Libor T16 Odesláno 16. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 neni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jp Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 při každé výměně oleje pročistit trubku i sítko a je to, nemusí se sundavat vana. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor T16 Odesláno 16. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 jo ? tak to jsi frajer ! bys měl vidět kde je ten šroub od té trubky na bloku a co vše musíš sundat ,abys se k němu dostal !!! nejlíp turbo a fapp , není to tak jak na tom obrázku , tam je jen detail přímo na ten šroub . mi teda nepříjde moc rozumné kvůli výměně oleje rozdělávat půl motoru . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 16. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2009 A co jak si dopadol, dohadal si sa ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jofo Odesláno 17. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2009 No a to je to ze sa tam neda dostat a ludia na to kaslu a potom sa obcas stane co sa stalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor T16 Odesláno 17. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. prosinec 2009 jenže já s tím počítal a když jsem to turbo měnil , tak jsem to měl vše venku a čistil jsem to , a sítko už tam nebylo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martinsk Odesláno 17. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2009 Ja, keby som montoval nové turbo, tak by som do mazacieho kanálika nalial trocha oleja. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
21Grams Odesláno 17. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2009 Původně zaslal: Martinsk Ja, keby som montoval nové turbo, tak by som do mazacieho kanálika nalial trocha oleja. hadam si nemyslis ze on to neurobil? ved to je uplne samozrejme pri vymene turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 18. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2009 Původně zaslal: jarinek 1,6 vychazi konstrukcne z 1,4. Nechapu jakej ma vliv konstrukce a vyrobni zavod. At to delaj kde chcou, v motorarne se to nemaluje, ale vyraby. Plne souhlasim. Aj ked Lubos77 robil v Peugete, neznamena, ze ma absolutny prehlad o motoroch. Ja sem tez rok robil ve VW Bratislava, a nevim z vyrobnych a konstrukcnych postupu nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ajsik Odesláno 26. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2009 Původně zaslal: sekaj Původně zaslal: jarinek Původně zaslal: foxo ........Je to prekopana 1.4 benzin ....... Ehmmm, to ses určitě spetl. Jo to se spletl.Je to převrtaná 1.4HDi a přidané turbo s variabylními lopatkami a upravená řídící jednotka. je to prekopana 1.4HDi 16V coz je motor ktery se v peugeotech ani nevyskytl a jezdila s nim snad jen C3 ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pp205 Odesláno 26. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2009 1,4 Hdi i 1,6 Hdi je obrovskej srac turba se menej skoro s filtrama :-) , kliky sou horsi trhaj se :-) o vstrikach snad nemluve ..... a hlavne u 1,4 i 1,6 uvedl vyrobce po 3 mesicich repas motory nejak rychle ne ? :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 26. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2009 Původně zaslal: pp205 1,4 Hdi i 1,6 Hdi je obrovskej srac turba se menej skoro s filtrama :-) , kliky sou horsi trhaj se ... temu bych sa ani nedivil, sak jak moze klukovka z 1.4 vydrzat tlaky dvojlitra?... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 26. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 26. prosinec 2009 Uplně 1duše.Dnes už jsou holt jiný materiály než za krále klacka.To by jsme si potom mohli i položit otázku \"Jaktože dosahujou dnešní 2l stajných parametrů jako 3l před 5lety?\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 27. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2009 Svrbí mě souvislost s tím, co sem psal tady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peugeot09 Odesláno 27. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 27. prosinec 2009 Lubk0 v tom tématu napsal tohle: Ze musis mat objem aby to nezralo ? To uz davno v celku neplati... Stale su nove technologie, ktore dokazu z rovnakeho objemu vytlacit vecsi vykon, alebo z mensieho, vykon rovnaki. Donedavna sme mali v 1.9 TD ckach max 66 KW, dnes to 1.6 HDI schova s 80 KW, mensi spotrebou a dovolim si tvrdit ze i s vetsou zivotnostou ... Preco by to takto nemohlo byt u benzinov? Tragedie, netragedie, pomaly sa to vracia. Par rokov dozadu turbo benziny mali snad bezne zauzivane len octavie a passaty, ale teraz uz castejsie vydavam tieto motory na novych autach :D:D [upravil dne 27/12/09 peugeot09] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MHS Odesláno 5. leden 2010 Sdílet Odesláno 5. leden 2010 ohledne te olejove vane...ta konstrukcni chyba ktera je tady uz psana ze se usazuje bordel na dne je u kterych u vsech hdi?nebo jen u starsich motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jindra73 Odesláno 5. leden 2010 Sdílet Odesláno 5. leden 2010 Osobně si myslím, že na 1.6HDI nadávají jen ti, co jej nemají 1,6HDI v 80kW je nepřekonaný motor z pohledu výkon/ spotřeba/poruchovost Neznám lepšího motoru- nekazí se na něm vůbec nic, nežere a jede jak pila a je velmi tichý ! Ale každý ať si koupí jaký chcet motor Já liji TOTAL 5W40 a měním po 20.000km ( dle výrobce) a zatím NO problém Luciáš ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 5. leden 2010 Sdílet Odesláno 5. leden 2010 no podle vseho ten muj motor, je tak predimenzovany (ohladem na ten vykon), ze musi vydrzat min. 1000000 kilaku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 5. leden 2010 Sdílet Odesláno 5. leden 2010 to jsem si říkal taky když jsem kupoval 66kw v 2.0, i kdyby ten motor byl stočenej, musí mě přežít Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
foxo Odesláno 5. leden 2010 Sdílet Odesláno 5. leden 2010 kdy se chystas zemrit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.