Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 Auto jsem koupil v roce 1998 mělo najeto 128 000km. Jak jsem ho poprvé viděl u toho staršího pána,kterýho prodával tak hned jsem se do tohoto auta zbáznil. Původem je ze švýcyrska, tak jak někteří znají je auto skladačka a nikdo se nevyzná co do toho daného modelu ve francii dali. Auto bylo po estetické stánce docela dobré. Nastala výměna spoilerů, lišt, originálních mhhovek, atd.. Motor byl původně 8 ventilový, ale jak to známe tak přestal stačit a chtělo to něco ostřejšího. Tak jsem se začal poohlížet po Mi16. Po ročním hledání a objíždění se konečně zadařilo a motor jsem našel na moravě u jednoho notora, který rostřelil krásnou Mi16.Tak začala přestavba.Později došlo k výměně brzd s kotouči Brembo.Později přibyl prahový nastavec a výměna interiéru. A co čeká dále. Jak se říká, pořad je na tom autě co zlepšovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 3 [upravil dne 17/10/09 Shotgun] [upravil dne 17/10/09 Shotgun] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 4 [upravil dne 17/10/09 Shotgun] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 Tak došlo k výměně za závodní svody [upravil dne 17/10/09 Shotgun] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 A přestal stačit výkon a tak přišli na řadu Webery 45 + došlo k výměně brzd ze 406 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 7 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
s1600 Odesláno 17. říjen 2009 Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 moc hezky,Morette da best..,karbecy tez.. jen ty prahy:bojim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor T16 Odesláno 17. říjen 2009 Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 A CO SE ZMĚNILO , KDYŽ NASADILS TY WEBERY , VIDÍM KRÁTKÉ SÁNÍ , TAKŽE PADÁ KROUTÁK A PŘEMISTUJE SE DO VYŠŠÍCH OTÁČEK A TY TRUMPETY V TOMTO ROZMĚRU , TAKÉ ČLOVĚČE NE MOC DOBRÁ VOLBA - ASI NEBYLO MÍSTO CO ? TED ZÁLEŽÍ , JAK TO MÁŠ NATRYSKOVANÉ - JAK TO FUNGUJE VE STŘEDNÍM A VYSOKÉM PÁSMU OTÁČEK - OBOJÍ U WEBERŮ NELZE. TAK JAK TO TEDE JE PODLE SÉRIOVÉHO VSTŘIKOVÁNÍ ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 17. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 Funguje to ve vysokém pásmu od 4500 do 7500 je to nastavený na okruhy.Musim dat jiný difuzory zatim nebyl čas to pořadne odladit. A oproti seriovýmu vstřikování je to někde uplně jinde jak se to dostane do těch 4000 tak se tomu splaší koně. Oproti seriový MI16 je to ostřejší a surovější a neni to tak plynulý. Dole chcíplí nahoře splašený.Ještě přes zimu do toho přijdou ostřejší vačky a zvetšit kanaly a pak se to pujde doladovat. [upravil dne 17/10/09 Shotgun] [upravil dne 17/10/09 Shotgun] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AKCZ Odesláno 17. říjen 2009 Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 Co jezdis a kde jezdis? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vranilinek Odesláno 17. říjen 2009 Sdílet Odesláno 17. říjen 2009 Ahoj. Auto mas moc pekny. Sam mam Mi16 takze si dokazu predstavit co ten motor dela s 205. Kde jsi prosim te sehnal ty zavodni svody? Tos je koupil hotovy nebo ti je nekdo delal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 18. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 18. říjen 2009 Ty svody my dělali přímo na míru u člověka co staví závodáky. Mohl jsem si vybrat 4-2-1 nebo 4-1. [upravil dne 18/10/09 Shotgun] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tom406 Odesláno 18. říjen 2009 Sdílet Odesláno 18. říjen 2009 Původně zaslal: Shotgun Ty svody my dělali přímo na míru u člověka co staví závodáky. Mohl jsem si vybrat 4-2-1 nebo 4-1. [upravil dne 18/10/09 Shotgun] vybrat?? tak tomu nerozumím. To není sakra jedno jestli 4-2-1 nebo 4-1. a ještě k tomu u atmosféry Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libor T16 Odesláno 18. říjen 2009 Sdílet Odesláno 18. říjen 2009 no pozor na to - jak říká tomáš , všechno souvisí s něčím , - jde tady o to -začíná to kompresí a úhlem vaček - podle úhlu a otáček nastavuji délku sacího potrubí ke klapce a taky délku trumpet - to samo platí u svodů - jiné vačky - jiné svody - to auto vždycky nějak pojede , nejlepší je ale vzsoký výkon a krouták ve velkém spektru otáček , určitě je lepší motor co má koně v rozsahu 2-3 tis. otáček než motor co má o 30 koní víc ale jen v rozsahu 500 ot. a před tím a potom nic- to je výkřik do prázna, když někdo řekne , že má dvoulitr naladěný na 300 koní, neznamená to že 220 konový motor ho nezdupe , jde to potom dohánět odstupnováním převodovky - co motor , to jinak kvalty , převodovka ovlivnuje zrychlení a pružnost víc než spousta koníků navíc . v podstatě jde o to že stejná úprava na různém motoru bude fungovat úplně jinak a ze zkoušení na brzdě vím že 80 procent tuningových úprav víc křivku posere než spraví - tím že někde vznikne díra v kroutáku a výkonu se pak nějakému teleti může zdát , že to najednou má strašný výkon , když se ten motor zase probere - je to třeba jen klam a tím málem co někde získal navíc nedožene ani to , co stratil jinde . tak pozor na tuningaření , není to tak úplně jednoduché něco někam připlácnout a čekat že to bude zázrak. tím ale nemyslím žádný konkrétní příklad tady , mluvím jen tak obecně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Shotgun Odesláno 19. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2009 Tom406: vybrat?? tak tomu nerozumím. To není sakra jedno jestli 4-2-1 nebo 4-1. a ještě k tomu u atmosféry Průměry jednotlivých trubek jsou navrženy vždy pro daný objem a typ motoru a celková konfigurace (4-1 nebo 4-2-1, resp.6-2-1) je vždy uzpůsobena konkrétnímu motoru a způsobu použití. Obecně se dá říci, že svody v konfiguraci 4-1 přinášejí větší výkon a mohou snížit kroutící moment (vhodné pro okruhové závody), naopak svody v konfiguraci 4-2-1 si zachovávají velký kroutící moment (vhodné pro rally). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.