ado7980 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Ahojte, potrebujem od vas info ako dlho vam pri minusovich teplotach cca nad -8\"C svieti kontrolka žhavenie? Ja som menil bateriu aj žhaviče ale ked bolo -11\"C tak som naštartoval až na 3 krat. Bateria točila ale nechcelo chitiť. Ide o to že mne kontrolka žhavičov svieti po otočeni klučika max 3 sekundy a zhasne ako prva, ostatne kontrolky zhasnu az po nej. Takto isto mi to svieti aj ked je vonku +30\"C. Zhaviče mam dobre cez počitač som to mal napojene a žhavily ale neviem či nie je chyba v niečom inom čo určuje pri akej teplote ma žhaviť a ako dlho... Ak mi niekto vie poradiť tak mu budem velmi vdacny... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marisw Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 v skutocnosti chvilku zhavia aj po nastartovani...vsak si skus napojit nejaku ziarovecku na vystup z rele zhavenia resp. priamo na zhavic a sam uvidis..... [upravil dne 16/12/09 marisw] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 skus zoparkrat vypnut/zapnut klucik...ja to tak tiez robim ked je pod -5°C...ovela lepsie to chyta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mařa Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 ahoj,zjistí mi špatný žhavič na diagnostice.nebo ne.dík za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 myslim ze sa to zistit da, ale asi diagnostikou nezistia ktory je vadny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mařa Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 dík.tak to je radši vytáhnu a skusím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin307 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Mě žhavý podle teploty. Když je velký mráz, tak cca 3s a když bylo teplo v létě, tak to ani není vidět, jak rychle problikne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FrantaCV Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Ahoj. Na tepotě okolí to určitě závislé je a má být, nicméně mám tutéž zkušenost - kontrolka žhavení ani při -10 nesvítí déle než 3 sec. což mi příjde málo. Pokud je nad nulou tak se mnohdy ani nerozsvítí. To by ukazovalo na to, že nějaká regulace tam je a funguje - otázka je zda funguje správně. U předchzího nafťáku (TDI bez elektroniky) bylo žhavení řízené časovým relé bez ohledu na teplotu a tedy nezávislé na ročním období a žhavilo min 10 sec. a motor naskočil na první převalení. Teď mám u HDIčka docela problém, nastartuje až tak po 5-6 otočení a řekl bych, že to se žhavením přímo souvisí. Diagnostika ale žádný problém neukázala. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 s tou diag je někdy problém...,zkontroluj fyzicky zda svíčky opravdu žhaví a mají předepsaný odběr,ale že se musí otočit 5-6 krát bude problém v naftě,tlaku nafty--mi chytne na drc i teď... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fox111fox Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 No ja zhavim tak ze ked zapnem klucik do prvej polohy, tak cakam a pocuvam... a ono to za chvilku (vzdy iny cas lebo to suvisi s teplotou motora) tak tichucko cvakne v motore. A ked to cvakne tak zacnem tocit... a motor naskoci. A ked je viac ako minus 5 a je to vonku celu noc tak po cvaknuti klucik vypnem a znova zopakujem az po cvaknutie. Ale trikrat to radsej nerobim bo potom baterka dost dostava na pi... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Na mojom partnerovi 2,0 HDi, ktorý má 260 000 km, žhaví tiež asi 3s. Pokiaľ je viac ako 13°C, tak nežhaví vôbec. So štartovaním tento motor nemá vôbec problém ani pri -20°C. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Původně zaslal: fox111fox No ja zhavim tak ze ked zapnem klucik do prvej polohy, tak cakam a pocuvam... a ono to za chvilku (vzdy iny cas lebo to suvisi s teplotou motora) tak tichucko cvakne v motore. A ked to cvakne tak zacnem tocit... a motor naskoci. A ked je viac ako minus 5 a je to vonku celu noc tak po cvaknuti klucik vypnem a znova zopakujem az po cvaknutie. Ale trikrat to radsej nerobim bo potom baterka dost dostava na pi... v první poloze klíčku nežhaví,až v druhé Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucascz Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Tady máš odpoved na co se ptáš. opravdu se to nezda, ale doba žhavení je ok. ale osobne doporucuji žhavit na 2x. Ja menil baterku + svicky a stejne v -5 a vic a chytne tak 3tí otoceni, cim vetsi zima, tak tim to je horsi. ale poradim, drz ho na poprve, dokud nechytne. Engine coolant temperature Pre-heating (před žhavení) duration - 30 °C 16 seconds - 10 °C 5 seconds 0 °C 0,5 seconds 10 °C 0,25 seconds 18 °C 0 seconds 40 °C 0 seconds Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lucascz Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 tady je pak jeste dožhavování Engine coolant temperature Post-heating duration - 30 °C 3 minutes - 10 °C 3 minutes 0 °C 1 minute 10 °C 1 minute 18 °C 30 seconds 40 °C 0 seconds Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stvrto.14 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Původně zaslal: lucascz Tady máš odpoved na co se ptáš. opravdu se to nezda, ale doba žhavení je ok. ale osobne doporucuji žhavit na 2x. Ja menil baterku + svicky a stejne v -5 a vic a chytne tak 3tí otoceni, cim vetsi zima, tak tim to je horsi. ale poradim, drz ho na poprve, dokud nechytne. Engine coolant temperature Pre-heating (před žhavení) duration - 30 °C 16 seconds - 10 °C 5 seconds 0 °C 0,5 seconds 10 °C 0,25 seconds 18 °C 0 seconds 40 °C 0 seconds presne tak ja cez leto ani neviem ze mam nejaku kontrolku na zhavenie:D zbadam ju az cez zimu:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mayo406 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 Mal som dva peugeoty 2.0 hdi,oba v zime tazsie startovali pri -15 to chytilo az na treti krat.U 2.2 Hdi mam vsetky zhavice odpalene,vobec to nezhavi a rano pri -8 to startuje na prvy krat.Asi to bude tlakom nafty v rampe,alebo v tom,v akom stave je motor celkovo.Alebo je to dane konstrukciou motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colusso Odesláno 20. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2009 ja som menil baterku aj zhavice, a teraz ked je vonku -8°C, tak sa mi kontrolka zhavenia ani nerozsvieti. zhavice su o.k. a kontrolka je dobra. neviete v com to moze byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchys Odesláno 20. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2009 Ahoj, je docela možné že ti špatně funguje venkovní čidlo teploty , protože mi to v mrazech žhaví dlouho až po té co je motor zahřátý je žhavení velmi krátké. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fox111fox Odesláno 20. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 20. prosinec 2009 Původně zaslal: ozzy56 Původně zaslal: fox111fox No ja zhavim tak ze ked zapnem klucik do prvej polohy, tak cakam a pocuvam... a ono to za chvilku (vzdy iny cas lebo to suvisi s teplotou motora) tak tichucko cvakne v motore. A ked to cvakne tak zacnem tocit... a motor naskoci. A ked je viac ako minus 5 a je to vonku celu noc tak po cvaknuti klucik vypnem a znova zopakujem az po cvaknutie. Ale trikrat to radsej nerobim bo potom baterka dost dostava na pi... v první poloze klíčku nežhaví,až v druhé No tak myslel som tu druhu polohu. [upravil dne 20/12/09 fox111fox] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlacir1 Odesláno 8. leden 2010 Sdílet Odesláno 8. leden 2010 Když je pod nulou, tak taky žhavím 2x, abych nemusel tak dlouho točit starterem, nebo startovat navíckrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.