje aj po nastartovani. Takze neni pravda, ze zhavi po dobu rozsviceni kontrolky. Vse zavisi ta teplote. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 31. leden 2010 Sdílet Odesláno 31. leden 2010 přesně tak žhaví i po zhasnutí kontrolky sem to mněřil a ještě to pár sekund žhaví.... a pak to semozdřejmně dožhavuje i po nastartování Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 1. únor 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2010 Po dvoch tyzdnoch s Alpin Dieslom a dvojnasobnym mnozstvom aditiv som dnes za posledne dva tyzdne nenastartoval na prvy krat. Rano mi teplomer v aute ukazoval -19 a auto nenaskocilo ani na 10 sekundove tocenie startera. Na druhy krat po piatich sekundach to nastastie chytilo. Presiel som necele 2 km, odstavil auto na cca 10 min. Ked som sa vratil auto naskocilo na \"drnc\". Takze je jasne, ze problem je len pri zmrznutom motore, otazka znie preco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucascz Odesláno 1. únor 2010 Sdílet Odesláno 1. únor 2010 Tak pokud ti chyti, tak pak uz ti bude chytat vzdy na drnc. ale ten prvni start no:myslim co žhaviče? jak dlouho svitila kontrolka žhavení? a kolikrat si nažhavil? osobně bych nazhavil min 2x na první start. mě pri - 15 na prvni otoceni klice za 3 s naskocil, zhavil sem 2x. ale treba pri - 8 sem nazhavil jednou a pekne se to hadalo..... [upravil dne 1/2/10 lucascz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 1. únor 2010 Autor Sdílet Odesláno 1. únor 2010 Zhavice som daval nove na zaciatku tejto zimy. Nezhavoval som na 2x. Kontrolka svietila cca 5-6 sekund a este som pockal ak by este dozhavoval aj po zhasnuti kontrolky. Ale predtym ked som tankoval na Agip-e bol problem so startovanim uz pri -1. Problem sa vratil dnes rano, ked bolo -19. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
syko1 Odesláno 1. únor 2010 Sdílet Odesláno 1. únor 2010 ja tankujem OMV a aditivum a problem nejako necitim. Dnes sice na druhy krat ale to je koli baterke lebo mam este tu od vyroby. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucascz Odesláno 1. únor 2010 Sdílet Odesláno 1. únor 2010 Dožhavovaní je, když ti to chytí, tak ti to dožhavuje, aby to lip spalovalo a pomahalo to motoru. ne to, že nažhavíš a nechas to a čekaš, to ne. V - 30 °C to dožhavuje 3 minuty, - 10 °C 3 minuty a 0 °C 1 minutu. takže je preci nesmysl nažhavit a 3 min cekat, když je -20 že to dožhaví. To se nedivim, že to nečeplo.nažhav 2x a jakmile zhasne kontrolka a dobzučí čerpadlo, tak startuj a nečekej. PS: jinak sem rad, ze s OMV to bylo rada spravnym směrem;) [upravil dne 1/2/10 lucascz] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sobek Odesláno 2. únor 2010 Autor Sdílet Odesláno 2. únor 2010 Jasne tomu chapem. Dozhavuje az po starte, ale ja som necakal tri minuty, len chvilku po zhasnuti kontrolky cca 10 sekund vtedy je pocut z motoroveho priestoru tichucke cvaknutie, tak som premyslal, ci by to nemohlo cvaknut rele zhavenia po nazhaveni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zzipCZ Odesláno 2. únor 2010 Sdílet Odesláno 2. únor 2010 jj je pravděpodobný že to cvaká relé žhavení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 2. únor 2010 Sdílet Odesláno 2. únor 2010 Původně zaslal: zzipCZ jj je pravděpodobný že to cvaká relé žhavení je to rele zhavenia, aj ked kontorlka zhavenia uz nesvieti, na zhavice ide stava az do cvaknutia spominaneho rele. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 5. únor 2010 Sdílet Odesláno 5. únor 2010 Před startováním samozřejmě vždy žhavím a auto mi vždy startovalo na drc. Tuto zimu jsem jen 2x musel točit asi 12 sekund a to bylo pokaždé po víkendu, kdy auto stálo a teplota byla -19. Dnes jsem to dal do servisu, ať zkontrolují žhaviče - myslel jsem, že budou v pořádku - a před chvílí mi volali, že jsou všechny čtyři spálené!!! Je možné, aby byly všechny spálené, když i v -8 stupních startuje perfektně ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
syko1 Odesláno 5. únor 2010 Sdílet Odesláno 5. únor 2010 @kajk: no neviem neviem, aky je to servis? veris mu? mas ho overeny? mna okaslal este so starsim autom jeden servisak zaplatil som 9 500sk a akurat tak vymenil olej a sviecky... a na fakturu si dal take veci ze som sa divil a ziadna zmena v aute nebola (myslim tak ze by som citil ze by chodilo lepsie). Nechcem ta strasit ale treba si overit autoervis. Ja tiez v okoli ZA hladam nejaky good servis pre moj peugeot ale nejako neviem najst. Poradte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kajk Odesláno 5. únor 2010 Sdílet Odesláno 5. únor 2010 Je to servis v Olomouci, který opravuje jenom Peugeoty a Citroeny a neprodává nová auta. Místní už určitě vědí... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pkr Odesláno 5. únor 2010 Sdílet Odesláno 5. únor 2010 V tom Olomouci máte ty servisy nějaký divný. Synovcovi přestala startovat 309 benzín.V servisu mu na to po prohlídce řekli toto : je třeba vyměnit rozvody, těsnění pod hlavou a ještě nějaký věci okolo.Cena tak 16.000,-Kč.:bacha:bacha Naštěstí to tam nenechal!!! Vyměnila se cívka za pár kaček a už tři měsíce jezdí jak z praku. Není servis, jako servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xantik Odesláno 5. únor 2010 Sdílet Odesláno 5. únor 2010 Žhavky můžou žhavit u vrchu, ale na špičce už můžou být mrtvé. Proto Ti to pří tom dlouhém točení mohlo chytnout, pač se odvrchu stihl válec prohřát. Ale jistota je vidět tu svíčku napíchlou na baterce, která část se rozžhaví. Do těch -5°C by HDI ve slušném stavu mělo nastartovat i bez žhavičů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.