Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

žhaviče


pajo30

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

známý asi myslel relé, které ty žhavičky ovládá :myslim, dá se to zjistit i tak, že po startu přiložíš na kontakt žhav. svíčky měřák, nebo žárovku a hned vidíš, zda jde proud ke svíčkám (druhý pol na kostru--blok motoru)

dá se to zjistit i přes diag.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Řídící jednotka žhavení (relé) je pod řídící jednotkou motoru v plastovám kaslíku za akumulátorem. Vlevo ( při pohledu zepředu) nahoře na motoru pod krytem motoru je plochý konektor s více piny (tuším 4) kterým procházejí kablíky žhavení jednotlivých svíček. Na něm se dá docela pohodlně změřit zda jsou svíčky napájeny..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na dia bych se moc nespoléhal. Tam zjistíš jenom, zda relé cvaká. Zrovna řídící žhavení si u tohoto motoru žije vlastním životem. Běžně hází chybu "1352 - relé je ovládáno, svíčky nejsou napájeny". Přitom ale na svíčkách napětí je. Tuto chybu ještě nejspíš diagnostika vypíše.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U špatných zimních startů bych se spíš soustředil na těsnost palivového vedení od nádrže k vysokotlakému čerpadlu u motoru. Problém je v tom, že tento motor nemá palivové čerpadlo v nádrži, ale čerpadlo je až u motoru a když je ve vedení nějaká netěsnost, palivo spadne a je problém resp. dlouho trvá než ho čerpadlo nasaje.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 42 minutami, HonzaZ napsal:

Řídící jednotka žhavení (relé) je pod řídící jednotkou motoru v plastovám kaslíku za akumulátorem. Vlevo ( při pohledu zepředu) nahoře na motoru pod krytem motoru je plochý konektor s více piny (tuším 4) kterým procházejí kablíky žhavení jednotlivých svíček. Na něm se dá docela pohodlně změřit zda jsou svíčky napájeny..

Presne tak.A ešte doplním,že  po rozpojení na opačnom konci konektora ohm metrom voči kostre pekne zmeriaš ,či sú žhaviče funkčné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No nazdar :o, tak prohlídneme palivové vedení, ikdyž myslím, že snad bude v pohodě, nikde stopy po úniku paliva a známý mi teď doporučil autoelektrikáře, který mi vše přeměří. Minulou zimu jsem na doporučení natáhl palivo balonkem, ale žádná změna k lepšímu nebyla.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...