Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Rally slalom Biskupice 16.10 Evo - (306 Maxi)


derek

Recommended Posts

Původně zaslal: 306gti6

Tu je cely \"navod\" ako a naco je to dobre:

http://www.306gti6.com/forum/showthread.php?id=91880&page=1

ja sa to chystam robyt tiez len neviem ci sa mi to oplati ked nebudem davat ostre vacky ani upravenu RJ,akurat mam vyfuk z nerezu robeny na mieru.....

[upravil dne 15/3/10 306gti6]

Tak tady jsem čerpal taky,jen sem to nemohl najít - díky :super

Jinač já to budu mít asi hotové dřív než celé auto,tak ti to můžu klído na zkoušku zapůjčit a pokud máš i kde brzdit,tak to můžeš vyzkoušet,jinač brzdu máme u u nás v Kyjově. ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: BOSSCZ

Myslíš něco jako ty kola s gumama, lehce jetýho?:mrk kdybys vedel o necem tak dej info:P

No ty sací potrubí si v UK,docela ceněj pak + doprava a si v tom tak za 3000.- což není málo ! - Na experimentování !

Už se ze stanlym 306gti domlouváme,takže to brždění možna pozdíš klapne,série verzus upgrade..;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 306gti6

derek: este som zabudol,nevies nahodou kde zohnat silonove tesnenie medzi hlavu a sanie?aspon myslim ze je to silonove je to aj dost hrube...

Ahoj,taky jsem na něj koukal na ebay,ale chtěl tam snad 40 liber ?:o Což se mi zdá dost,a nevím na co by nám to bylo,kor na origo sací potrubí ? A myslím že by to šlo udělat i z plastu,ze kterého se vyrábí byzény a jímky.;) Ale myslím,že je to zbytečné :nevim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Béďa

BOSSCZ: ok ;)

derek: nejakou kacku by to stalo, to mi je jasny.. Ale pokud to otestujete tak jedine dobre :D

to bude aj mna zaujimat, to meranie nakolko udaje z 306gti6 fora uvazdaju poweer gain ak si dobre pamatam cca +7hp, pritom plati aj to ze Raddy dost dobre vie co hovori. ale pre XUJ4RS to zda s a funguje take reznute. Dolezite je to co exponecialne zaoblenie vstupnych otvorov kvoli laminarnemu prudeniu vzduchu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Fr3sh

Podle meho nazoru, odlehceni setrvak je k nicemu..sice auto de lip do otacek, ale ztrata krouticiho momentu je velika. To se delalo na 120 skodovkach mozna. Tady je problem ho vubec nejka vyvazit potom. ...muj nazor

Prosimtě to co bylo u škodovek,není zcela pravda a odlehčením setrvačníku krouták nezhoršíš - ale jde to ruku v ruce s dalšími úpravami a hlavně odlehčováním vozu.

Jde oto jen odlehčit setrvační hmoty,které musí motor roztočit a pomo zase zastavit,na většině závodních motorech se to takhle dělá a myslím že nemají problém s kroutícím momentem,kamarád dokonce soustružil klikovou hřídel na swiftovi,a na škodovkách jsme dělali loukotové setrvačníky.;)

Ano pro sériový mototr to nejspíš význam nemá !

Ale většina ůprav jde ruku v ruce stěmi dalšími...

306gti : Taky nad tím setrvačníkem přemýšlím,ale to už jsem ti psal do tvého téma ohledně toho setrvačníku. No pokud to budu řešit,tak si to nechám udělat od mého soustružníka,i s duralovou řemenicí a potom to nechám celé i sklikovkou vyvážit. Aby to točilo jak má.... a to je kolikrát důležitější než celé odlehčování.. ;)

[upravil dne 20/3/10 derek]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: 306gti6

derek: oddeluje to prenasanie tepla ktore prechadza z hlavy na sacie potrubie to sa potom tak moc nezohrieva,tym padom aj nasavany vzduch je chladnejsi....

Nevím do jaké míry se to teplo tímto oddělí,ale vezmi v úvahu že i obyčejné těsnění je pogumované,a tím pádem i izolant. Já se stouhle úpravou nikdy nesetkal,ani na závodních motorech a možná že se tohle dává na motory s turby,nebo kompresory ?:myslim

Tohle určitě řešit nebudu,není to pro mě podstatné,navíc další díl který musíš dobře slícovat...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
Původně zaslal: derek

Původně zaslal: 306gti6

derek: oddeluje to prenasanie tepla ktore prechadza z hlavy na sacie potrubie to sa potom tak moc nezohrieva,tym padom aj nasavany vzduch je chladnejsi....

Nevím do jaké míry se to teplo tímto oddělí,ale vezmi v úvahu že i obyčejné těsnění je pogumované,a tím pádem i izolant. Já se stouhle úpravou nikdy nesetkal,ani na závodních motorech a možná že se tohle dává na motory s turby,nebo kompresory ?:myslim

Tohle určitě řešit nebudu,není to pro mě podstatné,navíc další díl který musíš dobře slícovat...

tohle co tu řešíte tedy izolační těsnění je velmi důležité a to né jenom při jízdě ale hlavně při zastavení auta kdy bez náporu vzduchu se okamžitě přenáší teplota hlavy na obal sacích komínů. Zastav auto po jízdě a za 3-5min. dej ruku na komíny-skoro se spálíš. O to tad jde u tohoto těsnění. A nejenom že těsnění moc nepřenese teplo ale zabrání přenosu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...