navy61 Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 Zdravím. Po problémoch so štartérom, som ho vymontoval na repas. Po vybratí som zistil že je zatečený olejom, skôr vrstvou prachu s olejom. Pozerám odkiaľ sa tam vzal olej a obidva elektromagnetické ventily sú tiež zatečené olejom. Vie niekto poradiť odkiať sa tam olej vzal? Skúsim priložiť foto. Tiež po odmontovaní štartéra čo vidno kúsok zotrvačníka, je hrdzavý. Je to normálne? Foto pridám. Ďakujem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 Je to olej z mazania turba a olej z odvetrania motora Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 Hlavne kdyz ho budes davat zpatky tak nezapomen prehodit tu centraz z prevodovky na starter (prostredni dira) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navy61 Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 Ďakujem za odpoveď a pripomienku od Strakiho. Keď som to včera obzeral, presne nad tým som rozmýšľal kde tie káble uchytím. Auto mám len pol roka, riešil som viditeľnejšie veci. Teraz spoznávam a odhaľujem skrytejšie závady. Čaká ma ešte repas čerpadla posilovača riadenia, vydáva dosť silný piskot, ale funguje. Ale k veci. Ten olej treba odstrániť, všetko po rozmontovaní vyčistiť nech vidím či to je stále zatekanie, alebo to bolo urobené pri nejakej oprave. Odkaz na video postupu rozmontovania a čistenia som videl niekde vyššie. Keď bude cez sviatky trocha lepšie počasie, tak sa do toho dám. Bohužiaľ nemám garáž, tak všetko robím na dvore. Zatiaľ ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navy61 Odesláno 24. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 24. prosinec 2017 Pridám aj ja svoju skúsenosť. Auto 407 2.0 Hdi sedan mám pol roka. Ťažšie štartovalo, trvalo dlhšie než naskočilo. Ale naštartoval som vždy, tak som neriešil. Akurát ma štvalo že sa vybíjala baterka, každé cca 2 - 3 týždne som ju nabíjal. Pritom podla záručného listu má 1 rok. Auto nejazdí dlhšie vzdialenosti, myslel som že sa vybíja preto. Schladilo na -2 C, točím až baterka nevládala, nenaštartoval som. Tiež pri štartovaní vynulovalo čas. Akoby som na chvíľu odpojil baterku. A to už robilo skoro stále. Začal som riešiť. Vyšlo mi že štartér môže ísť do skratu a vybíjať baterku. Dal som ho na repas, skontrolovali, vymenili púzdierka všetko stálo 25 eur. Motor hneď lepšie chytá. Baterku som pred vymontovaním štartéru nabil, týždeň bola mimo auta, potom som ju premeral a bola slabá. Takže problém je v batérii. Pritom má rok, mám aj záručný ale bola kupovaná pôvodným majiteľom v Košiciach, kde sa ja nedostanem. A je to čosi neznačkové, možno aj preto odišla. Tak ma čaká kúpa novej. Dúfam že to pomôže. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
navy61 Odesláno 19. leden 2018 Sdílet Odesláno 19. leden 2018 Ukončím môj príspevok - niečo sa udialo. Po napísaní predchádzajúceho príspevku som išiel, so starou baterkou ktorú som nabil, na dlhšiu cestu. A odvtedy prestalo pri štartovaní nulovanie času, prišiel mráz -6 a naštartovalo v pohode, baterku som ani raz nenabíjal. Novú som nekupoval, zatiaľ dobre slúži stará. Pripomínam že auto jazdí málo, väčšinou stojí. Musel to byť len štartér a elektronike asi trvalo kým sa prispôsobila. Ináč si to neviem vysvetliť. Nech je to ako chce, som rád že problém zmizol. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubisss Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 Ahoj chlapi, potreboval bych prokonzultovat jednu vec. V nedeli po po nocnim, vydatným mraze jsem nenastartoval, respektive chytlo to asi na vteřinu v doprovodu vetsiho hluku a pote chciplo a starter tocil motorem na prazdno. Vylucuji starter a baterii, jedno po repasu a druhe nove a nabite. Bylo mi receno ze nejspis zamrzla nafta. Beru pouze od benziny. Balonek je tvrdy a pri pumpovani jde videt v preuhledne hadicce za filtrem bublina, ktera se s tlakovanim balonku hybe takze predpokladam ze filtr zamrzly neni. Muze nafta zamrznout jeste dale v cerpadle a cestou pres kovove trubky do vstriku? Prozatim mam baterku na nabijecce a auto odstaveno a jelikoz mrzne jak prase budu to zkouset natocit az se otepli, diky za vsechny postrehy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
74dave Odesláno 27. únor 2018 Sdílet Odesláno 27. únor 2018 (upraveno) Nafta ti nezamrzne na led,sráží se parafín na krystaly a ty ucpou naftový filtr.Tak auto do tepla nebo horkovzdušnou pistolí ohřát filtr. Upraveno 27. únor 2018 uživatelem 74dave ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubisss Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 před 14 hodinami, 74dave napsal: Nafta ti nezamrzne na led,sráží se parafín na krystaly a ty ucpou naftový filtr.Tak auto do tepla nebo horkovzdušnou pistolí ohřát filtr. Ja mam prave pocit, ze ten pruchozi je. Kdyz jsem zkousel povolit ten odvzdusnovaci sroub na filtru, tak nafta normalne tekla... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
74dave Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 (upraveno) Nafta ti poteče,filtr se ucpe těma krystalkama,ale může to být klidně i něco jiného,ale zkusil bych nejdříve tohle.Nebo to dej rovnou do servisu. Upraveno 28. únor 2018 uživatelem 74dave Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 (upraveno) V 28. 2. 2018 at 8:14, Kubisss napsal: Ja mam prave pocit, ze ten pruchozi je. Kdyz jsem zkousel povolit ten odvzdusnovaci sroub na filtru, tak nafta normalne tekla... nejrozumnější je to dát do tepla ,vím, že to není zrovna geniální nápad, ale věř mi, že nikdo nic lepšího nevymyslel-- pod kapotou je plno dílů paliv. soustavy z plastu a ten má tendenci v těchto mrazech praskat, jen co se na něj podíváš... Upraveno 2. březen 2018 uživatelem ozzy56 74dave ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubisss Odesláno 28. únor 2018 Sdílet Odesláno 28. únor 2018 Zkusim to natocit pristi tyden, ma byt tepleji. Zatim to mam odstavene 50 km od domova u tchyne :-). Ale baterku v teple...mozna ma i nejakou souvislost to, ze mi palubak ukozoval dojezd poslednich 40km, takze dost prazdna nadrz, takze jesli tam nejaky maras nevletel... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinick Odesláno 2. březen 2018 Sdílet Odesláno 2. březen 2018 Zdravim. Tiez sa mi stalo ze po tom co auto stalo 3 dni pri mrazikoch som nenastartoval. Ked som prvy krat skusal tak starter 1 krat pretocil a potom mi preblikla palubovka a viac som uz nepretocil len cvak a preblikla palubovka. Skusal som aj cez kable ale chovalo sa to tak isto. Starter som mal na repase cca pred rokom. Myslite ze je opat starter alebo zeby baterka aj ked som nenastartoval cez kable. Pripadne este nieco na co by som sa mal zamerat.(407SW; 2.0 HDI, 2005) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 2. březen 2018 Sdílet Odesláno 2. březen 2018 (upraveno) sak ju nabij tu baterku ked mas vymlatenu baterku tak je problem aj cez kable zvlast cez take srackove z tesca musis dat tomu aspon 15 min pokoj9dobit cez kable) nech sa ozivi a potom startovat z pomocnym zdrojom Upraveno 2. březen 2018 uživatelem krtek 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinick Odesláno 4. březen 2018 Sdílet Odesláno 4. březen 2018 Tak bola to baterka, nabil som a startuej ako za mlada. Len ma prekvapilo, ze cez kable nechcelo ani pretocit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubosch Odesláno 4. březen 2018 Sdílet Odesláno 4. březen 2018 Kabely zahodit a koupit nebo udelat poradne. Přema ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubisss Odesláno 5. březen 2018 Sdílet Odesláno 5. březen 2018 Ahoj, tak jsem dnes zkousel startovat, pres den nad nulou, v noci jen -5 a auto prohrate od slunicka, nicmene nechytlo. Odpojil jsem privod nafty od vstr.cerpadla a pumpoval balonkem do kanystru a prutok je. Uz mam domluveneho mechanika s dia, ze se pokusi zjistit pricinu. No, zmita mnou tezka skepse protoze jsem se tady na foru docetl mraky pripadu kdy sel do kytek rozvodovy remen, a takhle se to chova. Rozvody delany pred.10tis,. Takze se vazne modlim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubisss Odesláno 8. březen 2018 Sdílet Odesláno 8. březen 2018 Tak to vypada na vysokotlake cerpadlo :-(.Pesek. Mate nekdo zkusenosti s cerpadly z druhe ruky? Koukal jsem a 20tis za nove je nemyslitelne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
straki007 Odesláno 9. březen 2018 Sdílet Odesláno 9. březen 2018 Cerpadlem to nebude. Proc zrovna cerpadlo?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 9. březen 2018 Sdílet Odesláno 9. březen 2018 V 27. 2. 2018 at 15:24, Kubisss napsal: Ahoj chlapi, potreboval bych prokonzultovat jednu vec. V nedeli po po nocnim, vydatným mraze jsem nenastartoval, respektive chytlo to asi na vteřinu v doprovodu vetsiho hluku a pote chciplo a starter tocil motorem na prazdno. Přesně takhle se to chovalo u bráchový C8 2,2 94kW. Taky to chytlo na dvě vteřiny a zdechlo a opravdu to bylo čerpadlo. A taky se to stalo při pokusu o nastartování v mrazu, ale jestli má mráz souvislost s tím to netuším. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.