Dejff.CZ Odesláno 10. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 Včera se mi podařilo najít ten převaděč spojitosti...teda rychlosti...mám teď možnost vyzkoušet uplně novej, tak jestli to zafunguje, budu se zaobírat opravou toho vadnýho...dneska se na to mrknu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 Původně zaslal: Slavama já mám 2.0TD rok 1998, na VIN se budu muset podívat, z hlavy ho nevím 2.0TD ? takovej motor Peugeot do 406 nedelal, bud je to 1.9 nebo 2.1, dle 66 kW, ktery mas napsany v podpisu mas 1.9TD, ta prevadec nema Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavama Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 to samé jsem tvrdil na technické, v papírech je napsáno 2.0TD, ale objem je 1.9, tak jak píšeš. Taky to nechápu, známej měl úplně to samé auto a označení 1.9TD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 jj nejaka urednice to tam napsala blbe pri zapisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka30 Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 oni ty úřednice to tam napíšou a dal už se ti nezaobírají.BONFIROVI jsem napsal obe varianty protože jsem si nebyl tím motorem 2.O TD jistej.Skutečně 1.9 TD převaděč rychlosti neměly.Tam buďto přítrojovka a nebo snmač rychlosti.U Tech 2.1 TD to na 90 procent zlobil ten převaděč co je pod kastlíkem.Chlapi,pokud by jste chtěli poradit tak musíte vědět přesně co tam máte za motor.Protože od toho se odvíjejí i další jiné věci které třeba budete shánět na opravu.teda ne že by to bylo tak často.Já svoji Matyldu 406 jednou za půl roku problikám a ona si sama řekne co chce:mrk , jinak ji zbytečně neoperuju :-D :-D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka30 Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 to Dejff: dej pak vědět jak to dopadlo po výměně toho převaděče.Určitě ti to bude fungovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavama Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 když já se do 406 zase až tak často nedostanu, jelikož s ní jezdí přítelkyně. A ta většinou jen připomínkuje co asi bude špatně :-) A popis problému \"udělalo to džžch\" není úplně vhodný popis závady. Zkusím ten tacho, je to ta jednodušší a rychlejší varianta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka30 Odesláno 10. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2009 přeletuj spoje a uvidíš.Fakt je že ta přístrojovku máš za 5 minut venku.Pdívej se i na konektory u přístrojovky a u snímače rychlosti.Ty by taky mohli zlobit.A pak ti díky vylučovací metodě už zbyde jen snímač a už budeš vědět na čem jsi.Taky jsem zvědavej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dejff.CZ Odesláno 12. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2009 A je to! Celý problém byl v převaděči rychlosti. Musel jsem ho ale vyměnit za nový. Elektronika je v té krabičce zalitá a stačilo nešikovně zajet šroubovákem a bylo hotovo Pravděpodobně odešla dioda, která byla trochu začernalá ale stále propouštela proud...Taže opatrně pokud byste se chtěli pouštět do oprav jako já! [upravil dne 12/12/09 Dejff.CZ] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavama Odesláno 12. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2009 Tak zase nic nevím... Myslel jsem že to bude vypadat ouplně jinak. Nebo se to dá ještě víc rozebrat než jak je to takhle?? ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka30 Odesláno 12. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2009 dá se to rpzebrat úplě do šroubku.Vytáhneš i kolíky od budíků.měly by tam být 3 klíky u tachometru.Tam bývají studeňáky.A dobrý je taky proměřit cesty jestli nejsou někde přerušený.To je pak musíš přemostit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavama Odesláno 13. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2009 Tak je to vyřešeno, byly to ty studeňáky co jsou zakroužkovaný. Sice nemám pájku, ale dočasně jsem to zalepil pomocí rozpálené planžety a příště až to udělá půjdu na jistotu. Díky za cenné rady. Vaya con Dios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka30 Odesláno 13. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 13. prosinec 2009 tak to je paráda že se to povedlo.jsem rad že se vám ty rady hodily.Každou chvilku tady na fóru někdo řeší nefunkčnost tachometru.Byly to ty kolíky od tachometru jak jsem předpokládal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 14. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2009 máš to zakroužkovaný v předchozím příspěvku jinak byh to pořádně proletoval pájkou, to halabala přeletování planžetou :bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Slavama Odesláno 14. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2009 mnojo, z nouze ctnost. Taky bych to nejradši přepájel, ale kde nic není ani smrt nebere. Zvláště v neděli odpoledne... Až se to stane příště, budu samozřejmě shánět pájku dřív než to vyndám. Takhle jsem si mohl koupit pájku a pak zjistit že je to špatný převodník. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 14. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2009 Presne ten isty problem som riešil aj ja na mojej 406 niekde som to tu aj pisal.Začal som ako tu večšina radi.Snimačom na prevodovke ten bol ale v pohode.Skusil som teda prepajkovat budiky no nepomohlo.Tak som skocil na vrakač a zapožičal som si ine budiky.Vysledok však neuspešny.Po dalšom patrani som narazil na spominany prevodnik ktory je umiestneny za kastlikom.Odkaz na tu francuzku stranku ktory tu je kde je ten prevodnik rozobraty som si prelozil,tam sa pise o vadnych kondikoch a zener.diode kedze som nemal merak tak som ich vymenil bez toho aby som zistil ci su naozaj vadne.Po vymene div sa svete tachometer fungoval,no moja radost trvala kratko cca 2 dni a zase nič.Nakoniec som zohnal novy prevodnik od Devils Nighta a dodnes tachometer funguje bez akychkolvek problemou.A pozor u mna sa problem prejavoval ku koncu dost rapidne,auto mi cukalo a jazda bola sprevadzana vypadkami posilovača Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jirka30 Odesláno 14. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 14. prosinec 2009 cukání a výpadek posilovače ať už je to posilovač řízení nebo brzd,nemá nic společnýho s převodníkem rychlosti.To cukání bych typnul na zapalovací lištu.Pokud tam máš lištu od Sagemu tak ze zaměř na ni.Dávali je tam jako repliky a byli poruchový.Já ji taky měnil a od té doby je klid a motor běží jako hodinky.V tom převodníku zenerovka a kondik odcházejí přepětím.Já když jsem teď naposled spravoval převodník tak jsem ho proměřil a měnil jsem tam Zenerovku,kondík a optočlen.To je ten větší tzv.šváb.Nepřebíjí ti alternátor? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 15. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2009 No nevim jestli mi přebiji alternator protoze od vyměny toho převodniku uplynulo asi 4 mesice a vše funguje bez problemu.Akurat radio tam mam jine.Mysliš ze mohlo delat nejakej skrat nebo neco?K tomu posilovaci.Ja jsem si taky řikal kdyz my ručička tachaču padla na nulu automaticky jsem se připravil na to ze nepujde ani posilovač.Řikal jsem si ze to přece nemuze mit nic spolecniho s budikama ale po vymene toho převodniku jsem uz neměl zadny problemy s posilovačem a cukani take ustalo.To jsem s toho jelen nevim jestli to maj všechny 406 u meho je posilovač s proměnlivym učinkem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajo Odesláno 15. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 15. prosinec 2009 caute vsetci ja v poslednej dobe tiez registrujem podobny problem! a vsimol som si ze az ked sa mi zohreje motor asi na 70 stupnov - tak az vtedy mi na neurcity cas vypne tachometer a taktiez mi nepocita kilometre! Po chvilke sa to vrati do normalu(par sekund az minut). Neviem preco(a ci je to mozne) ale zda sa mi, ze to ma v mojom pripade nieco spolocne s teplotou motora(vody). Moze to byt? Predtym sa mi tento problem staval mozno raz za pol roka a teraz skoro kazdu jazdu, tak ma to zacina hnevat... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
packal Odesláno 18. říjen 2011 Sdílet Odesláno 18. říjen 2011 Ahoj lidi,taky mám problém s tachometrem,někdy mi spadne a ani sehne i kilometrovník nejde,hlavně když je teplejší počasí,nebo si víc přitopím,tachometr i s otáčkoměrem jsem si nechal přepájet,protože jsem \"hoooodně\"šikovnej:roker,dřív zlobil i otáčkoměr.Teď je otáčkoměr v poho,ale pořád zlobí tachometr.Mám 406,1,9TD,r.v.98. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.