Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Odpojení EGR ventilu


buchys

Recommended Posts

Ahoj, umíte mi někdo jednoduše popsat jak vyřadid z činosti EGR ventil na 307 2,0 HDI 79KW. Na 306 jsem ho demontoval úplně,ale tady je mnohem méně místa tak prosím poraďte jestli jde jen odpojit podtlaková hadička a odkud vede. Díky moc:roker

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to Vlado:

Máš za to, že je takto vše odstaveno.U focusů je vhodné vkládat mech. záslepku přímo do EGRu a řízení nechat, jak je. Pak si to stejně vejfukový dusivky nepřisaje a EGR dělá, že funguje. V tvém případě musíš předpokládat, že máš EGR na 100% zavřený, což u zaneseného nemusí být pravda.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj lidi,mám podobný problém.Dá se u motoru 1,6HDi,80kw bez FAPu,r.v. 2006 odpojit nebo vyčistit EGR ventil a kde ho najdu?Občas se mi provokativně rožne kontrolka s tou debilní hláškou \"depolution faulty......\". 3x jsem to nechal napíchnout na PC a vždy mě to vyhodnotilo -EGR ventil.V servisu mi řekli, že se to nedá vyčistit, že se musí vyměnit.Je to opravdu takový broblém vymontovat a vyčistit?

Dík za každou dobrou radu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: toro

to Vlado:

Máš za to, že je takto vše odstaveno.U focusů je vhodné vkládat mech. záslepku přímo do EGRu a řízení nechat, jak je. Pak si to stejně vejfukový dusivky nepřisaje a EGR dělá, že funguje. V tvém případě musíš předpokládat, že máš EGR na 100% zavřený, což u zaneseného nemusí být pravda.

predpoklady.....ak sa ventil otvara podtlakom a bol by seknuty napr. necistotami zo sadzi , tak by sa mal dat zatvorit tlakom.Tvoj postup je praca na hodiny a istotu , moj na minuty a predpoklady :papa

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: beran

Ahoj lidi,mám podobný problém.Dá se u motoru 1,6HDi,80kw bez FAPu,r.v. 2006 odpojit nebo vyčistit EGR ventil a kde ho najdu?Občas se mi provokativně rožne kontrolka s tou debilní hláškou \"depolution faulty......\". 3x jsem to nechal napíchnout na PC a vždy mě to vyhodnotilo -EGR ventil.V servisu mi řekli, že se to nedá vyčistit, že se musí vyměnit.Je to opravdu takový broblém vymontovat a vyčistit?

Dík za každou dobrou radu.

Pri 1.6 je poloha klapky EGR snimana elektronikou zaliatou priamo v telese EGR a predpokladam ze prave ta odchadza najcastejsie. Mam jeden EGR ktory vykazoval chybu na aute. Po mechanickej stranke bol ale uplne v poriadku. Pri ciastocnom odkryti crievok som objavil nejake studene spoje, mozno to je pricina chyby a mozno sa to da aj opravit, ktovie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

je jedno, jestli je EGR zasekly otevreny, nebo zavreny. Pokud zacpu podtlak a problem zmizi - je zavreny a pohoda. Pokud problém nezmizí je seklý otevřený a třeba ho zapchat mechanicky. U mě se dovřel asi po X kilometrch vlivem tlaku vlastní pružiny a teplotě ve výfuku. Od té doby pohodička.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 let později...

Zdarec chlapi mam stejny problem po ranu rozjezdu chvili jede normalne a pak vypne turbo po vypnuti a zapnuti zase na nakou dobu naskoci a auto zase ma tah. Dneska sem odpojil egr ventil predni hadicku blize k masce ma na sobe takovou tlustci hadicku nasazenou a tu jsem odpojil je to odpojene spravne nekteri rikaj ze se odpojuje ta bliz do vozu at tomu nak neublizim ale po odpojeni jede bezvadne a nedela to dik za rady 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...