MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 Mám také manuální převodovku. Kabeláž by měla být v pořádku, ty tři ventily tam mam a ty jsem neodpojoval takže to by mělo být v klidu. Největší problém jsou stále podtlakové hadičky. Nevím jak u tvého ale u mého manuálu stačí sundat to sací potrubí a dostanu se všude. Jinak ty první dva zleva mám zřejmě dobře. První vede k turbu, druhý vede do EGR ale třetí? Ten mi vede na vrchní klapku sacího potrubí a to nevím. Potom problém že nevím co má ovládat tu spoudní klapku sání. Vývěva? nebo je mam prohozené? Pak jsou tam další dva ventily. Na hlavě a u sacího filtru. A ty už vubec netuším jak zapojit..... Zkusím poslat fotky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 Na obrázku jsou vidět ty 3 ventily. 1. mi levý kabel vede k turbu 2. mi levý kabel vede k EGR 3. nevím kam zapojit. zatím vede na vrchní sací klapku označenou č. 10 (11) ze všech tří ventilů mi vede pravá část k posilovači brzd - zdroj podtlaku který vzniká a je napájen další hadičkou z vývěvy označení číslem 8 [upravil dne 29/11/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 4 - rozdvojka, vůbec netuším zda tu má být. Je ovládána PŘETLAKEM místo PODTLAKEM. Přijde mi že tam vůbec nepatří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 5 - ventil u hlavy. má 3 vstupy (nahoře, dole a z boku) Z boku mi hadička nyní vede na membránu co ovládá řadu klapek v sacím potrubí. Na dalším obrázku označeno číslem 9 6 - konektor váhy vzduchu 7 - konektor na el. ventil. Pokud ho zapojím začnou pulzovat otáčky. Ventil má 2 vstupy. Opět nevím jak zapojit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 8 - výstup z vývěvy. Vede mi odtamtud jedna hadička na posilovač řízení a druhá nyní ovládá spodní klapku č. 12(13). Zde u té druhé si nejsem jist zda je dobře zapojená. 9 - ovládání řady klapek na sání. Na konci táhla je membrána ovládána jedním podtlakovým výstupem. Nyní zapojeno na ventil předchozího obrázku č. 5. Nevím zda to tak má být. [upravil dne 29/11/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 29. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 29. listopad 2009 10 - Vrchní ventil sacího potrubí je ovládán podtlakově pomocí jedné výstupní hadičky zapojené na č. 11 12 - Spodní ventil sacího potrubí je ovládán podtlakově pomocí jedné výstupní hadičky zapojené na č. 13 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 30. listopad 2009 Sdílet Odesláno 30. listopad 2009 jak mas zapojenou 2ku? naprimo ? nevidim zasobnik , egr by to asi zvladlo ale ja mam ze zasobniku jeste jeden vystup- asi bude dulezitej ,kterej putuje nekam k sacim klapkam ze 3ky zatim nevim kam to presne vede ale zkusim zmapovat kam to vede od tech klapek 10 a 12 a na 5 a 7 alespon v tom prostoru kam uvidim koukam ze mas rozdelany berany sani ,byl ne tej klapce co je primo v beranech na tech kanalech bordel ? mohl by jsi udelat foto rodelanejch beranu sani ? -vetsi zaber na ty berany,jestli to mas jeste rozdelane [upravil dne 30.11.09 pagot] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 30. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 30. listopad 2009 Toto jsou fotky původního motoru. Tento rozebraný nemám. Ale z toho původního můžu vyfotit cokoliv. Je z něho sundané sání, vačky, hlava, vana a vyvažování kliky. Levá hadička z 2 ky mi vede přímo na membránu EGR. pravá hadička mi vede na posilovač brzd který je zřejmě zdrojem podtlaku tohoto ventilu. Jinak zkusil jsem to popřepojovat trochu ale zatím bez úspěchu. Jinak co jsem si všiml máš nějaký zásobník nad těmi elektro ventilami, to já tam vůbec nemám To sání jsem u tohoto motoru měl rozebrané pouze po ty 3 šrouby dál jsem víko nesundaval. Jinak 5 ka a 7 s 10 a 12 jsou pro me nejdulezitejsi pokud najdes budu stastný [upravil dne 30/11/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 7. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. prosinec 2009 Posílám postup co se dále děje pokud by měl někdo stejný problém. jeden nejmenovaný uživatel mi poslal pěkné schema jak zapojit ty podtlakové hadičky. Takže tento problém vyřešen, ale stále zůstaly problémy č 1 a 3. (Výkyvy otáček na volnoběh při zapojení ventilu a Antipollution fault na přístrojové desce) Problém 2 - Ventilátor po delší projížďce se jakoby uklidnil a zatím šlape jak má. Zato se k tomu přidal problém s výfukem. Rozblikala se mi přechodná závada - ikonka výfuku a na displeji jsem postřehl neco jako \"........ blok risk\" označil bych to problémem č 4. Dle manuálu se jedná o \"Kontrolka zanesení filtru pevných částic (diesel).\" Kontrolka po chvilce přestala blikat ale udělalo mi to ten den ještě jednou, takže se mi to moc nelíbí, hlavně to v době kdy kontrolka bliká nějak moc nejelo. Aditivum mam plné. Protože jsem si už nevěděl rady, dal jsem to do Autorizovaného servisu Peugeot na vyčtení závad a předběžnou cenu opravy. Bylo mi řečeno že se jedná o vadný senzor co je na katalyzátoru a že mi odešla řídící jednotka co řídí vstřikování aditiva. Předpokládaná celková cena je 12 000 Kč. Což jsem zatím zamítl. Za to teplotní čidlo chtějí 3500,- za ŘJ aditiva 5000 zbytek práce a diagnostika. Takže nyní se pokusím tyto dve součástky sehnat někde co nejlevněji protože rozhodně 12 000 se mi dávat nechce. Nějaké doporučení? Nemůžu najít žádný vrakáč na peugeoty na severu čech Může mi někdo poradit také s problémem č. 3? Je možné podle dopněných informací z manuálu že se jedná o okruh podlakových hadiček které ovládají EGR? [upravil dne 7/12/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pagot Odesláno 8. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2009 co ten zasobnik ? u 607my to jde na egr a neni tam pro prdel... ,mozna ze ma ale 406ka uplne jine zapojeni ,nevim pokud odpojim ten druhy vystup ze zasobniku /jak jsem ti popisoval -motor zkolabuje fap jsem nechal vykastrovat preventivne presne ku-li problemum kterej jsi popsal a vedel jsem ho uz dopredu -kolik tam cidel a kolik stoji +fap+aditiva ale treba jsi sikovnej vycistis si fap ,dolejes aditiva, sezenes nekde starsi levne ale 100pro funkcni cidla tlaku a teploty fapu a pak uvidis co dal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 8. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2009 Tak jsem přijel ze servisu. Zaplatil jsem 1300,- za diagnostiku a kontrolu elektronických rozvodů k jednotce s aditivem. Prý když přijdu se součástkami, tak mi už diagnostiku nebudou počítat. Sdělil jsem jim že 12000 na opravu je pro mě moc a že si to někde seženu na vrakáči. Snad se mi to vydaří. Výsledek tedy je: 1. vadná ŘJ aditiva označení 3E1KL7C0 EAS 100 2. vadné teplotní čidlo na katalyzátoru Nemá někdo něco z tohoto navíc? Co se týče toho zásobníku, nikdo se neudivoval že ho tam nemám a asi tam u tohoto modelu ani být nemá. Jede to přímo z vývěvy. Prosím tě na kolik tě vyšla demontáž FAPu? Myslím spíše asi že se musí oblbnout ta ŘJ co mi právě shořela. A ten filtr jsi natvrdo vymlátil? [upravil dne 8/12/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 8. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2009 Pro inspiraci jak vypadá ŘJ vstřikování aditiva. Je umístěna u spolujezdce po pravé straně v předu u nohou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 8. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. prosinec 2009 K problému č.1 Může mi někdo napsat, zda toto opravdu patří na podtlakové hadičky? Je to rozdvojka, která při tlaku vzduchu na vstupu propojí 2 výstupy. A mě prostě udivuje, že je to namontované na podtlakové hadičky. Vždyť se to nikdy nemůže otevřít. Nevím zda původní majitel něco nepokazil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MiroslavS Odesláno 12. prosinec 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. prosinec 2009 Tak pro někoho, kdo by měl stejné nebo podobné problémy posílám můj výsledek a vyřešení problémů. Původně zaslal: MiroslavS 1 problém - Motor při zapojení elektromag. ventilu jak je u sacího potrubí začne kolísat s otáčkami. Při jiném zapojení podtlakových hadiček se zvednou otáčky na hodnotu 1300 ot/m. 2 problém - ihned po startu - 3 sec. se začne točit ventilátor u chladiče, přitom je motor studený, v kabině mi to ukazuje teplotu dobře 3 problém - antipollution fault - chyba autodiagnostiky motoru. 4 problém - Rozblikala se mi přechodná závada - ikonka výfuku a na displeji jsem postřehl neco jako \"........ blok risk\". Dle manuálu se jedná o \"Kontrolka zanesení filtru pevných částic (diesel).\" Kontrolka po chvilce přestala blikat ale udělalo mi to ten den ještě jednou, takže se mi to moc nelíbí, hlavně to v době kdy kontrolka bliká nějak moc nejelo. Aditivum mam plné. 1. problém podtlakových hadiček vyřešen poskládáním dle schématu. Kolísání otáček při zapojení elektromagnetického ventilu ustalo výměnou teplotního čidla co je před katalyzátorem - zjištěno pomocí diagnostiky. VYŘEŠENO 2. Problém ventilátoru - stačilo pořádně protáhnout auto, aby se dle mne kvalitně odvzdušnil celý chladící okruh. VYŘEŠENO 3. Antipollution Fault - musel jsem na diagnostiku, kde mi bylo řečeno že mam špatnou ŘJ aditiva a jedno teplotní čidlo. Obě součástky levně sehnány a svépomocí vyměněny. VYŘEŠENO 4. Fap filtr jsem prolil Arvou - neprotekla sice skrz, ale při pomocí vapky jsem FAP filtr krásně pročistil. K tomu když jsem měl FAP venku, tak jsem kompresorem profokal i katalyzátor. VYŘEŠENO Zatím jsem najel teprve tak 200 km a žádný z výše uvedených problémů se mi neobjevil. Budu doufat že se tomu tak nestane až sepne vštřik aditiva. No uvidíme. Děkuji všem za příspěvky. [upravil dne 12/12/09 MiroslavS] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 25. leden Sdílet Odesláno 25. leden vytahnu kostlivce resim aktualne na 406 coupe 2,2 HDi motor by mel byt 4HX skoro to samy - antipolution faulty - kdy auto tvrdi chyba cidla katalizatoru , skrat na kostru skrat na plus pol cidlo sem nasel a promeril - venku 8 nad nulou melo cca 1,3 MOhmu - po zahrati plamenem kleslo na 0,8M Ohmu tady bych asi problem nevidel chtel bych promerit elektickou kabelaz motoru jen nikde nemuzu dohledat spravne schema RJ ma 3 velke konektory a netusim jestli tenhle model ma cidlo jen jedno nebo 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.