Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

106 otáčkoměr do 1.0


OK406

Recommended Posts

další detail:

Zdarec,

koukám, že máš pin č. 4 na žluté svorkovnici volný a tak bych potřeboval, jestli nevíš, co jde na 1 pin.

Asi mám v autě dokonalej chaoz, ale mám volné 1 a 2 pin a když z ř.j. natáhnu kabel, ze 6 pinu, tak na 1pinu (přístrojovka) nedělá nic a na 2 pinu jde otáčkoměr pouze do 1700ot/min a poté spadne na 0, když přidám plyn.

Nemá být ten kabel ze 4 na 1 pinu? mám totiž na 4 pinu hnědý a ty ho máš na 1 pinu.(taky mám jaeger) P106XN 1993 33kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ještě bych měl takovej dotaz:

V ukazateli teploty vody jsou dvě kontrolky. Jedna je červená a druhá tuším oranžová.

Červená - to je jasný, to je přehřátí.

Oranžová - ?? nebude někdo vědět, když už to zapojuju tak at to maká komplet

Díky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

další detail:

Zdarec,

koukám, že máš pin č. 4 na žluté svorkovnici volný a tak bych potřeboval, jestli nevíš, co jde na 1 pin.

Asi mám v autě dokonalej chaoz, ale mám volné 1 a 2 pin a když z ř.j. natáhnu kabel, ze 6 pinu, tak na 1pinu (přístrojovka) nedělá nic a na 2 pinu jde otáčkoměr pouze do 1700ot/min a poté spadne na 0, když přidám plyn.

Nemá být ten kabel ze 4 na 1 pinu? mám totiž na 4 pinu hnědý a ty ho máš na 1 pinu.(taky mám jaeger) P106XN 1993 33kw

Tak ten otáčkoměr jsem už vyřešil, třeba se to bude někomu hodit. Tak u mého modelu jde 6pin ř.j. na 2 pin otáčkoměru, hnědý ze 4 pinu jsem hodil na 1 (žlutá svorkovnice), takže vlastně 4 pin ot. je prázdný Jako to má OK406 a to že padal nad 1700ot, tak to bylo špatnou cívkou v ot

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Snímač teploty vody (modrý) :

[upravil dne 24/4/11 19:39 OK406]

Nevím, jestli je více verzí, ale ten s modrým konektorem je na teplotu motoru (je pouze v bloku) viz. oranžová kontrolka v ukazateli teploty vody

Ten vedle (zelený) je ve vodním potrubí. Teoreticky to může fungovat +/-, ale určitě to nebude ukazovat teplotu vody, jen teplotu motoru:aut

[upravil dne 1/9/12 11:06 od Miki106]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

zelené čidlo dává data do řj motoru a modrý dává data čili měří teplotu vody a ukazuje se na budíku /pokud jsou 2 piny na čidle tak pak hlásí i přehřátí/

OK406 měl jen modrí čidlo s 1 pinem co ukazuje jen přehřátí ,proto jej musel vyměnit

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zelené čidlo dává data do řj motoru a modrý dává data čili měří teplotu vody a ukazuje se na budíku /pokud jsou 2 piny na čidle tak pak hlásí i přehřátí/

OK406 měl jen modrí čidlo s 1 pinem co ukazuje jen přehřátí ,proto jej musel vyměnit

To jsem pochopil, proč to měnil, ale modré čidlo nemůže logicky měřit teplotu vody, když je na suchu.

:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

cidlo je v hlavě motoru,kde protéká voda takže asi na suchu není ,když je OK406 měnil zda vytekla vody nevím nebyl jsem u toho. Jinak obr.ze SB napoví

post-10650-14109626591587_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

cidlo je v hlavě motoru,kde protéká voda takže asi na suchu není ,když je OK406 měnil zda vytekla vody nevím nebyl jsem u toho. Jinak obr.ze SB napoví

Proto píšu, že je asi víc verzí, páč modré je v pouze v bloku motoru a zelené je u termostatu, z toho voda teče, z modrého ne, to je jen v záhvrtu bloku.

[upravil dne 1/9/12 12:47 od Miki106]

[upravil dne 1/9/12 12:48 od Miki106]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

jasný takže OK406 tam měl jen čidlo které hlásilo max přehřátí motoru, podle mne i když jej vyměnil za to jiné hlásí teplotu,Tedy neměří teplotu vody ale teplotu motoru ,skoro je to stejný. Nevím o kolik se může lišit,ale je to přece daleko lepší než jen kontrolka přehřátí .

Kdysy jsem si měřil teplotu vody čidlem která mám u měřáku, měl jsem jej přidělaný na tělese termostatu na povrchu,teplota se max rozcházela o 5 °C, když jsem seřizoval teploměr.Nyní mám diagnostiku tak tam je to přesnější.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jasný takže OK406 tam měl jen čidlo které hlásilo max přehřátí motoru, podle mne i když jej vyměnil za to jiné hlásí teplotu,Tedy neměří teplotu vody ale teplotu motoru ,skoro je to stejný. Nevím o kolik se může lišit,ale je to přece daleko lepší než jen kontrolka přehřátí .

Kdysy jsem si měřil teplotu vody čidlem která mám u měřáku, měl jsem jej přidělaný na tělese termostatu na povrchu,teplota se max rozcházela o 5 °C, když jsem seřizoval teploměr.Nyní mám diagnostiku tak tam je to přesnější.

Jj, já to napojil na tohle http://www.autodilylevneji.cz/snimac-teploty-chladici-kapaliny-bosch_3312979.html pod zeleným konektorem na termostatu, to modré má jiný tvar i větší závit. (zbylo mě z BMW E30, je totožné)

Teoreticky je to jedno, jak píšeš, lepší než jen kontrolka, která zapne až na 120°C a to už je asi dost pozdě :-(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 8 měsíců později...

tak jsem si právě pořídil novou přístrojovku a chtěl jsem se pustit do výměny, ale samozřejmě nastaly problémy... Chtěl jsem otáčkoměr, který na nové přístrojovce funguje bez problému. Ovšem problém je v tom, že mně to vůbec neukazuje rychlost... Posílám fotky co jsem nafotil (kabely+obě přístrojovky...)

zelený konektor: http://imageshack.us/photo/my-images/854/mini3231.jpg/

modrý konektor: http://imageshack.us/photo/my-images/254/mini3230.jpg/

bílý konektor: http://imageshack.us/photo/my-images/542/mini3229.jpg/

žlutý konektor: http://imageshack.us/photo/my-images/826/mini3228.jpg/

stará přístrojovka (zadek): http://imageshack.us/photo/my-images/707/mini3227.jpg/

nová přístrojovka (zadek): http://imageshack.us/photo/my-images/547/mini3226.jpg/

stará přístrojovka (vršek): http://imageshack.us/photo/my-images/7/mini3224.jpg/

nová přístrojovka (vršek): http://imageshack.us/photo/my-images/195/mini3225.jpg/

Nevím jestli funguje ukazatel teploty vody, ale to by mně až tak nebolelo kdyby to nejelo, ale tu rychlost bych celkem uvítal kdybych věděl kolik jedu... :D

Nebude náhodou problém v tom že na té nové přístrojovce je vyveden na tom otáčkoměru jakási ta sranda?? :D Omluvte mé názvy, ale jsem v tomhle ohledu amatér... :)

Díky moc za případnou pomoc...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

třeba by to šlo upravit a do té staré dát otáčkoměr ,prostě zkombinovat nekoukal jsem na čelní stranu palubek co kde máš

našel jsem Tvé foto,tak vyndej hodiny a dej otáčkoměr a máš to ok ,mělo by to fungovat

[upravil dne 31/5/13 13:34 od servisman]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest servisman

já to nedělal nevím jak to vypadá,ale mělo by to jíti.V jiných se taky vyndají hodiny dá otáčkoměr a šlape to,tobě šlape,kabel je přiveden,porovnáš jak je zapojen otáčkoměr a uvidíš

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No tak jsem to měl teď rozdělané, ale na těch hodinách je vyveden jen nějaký dvoupinový konektor kdežto u otáčkoměru jen pod tou deskou ještě jeden tišťák navíc a 2x nějaký čtyř-pěti pinový konektor, takže by se museli i udělat díry pro to abych to tam nasadil a to už bych si rozjebal tu starou přístrojovku kdybych to posral a bylo by po všem... :-/ Takže spíš by to chtělo radu jestli to někdy někdo dělal, protože jinak fakt nevím... :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...