Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Chci koupit 407 - doporučíte?


ZeldaJ

Recommended Posts

Ahoj,

chystám se koupit si 407 SW 1,6 HDi, r.v. 2006, naj. 129 tis.

Mám ženu a 3letého kluka, chci to mít jako rodinné auto, ale bojím se trochu těch problémů, o kterých se tu dá dočíst. Chci aby bylo auto spolehlivé a prostorné.

Doporučíte? Zajímají mě vaše názory, je to pro mě velká investice, nerad bych prohloupil.

Za každý váš postřeh díky :)

Jirka

[upravil dne 26/12/09 ZeldaJ]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mno,

ja mám síce sedan, ale som maximálne spokojný:super Čo sa týka spoľahlivosti, poviem to takto. Môžeš hľadať akékoľvek ojazdené auto a chcieť spoľahlivosť, vždy bude záležať od kusu a od predchádzajúceho majiteľa. Ja svoje už budem mať pomaly rok a nemusel som na ňom meniť nič, trocha som ho však chcel vylepšiť a strekol som strmene na červeno;) Pri tej príležitosti som vymenil kvapalinu. Podľa predchádzajúceho majiteľa som mal do servisnej prehliadky ešte 15000km, ale pre istotu som vymenil všetky filtre a olej. Ale hovorím, všetko som menil len pre pokoj duše.

ďalej ja keď som hľadal auto, tak som nad dovozom ani nerozmýšľal. Chcel som po prvom majiteľovi a predané na SVK. Bolo síce drahšie ako z dovozu, ale servisku som si mohol overiť priamo v Peugeote. Podarilo sa a som spokojný:D

A ešte jedna vec. Dobré je kupovať si také auto, ktoré Ti vie opraviť aj kamarát mechanik. Dôvody poznáš iste aj sám:aut

Tak veľa šťastia a správnu ruku pri výbere

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,

jak je zde uvedeno od ostatním majitelů 407 - můžeš koupit takovou, která ti bude sloužit bez problémů:super a můžeš koupit takovou do které budeš sypat, sypat a sypat:grr. Já na tu svou někdy nadávám, ale dnes je to kus od kusu. Měl jsem ve výběru i passata, tak jsem mrknul na jejich fórum a nestačil jsem se divit jak to auto už není takový držák jak bývalo. A to máš stejné dnes i s mercedesem, bmwčkem atd.

Co se týká servisu, tak je to srovnatelné třeba právě s volkswagenem, škodou. Pouze nějaké specifické díly jsou libovka:D.

Jediné co mě vadí je to, že přes nerovnosti to není taková žehlička dir co jsem si myslel. Občas si zabouchá nějaký ten plast v interiéru a tak.

Ale jestli ti můžu poradit KUP MODEL OD 06 NAHORU, protože spousta věcí tam je vyřešených jinak a hlavně lépe. Viz třeba čerpadlo + hadice co jsem teď řešil na mé 407, je toho samozřejmě víc. Tak štastný výběr a pěkné svátky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No problemy budes mat s kazdym autom. Toto forum nesmies brat ako indikator poruchovosti, lebo toto forum je jedno z najvacsich co sa tyka majitelov skvelych aut peugeot. So 407 vobec nic nepokazis a zamilujes si ho. A ver aj keby nieco sa ti stalo tak tu vzdy zozenies nejaku dobru radu, co na inych forach moc nie. Ak to auto ti povie som to ja ,tak ho ber. Ak mas pochybnosti tak hladaj dalej. Mozes zobrat auto ktore nebude potrebovat servis a mozno bude viac v servise ako doma. Ale ako vravim to budes mat s kazdym autom. Auto Peugeot je auto s charakterom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Auto SUPER, chceš-li nevšední originalitu a příjemný pocit z jízdy, pak toto je ta správná volba. Ale jestli nemáš po ruce neorigo schopný servis + trochu technické zručnosti a budeš jezdit do Peugeotu, pak tě při těchto kilometrech bude pomalu ale jistě \"stahovat z kalhot\". Ale to už máš vlastně dnes u všech větších rodinných aut stejné;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak to se omlouvám. Nechci tě odradit, protože to auto si to nezaslouží, ale s origo servisem počítej 800 Kč/hod práce + předražené díly, některé menší součástky samostatně neseženeš, tudíž zaplatíš komplet (pokud nemáš známé nebo kontakt na vrakoviště) - viz. třeba dvoukabelový konektor na žárovku H1, který vede proud i kostru, což u jiných aut tak není (tam si žárovka bere kostru z kostrukce světla, ale tady je jen plast) a v servisu ho samostatně neseženeš, leda celé světlo, repasovaný FAP také nikde jinde neseženeš, čidla ABS jsou k dostání jak banány za komanče, zatahování panoramatické střechy je také otázka času atd....

Na takovéto \"chuťovky\" je třeba se připravit. Já jsem třeba za přihnutí kontaktu na vstřikovači zaplatil 1500 Kč (nutno podotknout, že v tom byla i diagnostika, ale je to drahá sranda).

Taky počítej s tím, že to není auto do města nebo na couračky 10 km tam a zpátky. Pak ti vyběhnou náklady na provoz nejen na naftě, ale taky na kratším intervalu výměny oleje a nižší životnosti FAPu.

U mne rozhodla potřeba mít originální auto, které nepotkáváš na každém rohu, což se mi splnilo na 100% - 407 je prostě krásná:mrk

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

PPK, jen se neomlouvej, každej názor pro mě cennost :) Že je 407 krásná, o tom ani po tom. Jen přemýšlím, jestli to utáhnu, jezdím denně tak 60 km (do práce z práce) plus různý výlety, zápasy ...

Mám servis (kam jezdím, ne že mi patří), kde jsou docela šikovní kluci, tak doufám, že tohle zvládnou, když bude třeba, a že hold občas to budu muset nechat v origo servisu, se nedá nic dělat, no.

Moc díky za postřehy.

Jirka

[upravil dne 26/12/09 ZeldaJ]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ten autorizovaný servis není zas taková raketa. Já třeba jezdím jen a pouze tam. Když to porovnám třeba a autorizovaným servisem Škoda, tak je to stejné a možná i levnější. Já jsem prostě s autorizákem peugeot spokojenej, libí se mi na nich, že jsou schopni né pouze vyměnit, ale řešit to i opravou - viz třeba spomínaná patice hlavních reflektorů, která se mi tak zapekla, že žárovka nešla ven. Vyřešilo se to tak, že tam není ten plastovej konektor-patice potřeba. Na internetu jsem koupil keramické konektory, které mě tam až půjdu na servis namontují.

Taky je dobré mít nějakou kačku bokem připravenou na nutný servis. Třeba mě servis (auto mám od června tohoto roku) stál už kolem 45tis korun. Ale nepřikládám to tomu, že mám nějakou vyjetinu, prostě každé ojeté auto (v tomto případě docela dost vybavené = větší pravděpodobnost poruchy) si něco na tom servise smlsne - dříve nebo později. U mě to nastalo dříve:D.

[upravil dne 26/12/09 honzza407sw]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já teda nevím s tou cenou. Za 180? Když se podíváš do tipcar tak na té ceně ty auta začínají (SW), trochu bych se bál. Porovnej si to s cenama v německu. My jsme třeba nedávno vybírali auto a musím říct, že některý ceny byli silně podeřelý. Auto taky za 180 a když si na mobile de zadáš ty parametry, tak zjistíš, že to tam není možný za ty prachy třeba ani koupit natož to ještě dovézt a vydělat na tom. Takže třeba stočený, bouraný i falešný servisky existujou... Pravda ale je, že to nebyl peugeot, tady je velká výhoda, že ti to kluci projedou.

Jinak pokud jde o původní otázku, tak jednoznačně brát. je to super auto a neměnil bych, ani nevím v té třídě za co. Ale 2,0 je 2,0.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...