buchys Odesláno 22. listopad 2009 Sdílet Odesláno 22. listopad 2009 Ahoj, umíte mi někdo jednoduše popsat jak vyřadid z činosti EGR ventil na 307 2,0 HDI 79KW. Na 306 jsem ho demontoval úplně,ale tady je mnohem méně místa tak prosím poraďte jestli jde jen odpojit podtlaková hadička a odkud vede. Díky moc:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 22. listopad 2009 Sdílet Odesláno 22. listopad 2009 staci odpojit hadicku , ktora je napojena na vrcny natrubok /je pri nom napis VACum/ el.ventilu a niecim zaslepit/tu hadicku/. Ventil -je to ten prvy od baterky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
toro Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 to Vlado: Máš za to, že je takto vše odstaveno.U focusů je vhodné vkládat mech. záslepku přímo do EGRu a řízení nechat, jak je. Pak si to stejně vejfukový dusivky nepřisaje a EGR dělá, že funguje. V tvém případě musíš předpokládat, že máš EGR na 100% zavřený, což u zaneseného nemusí být pravda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
beran Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 Ahoj lidi,mám podobný problém.Dá se u motoru 1,6HDi,80kw bez FAPu,r.v. 2006 odpojit nebo vyčistit EGR ventil a kde ho najdu?Občas se mi provokativně rožne kontrolka s tou debilní hláškou \"depolution faulty......\". 3x jsem to nechal napíchnout na PC a vždy mě to vyhodnotilo -EGR ventil.V servisu mi řekli, že se to nedá vyčistit, že se musí vyměnit.Je to opravdu takový broblém vymontovat a vyčistit? Dík za každou dobrou radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 Původně zaslal: toro to Vlado: Máš za to, že je takto vše odstaveno.U focusů je vhodné vkládat mech. záslepku přímo do EGRu a řízení nechat, jak je. Pak si to stejně vejfukový dusivky nepřisaje a EGR dělá, že funguje. V tvém případě musíš předpokládat, že máš EGR na 100% zavřený, což u zaneseného nemusí být pravda. predpoklady.....ak sa ventil otvara podtlakom a bol by seknuty napr. necistotami zo sadzi , tak by sa mal dat zatvorit tlakom.Tvoj postup je praca na hodiny a istotu , moj na minuty a predpoklady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 Původně zaslal: beran Ahoj lidi,mám podobný problém.Dá se u motoru 1,6HDi,80kw bez FAPu,r.v. 2006 odpojit nebo vyčistit EGR ventil a kde ho najdu?Občas se mi provokativně rožne kontrolka s tou debilní hláškou \"depolution faulty......\". 3x jsem to nechal napíchnout na PC a vždy mě to vyhodnotilo -EGR ventil.V servisu mi řekli, že se to nedá vyčistit, že se musí vyměnit.Je to opravdu takový broblém vymontovat a vyčistit? Dík za každou dobrou radu. Pri 1.6 je poloha klapky EGR snimana elektronikou zaliatou priamo v telese EGR a predpokladam ze prave ta odchadza najcastejsie. Mam jeden EGR ktory vykazoval chybu na aute. Po mechanickej stranke bol ale uplne v poriadku. Pri ciastocnom odkryti crievok som objavil nejake studene spoje, mozno to je pricina chyby a mozno sa to da aj opravit, ktovie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest FIKÍSEK Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 šlo by sem dát nějaké foto 2.0 HDI zaslepení EGR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest FIKÍSEK Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 taky bych ho vyřadil a fap se mi zdá taky zbytečnej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buchys Odesláno 23. listopad 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 Tak jo díky za odpovědi,zítra na to kouknu a napíšu jak jsem dopadl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michael coupé Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 fap mám pryč a je to v pohodě na tedy mé 607 2.2hdi žádný problém.Uvažuji i o egru,ale to rady k tomu budu žádat jinde :-) teda na jiném vlákně,ale co se egru týče,tak je toho tady mraky i fota - stačí hledat :-D [upravil dne 23/11/09 Michael coupé] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 23. listopad 2009 Sdílet Odesláno 23. listopad 2009 napriklad tu je toho dost: a po precitany vazne rozmyslam nad zasepenim egr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 25. listopad 2009 Sdílet Odesláno 25. listopad 2009 je jedno, jestli je EGR zasekly otevreny, nebo zavreny. Pokud zacpu podtlak a problem zmizi - je zavreny a pohoda. Pokud problém nezmizí je seklý otevřený a třeba ho zapchat mechanicky. U mě se dovřel asi po X kilometrch vlivem tlaku vlastní pružiny a teplotě ve výfuku. Od té doby pohodička. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michalkolek Odesláno 23. prosinec 2016 Sdílet Odesláno 23. prosinec 2016 Zdarec chlapi mam stejny problem po ranu rozjezdu chvili jede normalne a pak vypne turbo po vypnuti a zapnuti zase na nakou dobu naskoci a auto zase ma tah. Dneska sem odpojil egr ventil predni hadicku blize k masce ma na sobe takovou tlustci hadicku nasazenou a tu jsem odpojil je to odpojene spravne nekteri rikaj ze se odpojuje ta bliz do vozu at tomu nak neublizim ale po odpojeni jede bezvadne a nedela to dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.