Ondra.fencl Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 přeji hezké československé dopoledne..... nevím jak a ani proč, ale začala mi kapat nafta z čerpadla.... čerpadlo je Lukas a bylo několikrát servisované.. dohromady již za 60000,- a teď z něj začne kapat nafta.... nevíte náhodou někdo čím to může být.... v Peugeotu bych za to dal raketu! a ještě jedna závada.... když točím při rychlosti tak kolem 50km/h a více tak mi začne něco na přední nápravě jakoby bubnovat.... ale v plném rejdu nic necvaká takže by to homokineťák být neměl.. ????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo 406 Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 A odkial ti to presne kape :myslim:myslim ,ak máš foto daj to sem,pod krytom plastu:myslim sú tam 2 snímače a pod snímačmi sú gumičky alebo na boku čerpadla ,tam sú tiež gumičky ( od chladiča tá strana čerpadle) ,či ti to neodflákli tú opravu čerpadla,daj to reklamovať...:bacha:bacha Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 už je to více jak dva roky.... takže mi to na reklamaci nevezmou... ani ten plastovej dekl nahoru nedali.... zkusím sem dát foto.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 tak tam kde je červená šipka tak tam na 90% prosakuje nafta.... a tam kde je modrá tak tam zespodu ta nafta kape... ale to je nejspíš důvod gravitace ....... když je motor nastartovaný tak to kape docela dost...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 ahoj, pravděpodobně ti odešel jeden z elektromagnetických aktuátorů (ta mosazná věc) hezkej článek je zde snad to bude jen toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ondra.fencl Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 hm.... tak to je paráda..... a kde mi to opravěj???? předpokládám že asi jen v peugeotu že ???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Když to dáš do peugeotu, tak to čerpadlo vyndaj /3000,-/ a pošlou ho do některýho z Delphi servisu. Tam vyměněj/cca3000,-/ solenoid /cca 7000,-/ šoupnou to na stolici na nastavení /asi 15000,-/, pošlou ho zpátky, peugeot servis ho namontuje/cca3000,-/ a kde máš jistotu, že to za rok za dva nezačne zas. Buď si najdi příspěvky Buríska ohledně Lucase a jeho výměny za Bosch,nebo si kup nový solenoid a vyměň si ho sám jako já. Jede mi to i bez nastavování a spotřeba ani emise se nezměnili. Jsou to jen čtyři šrouby a přeletování čtyř drátkú. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bagr Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Ty ceny ber s rezervou, je to jen odhad bohužel ne až tak daleko od pravdy. viz.http://www.peugeot-club.com/topic/45387-spastne-startovani-vysoky-volnobeh-406-21td/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo 406 Odesláno 3. listopad 2009 Sdílet Odesláno 3. listopad 2009 Původně zaslal: Ondra.fencl Tam to tieklo aj mňe sú tam gumičky daj dole kludne :papa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
robo 406 Odesláno 3. listopad 2009 Sdílet Odesláno 3. listopad 2009 Kde si našiel ten obrázok daj mi link potreboval by som si niečo pozreť :super:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*marian* Odesláno 9. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 9. prosinec 2011 zdravím mám stejný problém mám doma dvě náhradní čerpadla můžu to přehodit když elektromagnetický aktuátor netekl ? Bude to fungovat i bez nastavení ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kubrt Odesláno 10. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 10. prosinec 2011 Jestli je to jen netěsnost v aktuátoru stačí 2 hodiny času a cca 20kč. V případě dotazů klidně napiš. Dělal jsem to a není to žádná věda. http://www.xantiaclub.cz/view.php?nazevclanku=pretesneni-aktuatoru-na-cerpadle-epic&cisloclanku=2011020001 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
comm Odesláno 12. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 12. prosinec 2011 souhlasim stebou kubrt-e a doporucuji!!!!!!!!!!!!!!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*marian* Odesláno 31. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 31. prosinec 2011 Děkuju Kubrt je hotovo nic neteče je to úplná brnkačka vrchní akutátor v pohodě jen ten co je pod ním tekl taky pokud by to někdo dělal dávejte pozor na malou pružinku a tenký plíšek trochu mě potrápili zítra vám sem dám fotky pokud mi to pujde a ještě jednou děkuji [upravil dne 1/1/12 19:04 od *marian*] [upravil dne 1/1/12 19:05 od *marian*] [upravil dne 1/1/12 19:06 od *marian*] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*marian* Odesláno 1. leden 2012 Sdílet Odesláno 1. leden 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*marian* Odesláno 1. leden 2012 Sdílet Odesláno 1. leden 2012 ta malá pružinka a ten plíšek vymezovací bacha na něj pokud ji ztratíte nebo ji tam nedáte auto bude mít zpožděné vypínání motoru a rozsvítí se kontrolka motoru [upravil dne 1/1/12 19:13 od *marian*] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*marian* Odesláno 1. leden 2012 Sdílet Odesláno 1. leden 2012 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecod Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 rozobral som to pretesnil zlozil a auto nenaskoci....a na palubovke mi ani nesvieti motor ked dam klucik do 2 polohy... meral som napetie na tej cievke a je tam 1,3 V na kazdej cievke co su tie aktuatory je 1,2 V som uz bezradny kde sa mohla stat chyba? ked cievku napojim na 5 v baterku napriamo tak auto naskoci.. ako keby mi do tych cievok nesla vobc stava... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
*marian* Odesláno 16. květen 2013 Sdílet Odesláno 16. květen 2013 máš dobře nasazený ten kabel na svorkovnici co jde od čerpadla rozpoj ho poměř hodnoty tam a prostříkni ho kontakt sprejem to bývají také závady opravíš jedno a rosype se něco jiné co bys nečekal ještě je možnost že máš studený spoj na té letované části kabelu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.