Mirekdoda Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 (upraveno) před 15 hodinami, renáta1970 napsal: před rokem mám dia hlásila kód P1351, relé řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny a dnes přibyl další P1352, relé není řízeno a zapalovací svíčky nejsou napájeny, okamžitě nouzový režim. kolik v odporu mají mít žhavící svíčky hodnotu? děkuji 407 1,6 hdi Ten odpor se mění s teplotou, ale studené budou mít odpor kolem 0,6 až 0,7 ohm každá jedna žhavička. Upraveno 21. listopad 2020 uživatelem Mirekdoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 (upraveno) Takže žhavičky jsou ok, ale co nás zaráží je to, že po zapnutí zapalování není pokles napětí v baterii. Před i po má stále 12,8 voltů. Že by relé žhavení? Upraveno 21. listopad 2020 uživatelem Péťa Necituj předchozí příspěvek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 (upraveno) chtelo by to diagnostiku a skusit zda rele cvaka uprimne si ale myslim ze nektere ze zhavicek bude spatna jinac kdyby to bylo rele - tak poslu dal to co sem tady asi pred necelym mesicem koupil (za polovic)- nakonec sem zjistil ze mojemu nic nebylo Upraveno 21. listopad 2020 uživatelem Havlicek.Lukas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 Viděl bych to na relé žhavení. Svíčky jsou z relé napájeny každá samostatným kabelem a napájení pro ně jde do relé přímo z akumulátoru bez pojistky. V každém případě určitě diagnostika. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirekdoda Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 (upraveno) renáta1970: byl dostatečně studený motor, respektive chladící směs v motoru, aby byl důvod ke žhavení? HDi nemusí žhavit vždy, když zapneš klíčky. P.S. toto žhavící relé už není to klasické cvakací relé, ale polovodičové. Jsou tam spínací tranzistory (pro každou žhavičku jeden) a ty necvakají. P.S.2. s chybou 1352 jsem se také setkal a kromě měření odporu žhaviček jsem ještě vyzkoušel každou žhavičku připojit drátem přímo na plus pól akumulátoru, jen na kratičký okamžik (takové brnknutí o pól baterie). Pokud spoj zajiskřil, žavička žhavila (nebo šla do zkratu), pokud to nezajiskřilo, žhavička byla spálená. Upraveno 21. listopad 2020 uživatelem Mirekdoda ozzy56 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Agrafik Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 Trošku bych upřesnil, že HDI údajně nežhaví v plusových teplotách. Ano, pro start to nepotřebuje, ale emise ... Nevím jak tento motor, ale např. 2.7 HDi žhaví i v plusových teplotách, akorát to nedává vědět na palubovku. Limitem je teplota motoru a jeho otáčky. Pokud např. dosáhne 2tis otáček přestane žhavit, i když není motor zahřátý. Po poklesu otáček zase začne žhavit. Toto se změní po dosažení určité teploty motoru. Mám to odměřeno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 před 9 hodinami, Havlicek.Lukas napsal: chtelo by to diagnostiku a skusit zda rele cvaka uprimne si ale myslim ze nektere ze zhavicek bude spatna jinac kdyby to bylo rele - tak poslu dal to co sem tady asi pred necelym mesicem koupil (za polovic)- nakonec sem zjistil ze mojemu nic nebylo Děkuji za nabídku, kdyby něco tak se ozvu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 Před hodinou, Agrafik napsal: Trošku bych upřesnil, že HDI údajně nežhaví v plusových teplotách. Ano, pro start to nepotřebuje, ale emise ... Nevím jak tento motor, ale např. 2.7 HDi žhaví i v plusových teplotách, akorát to nedává vědět na palubovku. Limitem je teplota motoru a jeho otáčky. Pokud např. dosáhne 2tis otáček přestane žhavit, i když není motor zahřátý. Po poklesu otáček zase začne žhavit. Toto se změní po dosažení určité teploty motoru. Mám to odměřeno. Po startu v plusových venkovních teplotách na měření napětí vyskočilo dobíjení na 14,8V a snad po minutě a něco kleslo na 14,5V, ale jednou se stalo jak popisujete. Start, kontrolka diagnostiky, nouzový režim a při pořádném protůrování zase normální chod motoru. Tak jsme si řekli, že asi ty žhavičky přestaly žhavit. Jenže napíchnutí na dia a zase ty dva chybové kódy. Pro zichr se baterie dobila do plna a byl dva týdny klid. Včera to už bylo na nás kapku moc... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 před 7 hodinami, Mirekdoda napsal: renáta1970: byl dostatečně studený motor, respektive chladící směs v motoru, aby byl důvod ke žhavení? HDi nemusí žhavit vždy, když zapneš klíčky. P.S. toto žhavící relé už není to klasické cvakací relé, ale polovodičové. Jsou tam spínací tranzistory (pro každou žhavičku jeden) a ty necvakají. P.S.2. s chybou 1352 jsem se také setkal a kromě měření odporu žhaviček jsem ještě vyzkoušel každou žhavičku připojit drátem přímo na plus pól akumulátoru, jen na kratičký okamžik (takové brnknutí o pól baterie). Pokud spoj zajiskřil, žavička žhavila (nebo šla do zkratu), pokud to nezajiskřilo, žhavička byla spálená. Ten den bylo venku bylo pět stupňů nad nulou a auto po jízdě stálo cca 1/2 hodiny. Už necháváme projet řídící jednotku a pak startujeme. Start, kontrolka diagnostiky, jízda v nouzovém režimu cca 10 minut beze změn a doma na dia tyto dva chybové kódy. Po vymazání je zase klid, což nás už fakt děsí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 před 8 hodinami, HonzaZ napsal: Viděl bych to na relé žhavení. Svíčky jsou z relé napájeny každá samostatným kabelem a napájení pro ně jde do relé přímo z akumulátoru bez pojistky. V každém případě určitě diagnostika. Když se měřily ampéry, tak po zapnutí zapalování ukazoval měřák 5 ampér Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 Kde jste to měřili? Pokud jste měřili odběr z akumulátoru, tak při žhavení by to bylo hodně málo i na jednu žhavičku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 Žhavičky do starých komůrkáčů braly (dohromady) caca 60A.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 před 7 hodinami, HonzaZ napsal: Kde jste to měřili? Pokud jste měřili odběr z akumulátoru, tak při žhavení by to bylo hodně málo i na jednu žhavičku. Odpojený mínusový kábel od baterky, na něho zapojený ampérmetr a pak zpátky na baterii. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 před 34 minutami, Hafity napsal: Žhavičky do starých komůrkáčů braly (dohromady) caca 60A.... No paráda, máme první problém na dosah. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 (upraveno) Podtrženo a sečteno... Máme doma multimetr na dvě věci! Dnes ráno -5, žhavení se objevilo cca 2 vteřiny a start napoprvé. Rozebrání žhavícího relé a pojistkové skříně. Spodní pojistky mírně opálené, ale v pořádku. Další sepnutí relé následuje po nastartování a je zapnuté nějaké 4 minuty. Při dožhavení kleslo dobíjení na 13,9V a po vypnutí začalo dobíjení pomalu stoupat. Takže, když zajedeme do města, které je vzdálené 5 minut jízdy a kde se následně provede 4 až 5 startů začíná se baterka vybíjet. Za cestu zpátky se nestačí dobít. Buď změníme město na nákupy nebo se bude muset jednou týdně nabíjet baterie. Souhlasíte s námi? Upraveno 22. listopad 2020 uživatelem renáta1970 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
renáta1970 Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 (upraveno) před 2 minutami, renáta1970 napsal: Upraveno 22. listopad 2020 uživatelem renáta1970 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 presne tenhel postup sem praktikoval taky jen ja teda zhavicky mel opravdu v haji doporucuju nevypinat motor hned po dojeti k obchodu - popripade si vybrat nejake obchodni centrum kde je tech obchodu a sluzeb vice nebo proste garaz nabijecku a obcas dobit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 před 4 hodinami, renáta1970 napsal: Podtrženo a sečteno... Máme doma multimetr na dvě věci! Dnes ráno -5, žhavení se objevilo cca 2 vteřiny a start napoprvé. Rozebrání žhavícího relé a pojistkové skříně. Spodní pojistky mírně opálené, ale v pořádku. Další sepnutí relé následuje po nastartování a je zapnuté nějaké 4 minuty. Při dožhavení kleslo dobíjení na 13,9V a po vypnutí začalo dobíjení pomalu stoupat. Takže, když zajedeme do města, které je vzdálené 5 minut jízdy a kde se následně provede 4 až 5 startů začíná se baterka vybíjet. Za cestu zpátky se nestačí dobít. Buď změníme město na nákupy nebo se bude muset jednou týdně nabíjet baterie. Souhlasíte s námi? tenhle způsob používání auta s motorem HDi je nešťastný,, že tak trpí baterie, je asi ten nejmenší problém, ale protože jezdíš furt se studeným motorem, projeví se to na jeho stavu, chtělo by to jezdit i delší trasy třeba přes víkend..., nebo auto s benzínovým motorem, kterému se ty krátké jízdy taky nebudou líbit, ale je na to líp stavěný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocka.v Odesláno 24. leden 2021 Sdílet Odesláno 24. leden 2021 Prosím může mě někdo napsat postup výměny žhavicích svíček na Peugeot 407 2,0 HDI 100 kW? Moc děkuju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zahajskej Odesláno 9. únor 2021 Sdílet Odesláno 9. únor 2021 Zdravím, můžu poprosit o návod na výměnu žhavičů pro 2.0 HDi RHR? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.