martin.holub Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 Zdravím, tak jsem si dneska přišel ráno k autu, zasunu klíček, zapnu elektriku a startuju. Motor se dvakrát protočil a pak rána jako z děla a z pod kapoty šedý kouř....... tak jsem otevřel kapotu, odpojil rychle baterku a pak zkoumal škody......pod autem kusy sání a pod krytem motoru se znakem \"peugeot\" další kousky sání ..... PROSTĚ PARÁDA !!!!. Kámoš mně odtáhnul do Šenova k panu Chodurovi a teď jen čekám na sdělení, kolik mně ta legrace bude stát Dobrý, ne ? Upraven název vlákna, ten CAPS LOCK příště vynech! Díky Béďa. [upravil dne 27/10/2009 Béďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 Co to? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
El-Chio Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 Tak to je sila a nevies cim sa to stalo? Snad to bude lacne.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Radek 306 Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 tak to je mazec, že by třeba ten plyn někam unikal? i když to asi nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
semancko Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 Taketo nieco sa stalo znamemu ale na seate. Od toho casu uz LPG nema... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 Já to pořád říkám, že plynová (= bouchací) autíčka NEMÁM rád Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MatrixChose Odesláno 26. říjen 2009 Sdílet Odesláno 26. říjen 2009 Na to, až Medvěd napíše jsem čekal Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. říjen 2009 Sdílet Odesláno 27. říjen 2009 co tam mas za LPG system ? tohle vypada, ze mas jen obycejny smesovac pred klapkou vzduchu, ne ? takovyhle system potrebuje minimalne protizaslehovou klapku umistenou na airboxu, ktera v takovem pripade pusti pretlak bezpecne ven Jinak pokud by se ti podarilo sehnat misto toho plastoveho sani hlinikove, ze starsiho modelu, davalo se tusim do r.v. 97 ( nevim ale 100% zda bude pasovat na tu novejsi prepracovanou hlavu, muselo by se to vyzkouset ) tak bys mel vyhrano. Jinak lepsi je mit modernejsi system LPG se vstrikovanim, tam tohle nehrozi To Medved, ono takove turbo u dieslu, ktere chytne olej dokaze z motoru taky udelat kulnicku na drivi vsechno je to jen o tom zvolit vhodny system LPG pro dane auto, mel jsem system \"smesovac pred klapkou s kontinualnim privodem LPG\" ve 406 na prechodnou dobu asi 2 mesice a jak to bylo mozne slo to hned ven, presne z obav aby se nahodou nestalo tohle [upravil dne 27/10/09 Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 27. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 27. říjen 2009 Původně zaslal: Ferry co tam mas za LPG system ? tohle vypada, ze mas jen obycejny smesovac pred klapkou vzduchu, ne ? takovyhle system potrebuje minimalne protizaslehovou klapku umistenou na airboxu, ktera v takovem pripade pusti pretlak bezpecne ven Jinak pokud by se ti podarilo sehnat misto toho plastoveho sani hlinikove, ze starsiho modelu, davalo se tusim do r.v. 97 ( nevim ale 100% zda bude pasovat na tu novejsi prepracovanou hlavu, muselo by se to vyzkouset ) tak bys mel vyhrano. Jinak lepsi je mit modernejsi system LPG se vstrikovanim, tam tohle nehrozi To Medved, ono takove turbo u dieslu, ktere chytne olej dokaze z motoru taky udelat kulnicku na drivi vsechno je to jen o tom zvolit vhodny system LPG pro dane auto, mel jsem system \"smesovac pred klapkou s kontinualnim privodem LPG\" ve 406 na prechodnou dobu asi 2 mesice a jak to bylo mozne slo to hned ven, presne z obav aby se nahodou nestalo tohle [upravil dne 27/10/09 Ferry] mám tam AG Systems - dost drahý systém LPG si myslím (přímé vstřikování LPG) :-) Pan Chodura už se mě ptal, jestli tam chci hliníkové sání - tak ho tam asi budu mít. A mimochodem - o tom Turbu které chytne olej - teď se to stalo kámošovi na Octávce 1,9 TDI, turbo odepsalo celý motor a oprava pohých 36 tis :-( - výměna celého motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 27. říjen 2009 Sdílet Odesláno 27. říjen 2009 aha, tak to je divny, ze to i se vstrikovani slehlo ja mam taky AG - DGi, uz osmym rokem a zcela bez problemu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lubikpo Odesláno 27. říjen 2009 Sdílet Odesláno 27. říjen 2009 A nema sa nahodou startovat s benzinom, a potom neskor prepnut na plyn??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaxon Odesláno 27. říjen 2009 Sdílet Odesláno 27. říjen 2009 Ano,ano,bouchá systém se směšovačem do saní,a taky je od AG system,já jsem ho měl.Hlavně nešlapat na plyn při startu,ale občas to bouchne,hlavně když je sání netěsné,nebo horší svíčky.Měl jsem sání celé rozbité,ale potom jsem namontoval sportovní filtr,tak to bouchnutí už nemělo takový odpor tak se už nic nedělo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. říjen 2009 Sdílet Odesláno 27. říjen 2009 Původně zaslal: martin.holub ...A mimochodem - o tom Turbu které chytne olej - teď se to stalo kámošovi na Octávce 1,9 TDI, turbo odepsalo celý motor a oprava pohých 36 tis :-( - výměna celého motoru Měl to udusit přes kvalt, nemusel by měnit celej motor, ale jen turbo za pár šupů, a jen tak mimochodem, motor do oktávky se sežene za facku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Presne toto sa mi stalo. Buchlo plastove sanie, pritom som tam mal dva pretlakove klapky, nepomohlo. Bolo to v mraze a bol prilis silno stlaceny plynovy pedal hned po starte. Btw. toto nestastie sposobila manzelka... Mne sa sem tam stalo, ze to strelilo, ale nikdy sa nerozletelo sacie potrubie. Bolo nutne samozrejme vymenit sanie, kym som ho zohnal aj so spravnou zapalovacou rampou, bol to porod. Dokonca aj z takeho isteho rocnika vyroby a typu potrubia to bolo ine. Takze tazky porod. Pre istotu sme dali az tri pretlakove ventily. Ponaucenie: 1. nedavat manzelke auto na plyn (chichichi). 2. nestlacat velmi prudko plynovy pedal - toto je alfa a omega, najma pri starte. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ThorR Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Měl to udusit přes kvalt, nemusel by měnit celej motor, ale jen turbo za pár šupů, a jen tak mimochodem, motor do oktávky se sežene za facku. Přesně stalo se mi to 3x na dodavce a musi se to udusit res kvalt, me motor jel asi jeste 4s a poo uduseni \"jen\" nove turbo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Yantschi Odesláno 28. říjen 2009 Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 A este obrazok bezpecnostnych klapiek. Dal som zvrchu dve (to je ta strieborna sulina nad znakom peugeotu a druha je vedla nej) a tretiu som dal zboku, jak je skrtiaca klapka. [Edited on 28.10.09 by Yantschi] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Původně zaslal: ThorR Měl to udusit přes kvalt, nemusel by měnit celej motor, ale jen turbo za pár šupů, a jen tak mimochodem, motor do oktávky se sežene za facku. Přesně stalo se mi to 3x na dodavce a musi se to udusit res kvalt, me motor jel asi jeste 4s a poo uduseni \"jen\" nove turbo ... no kámošovi ten motor taky vylezl do šílených otáček, vytáhl klíček a motor běžel dál tak to udusil kvaltem. Ale i přes to mu odešel jeden válec, písty, turbo a kupoval nový motor za 5500,- (nebo spíš jen torzo motoru) a na něj všechno přemontovat z toho pokaženého. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Původně zaslal: Yantschi Presne toto sa mi stalo. Buchlo plastove sanie, pritom som tam mal dva pretlakove klapky, nepomohlo. Bolo to v mraze a bol prilis silno stlaceny plynovy pedal hned po starte. Btw. toto nestastie sposobila manzelka... Mne sa sem tam stalo, ze to strelilo, ale nikdy sa nerozletelo sacie potrubie. Bolo nutne samozrejme vymenit sanie, kym som ho zohnal aj so spravnou zapalovacou rampou, bol to porod. Dokonca aj z takeho isteho rocnika vyroby a typu potrubia to bolo ine. Takze tazky porod. Pre istotu sme dali az tri pretlakove ventily. Ponaucenie: 1. nedavat manzelke auto na plyn (chichichi). 2. nestlacat velmi prudko plynovy pedal - toto je alfa a omega, najma pri starte. tak to mně to bouchlo do toho sání i přes to že NIKDY (!!!) nemačkám plyn při startu, a auto vždy startuje na benzín a na plyn se přepne až po pár sekundách po nastartování. Plyn mačkat nemusím, vždy se motor asi jednou-dvakrát protočí a hned nastartuje, a po pár sekundách slyším cvaknutí od LPG bomby a už běží na LPG. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Původně zaslal: oddie Původně zaslal: martin.holub ...A mimochodem - o tom Turbu které chytne olej - teď se to stalo kámošovi na Octávce 1,9 TDI, turbo odepsalo celý motor a oprava pohých 36 tis :-( - výměna celého motoru Měl to udusit přes kvalt, nemusel by měnit celej motor, ale jen turbo za pár šupů, a jen tak mimochodem, motor do oktávky se sežene za facku. Motor opravdu stojí za facku - 5500,- bez všeho, ale dalších 12.000 dal za repasi Turba a dalších 12.000,- za další díly včetně rozvodů a asi 6 .000,- za práci mechanikovi (tak trošku garážníkovi) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
martin.holub Odesláno 28. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 28. říjen 2009 Původně zaslal: Yantschi A este obrazok bezpecnostnych klapiek. Dal som zvrchu dve (to je ta strieborna sulina nad znakom peugeotu a druha je vedla nej) a tretiu som dal zboku, jak je skrtiaca klapka. [Edited on 28.10.09 by Yantschi] Tak mi volala slečna ze servisu od Chodury - oprava za 2950,- , prý tam dali starší hliníkové sání (na tom jsme se domlouvali), nové čidlo teploty vzduchu a myslím i čidlo tlaku oleje (?). Opraveno za cca 1,5 dne. Na důvod, proč se to mohlo stát se zeptám při přebírání auta. Bez citace obrázků. Díky [upravil dne 29/10/2009 Béďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.