Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

106 otáčkoměr do 1.0


OK406

Recommended Posts

  • O 7 měsíců později...

Výměna budíků u 106 se vyplatila a vše je plně funkční :super . Asi bych jen podotkl, že je třeba, aby souhlasili i výrobci budíků. Pokud má někdo VDO, tak aby dal VDO s otáčkoměrem a ne Sagem a obráceně. Tím mohou nastat menší komplikace.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Chlapy nevydělával někdo už to čidlo na tachometr ? potřeboval bych poradit jak se vytahuje protože blbne jednou ukazuje jednou ne a zjistil sem že je vadný tak ho chci vyměnit ale nevím jak se vydělává poradí někdo ? :)

Upraveno uživatelem S@jmon
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Zdar chlapi (případně ženy) jako začátečník s vozidly Peugeot mám dotaz. Mám vozidlo Peugeot 106 1.0, r.v. 98. Při shánění několika vadných dílů jsem sehnal i budíky ze 106 Sport. Říkal jsem si jak bude jednoduchá jejich výměna a jak si vylepším vůz..., ale hned jsem asi narazil. Na mém autě jsou čtyři svorkovnice pro zapojení a z toho Sporta jsou tam jen dvě mohutnější. Jak jsem tady na fóru vyčetl nedoporučuje se záměna z Jaeger na VDO a naopak a pak také to špatné ukazování paliva...Přesto se chci zeptat: existuje nějaká kabelová redukce z Peugeot 106 obyč na P106 Sport? Případně kde se dá sehnat? Vozidlo Sport ze kterého mám ty budíky už je ve sběru. Děkuji moc za rady, zdar, Petr.

Budíky 106 původní.JPG

staré připojení - P106.jpg

Budíky 106 Sport.JPG

Připojení P106Sport.JPG

Připojení P106 Sport.JPG

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

98 už by neměl být mechanický náhon. :myslim Ale taky problém bude v tom, že budíky ze Sporta mají tachometr digitální, to asi nebude kompatibilní. :myslim Sportky měly i mechanické kilometrovníky, ale tohle je ročníkově 2000 a výše, tam byl už digitál (stejně tak jako u 306tek, kde to doprovodil i druhý facelift, který je znát i zvenku). 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju moc za rady! Tvarově vypadaly budíky stejně, ale neměl jsem tušení o komplikacích (dlouho jsem jezdil š120). Jak jsem se v tom hrabal, přestalo svítit osvětlení. Tak mě asi čeká výměna žárovek na původních budíkách, jak jsem četl již výše. Mechanický náhon to nemá, jen počítadlo km. Díky moc za rady!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 měsíce později...
V 21. 1. 2010 at 19:57, Ladis8 napsal:

Já to snad zvládnu :) Na praxi teď pořád rozebírám a zase skládám části interiéru (mám praxi v autoelektru) A jak s tim snímačem?? ten se akorát vymění za ten origo a natáhne se drát k nějakýmu pinu do budíků?

neni to nic slložiteho dnes jsem natahl novy kabel ,konektor řj vycvakni,a je to pin.č 6 SPODNÍ!!!!!! na žluty konektor č.1

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...