Igor Odesláno 27. listopad 2009 Sdílet Odesláno 27. listopad 2009 Měnil jsem brzdy (kotouče i destičky, pření i zadní), origo PSA, ze začátku mírně hvízdaly, říkal jsem si, až je zajedu, zmizí to, jenže na nich už mám přes 1500km a hvízdají čím dál víc. Nevíte, kde by mohl být problém? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 28. listopad 2009 Sdílet Odesláno 28. listopad 2009 Pískanie spôsobuje kmitanie zadnej strany doštičiek po strmeni. Niektoré doštičky majú takú antivibračnú podložku aby nepískali. Pômôže namazať zadnú teda nebrzdiacu stranu doštičiek medenou vazelínou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 28. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. listopad 2009 Původně zaslal: AnotherOne Pískanie spôsobuje kmitanie zadnej strany doštičiek po strmeni. Niektoré doštičky majú takú antivibračnú podložku aby nepískali. Pômôže namazať zadnú teda nebrzdiacu stranu doštičiek medenou vazelínou. dík, sice jsem vyrostl za dob Československa, ale co to je \"po strmeni\"? dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 28. listopad 2009 Sdílet Odesláno 28. listopad 2009 po třmenu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibo807 Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 Původně zaslal: AnotherOne Pískanie spôsobuje kmitanie zadnej strany doštičiek po strmeni. Niektoré doštičky majú takú antivibračnú podložku aby nepískali. Pômôže namazať zadnú teda nebrzdiacu stranu doštičiek medenou vazelínou. měděnou vazelinou bych to nedělal teplotou vyschne a zatuhne takže zase nebudou chodit jak maji...ja jsem ted taky měnil desky a stahoval kotouče a daval jsem tam grafitovou na pasky od destiček aby nezrezivěly a jinak jsem všechno promazaval takovou vysokoteplotně odolnou vazelinou ve spreji co je přimo na brdy...bylo to od ..wutrh..asi 250ml sprej..hlavě si dej pozor aby ti promazali pistky a brzdovy pist jak předni a zadni a jestli ti očistili brzdovy třmen hlavně v zadu tam to rado přireza..ja měl uplně přirezle a jak jsem sundal třmen tak se oddělil plech desky a brzdici prašek takže kvalitni brzdove destičky doporučuju:mrk:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 Ako vieš, že som nemyslel práve tu tepelne odolnú medenú vazelínu na brzdy, o ktorej píšeš? Je jedno, že vyschne, podstatná je tam ta meď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Igor Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 jsou to origo PSA brzdy, najeto cca 1600 a pískají čím dál víc (při prvním sešlápnutí brzd, pak přestanou), v servisu mi řekli, že se musí zajet a že když neobsahují (jako dříve) azbest, pískají, což je blbost, na 406ce mám taky origo a nikdy nepískaly; jelikož nejsem na práce zde popisované (ale i tak dík za radu), asi zajedu do jiného servisu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 taky pískají ,přední a je tam asi 8mm,při větším přišlápnutí je ticho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bibo807 Odesláno 29. listopad 2009 Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 Původně zaslal: AnotherOne Ako vieš, že som nemyslel práve tu tepelne odolnú medenú vazelínu na brzdy, o ktorej píšeš? Je jedno, že vyschne, podstatná je tam ta meď. jo měd je dobra ale jak se to přehřeje tak mazivo vyschne a měděny prašek nebo co tam je tak vyschne a zatuhne takže je to k ničemu.. myslel jsme teplotně odolnou takovou šedou pastu ne měděnou.. měděnou max použit na šrouby kola ktere nejsou namahane a nezapeka se to tolik..viz vlastni skušenost z meho pneuservisu jak vypadaji brzdy s měděnou vazeliou a tou teplotně odolnou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jarda5 Odesláno 28. listopad 2015 Sdílet Odesláno 28. listopad 2015 (upraveno) Stále řeším pískání brzd při nebrždění. Tedy destičky nejsou pod tlakem, vibrují a třou se o třmen. Při mírném stlačení pedálu ztichnou. Namazal jsem zadní stranu destičky měděnou pastou, na chvilku klid, nyní opět pískají. Našel jsem od ATE TYTO samolepící folie. Zná to někdo, nějaká zkušenost? Ani to nejde nikde koupit :-( ZDE na ebay, ale to vyjde celkem draho - 24 EUR s poštou Alternativa možná TOTO, ale dostupné jen na SK DOPLNĚNO: Tak už jsem našel ZDE i v ČR. Upraveno 20. říjen 2016 uživatelem Jarda5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 (upraveno) Ahoj, mně teda destičky taky trochu pískají, ale teď řeším spíš, že mám lehkou vůli v jednom třmenu vepředu. Prostě jde jakoby viklat třmenem oproti držáku lehce dovnitř a ven. Vůle je evidentně někde v uložení těch dvou šroubů co drží třmen. Normálně s nasazeným kotoučem i destičkami. Všimli jste si někdo něčeho takového na svém autě? Upraveno 30. listopad 2015 uživatelem martinikus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 No tak to je snad normalni, ne? Je to plovouci trmen, on na tech vodicich cepech/sroubech musi jezdit volne dovnitr a ven (v ose brzdoveho pistu). Kdyby ne, tak ti to nebude brzdit nebo naopak, uz by se kolo neodbrzdilo. Jedine kde by nemel mit vuli je ve smeru otaceni kola po obvodu na kteroukoliv stranu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petokat Odesláno 30. listopad 2015 Sdílet Odesláno 30. listopad 2015 pokiaľ viem tak medena vazelína je do 1100 stupňou. Ja ju používam stále na brzdy a ziaden problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martinikus Odesláno 3. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 3. prosinec 2015 No tak to je snad normalni, ne? Je to plovouci trmen, on na tech vodicich cepech/sroubech musi jezdit volne dovnitr a ven (v ose brzdoveho pistu). Kdyby ne, tak ti to nebude brzdit nebo naopak, uz by se kolo neodbrzdilo. Jedine kde by nemel mit vuli je ve smeru otaceni kola po obvodu na kteroukoliv stranu. Dovnitř a ven jsem myslel jako vzhledem k ose auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.