Zdeněk Odesláno 4. listopad 2002 Sdílet Odesláno 4. listopad 2002 Ahoj Chtěl bych se zeptat na názor a zkušenosti s používáním bionafty v dieselových motorech osobních aut. Je možno na ni jezdit? Díky za názor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 4. listopad 2002 Sdílet Odesláno 4. listopad 2002 Ahoj, ty nazory se lisi... Jedni rikaji, ze co usetris na nafte to vrazis potom do servisu, protoze pry bionafta dela v motoru bordel. Druzi rikaji, ze neni nic lepsiho...a ze to je jen same zlepseni vseho (spotreba, poruchovost) Cert vi. Mozna ty zaporne zkusenosti pochazi jeste z dob, kdy byla bionafta nova a tudiz namusela byt tak kvalitni a technicky na vysi. POkud se nepletu, atk puvodne byla urcena hlavne pro nakladaky a tam jsou ty naroky na kvalitu ponekud mensi. S postupem doby se nejspis zohlednily i osobni auta s modernimi motory... Tak asi tak. Ale jsou to jen me domenky, protoze jsme spis benzinovej Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 4. listopad 2002 Sdílet Odesláno 4. listopad 2002 Na bionaftu (Seta od OMV) jezdím už min. 2 roky, bez jakýchkoliv problémů. Jinak zde jsou celkem pěkné stránky o bionaftě: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomson Odesláno 4. listopad 2002 Sdílet Odesláno 4. listopad 2002 Na bionaftu se jezdít můžé ale je riziko že kdyby se natankovala a auto se odstaví minim. na 1měsíc tak se zdrcne a zanese elementy včerpadle a filtry,kdýž se načerpá tak jezdit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 5. listopad 2002 Sdílet Odesláno 5. listopad 2002 U současné bionafty už to tolik neplatí. Jedno auto s bio jsem nechal odstavené víc než měsíc, a nic se nestalo. Nicméně, je pravda, že auto by mělo jezdit. Dlouhé odstavení nesvědčí žádnému motoru... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 18. listopad 2002 Sdílet Odesláno 18. listopad 2002 Ještě k bionaftě: http://www.cz-online.com/zakaznici/seta/historie.php?l=cs_CZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sciro Odesláno 8. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 8. prosinec 2002 Bionafta je podle mne nic moc hur to po ni jede a vic zere a to jsem jeste nezminil ze jse musi menit naft. filtr. Takze ja jsem radsi vernej normalni nafte.... Ale slisel jsem i spokojeny ohlasy ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 9. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2002 Nevšiml jsem si, že to na bio hůř jede - možná jo, ale pro mě nijak podstatně. Stejně tak jsem si nevšiml, že by to víc žralo - mnohem větší vliv má podle mě "těžkost" nohy Naftový filtr stojí okolo 200,-Kč, to je opravdu strašná položka, a navíc se musí měnit stejně, i na normální naftu. Kvůli bio jsem jej častěji neměnil. Jinak, beru jen Setu u OMV (a v Nýřanech na Tank ONO - posledně za 14,30 - to se pak jezdí, když to žere okolo 5 litrů ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sciro Odesláno 9. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2002 Urcite jde o tezkou nohu. A priznavam ze ta ma podle nalady neni zaz tak lehka ale podle mne po SETE to netaha tak jako po normalni nafte a po Praze se vejdu do 5,5 l/100km coz se mi zda docela dobry. A kdyz jsem zkousel jezdil na SETU tak ty trasi jsem jezdil za necelich 7 l/100km. Ale je to opravdu 50/50 protoze treba kamos si ji zase nemuze vynachvalit. Hold pro mne je ropa...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 10. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2002 Jo, 5,5 v Praze jde, to mám +- taky. Na dálku (Itálie) jsem měl s 205-kou na bio spotřebu asi 4,5 - když jsem jel lážo plážo, a 5,2 - když jsme to dusili. 309-ka si umí vzít malinko víc - něco přes 6, ale přesně to newim... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sciro Odesláno 12. prosinec 2002 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2002 Jo bio nebo nebo normalni nafta. Hlavni je ze Peugot nema moc konkurence v naftakach Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lalis Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 tak pánové. můj názor je takový, že bionafta je pěkná sra... Koupil sem p 405 kde byla bio a po tydnu provozu sem dojejdil. vyměnil sem už vstřiky, membranu v čerpadle, všechno sem vyčistil a stale ještě nejezdim. zatím mě to stálo 10000 kč. Trysky orezlí, v trubičkách hnusnej sajrajt , všechno ucpaný. No jak myslíte. Jezděte dál. Ani zemědělci už to nepoužívají. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 No ja bych bionaftu do auta nikdy nedal podle me je to sajrajt......Kdyz sem koupil milacka od predchoziho majitele jezdil na bionaftu a motor byl brutalne zadelanej.....trvalo mi asi 5 naftovejch filtru nez jsem to vycistil. Musel jsem i vymenit vstriky protoze ultrazvuk na to nestacil....Jo a taky sem musel nechat vycistit nadrz to byl panecku bordel. Takze ja rikam jezdit na normalni naftu, nejlepe k Shellu a bud vzit standart nebo V-power ale to uz je trochu moc pro penezenku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Georginek Odesláno 12. březen 2007 Sdílet Odesláno 12. březen 2007 Původně zaslal: lalis tak pánové. můj názor je takový, že bionafta je pěkná sra... Koupil sem p 405 kde byla bio a po tydnu provozu sem dojejdil. vyměnil sem už vstřiky, membranu v čerpadle, všechno sem vyčistil a stale ještě nejezdim. zatím mě to stálo 10000 kč. Trysky orezlí, v trubičkách hnusnej sajrajt , všechno ucpaný. No jak myslíte. Jezděte dál. Ani zemědělci už to nepoužívají. Mluvis mi z duse.....to je jako KDYZ DAVAS PSOVI zradlo vod stolu a ne GRANULE.........proste za zdravi motoru se plati..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 A vona se Bio ještě někde prodává? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BobyD Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Panove ja vam nevim prave se ujel 100tkm na rostlinej olej a nemam nejmensi problem co se motoru tyce bionafta je dokonce agresivnejsi nez tzv.fritak a jestli jsem dobre porozumel tak se z ni ma tedndenci separovat voda pri styku s naftou ci rozpoustet necistoty v nadrzi coz byl asi pripad Ladise proto doporucuji[oni ja s tim zkusenost nemam] pred zacatkem pouzivani bionafty vycistit nadrz sucha a cista. a jeste jeden podotek nejen ze se bionafta prodava dokonce se prodava ciste Mero coz je metylester repky ktery se posleze primichava do nafty asi 5-10% a vznika z toho bionafta. [upravil dne 13.3.2007 BobyD] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 A u kterých pump je k sehnání? Já jsem na bio najel mraky kilo a zcela bez problémů! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Původně zaslal: lalis tak pánové. můj názor je takový, že bionafta je pěkná sra... Koupil sem p 405 kde byla bio a po tydnu provozu sem dojejdil. vyměnil sem už vstřiky, membranu v čerpadle, všechno sem vyčistil a stale ještě nejezdim. zatím mě to stálo 10000 kč. Trysky orezlí, v trubičkách hnusnej sajrajt , všechno ucpaný. No jak myslíte. Jezděte dál. Ani zemědělci už to nepoužívají. Za těch 10tis sis místo toho ode mě mohl koupit celej super motor, tamten starej rozprodat, byl bys na tom líp a měl bys klid... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mišak Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 Minulí rok sem koupil dohromady 200 litru vyfiltrovaneho(na 2 mikrony) převodoveho oleje a světe div se jelo;)Cena litru byla 4Kč takže vyší spotřeba se neřešila, teda jestli nějaka byla.Akorat po vyježdění měněn filtr(100Kč)A byla pravda že auto ani tolik nesmrdělo jako na rostliný olej.Když bylo rano chladněji tak zezačatku sice brblal ale jak se zahřal tak nebylo poznat rozdíl. Oddie: Proč když je v autě rostliný olej je zvuk motoru ze začatku takový jako kdybytvrdší?Ale po zahřatí je to stejné jako na naftu.Je to zpusobeno jinymy vlastnostmy hoření nebo něco takoveho?:mad:Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ráďa Odesláno 13. březen 2007 Sdílet Odesláno 13. březen 2007 já už asi půl roku jezdím na naftu s přídavkem 5% té sračky a zatím bez problémů.Startuje,jede i žere to stejně žádnou změnu jsem nezaznamenal.Včera jsem měnil naft.filtr po 10 000km a žádná hrůza tam nebyla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.