čakom Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 mě to zas drží jak přibitý ale nemám výkon na to abych letel přes 210 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 pamatuj, že podvozek musí být vždy \"rychlejší\" než motor, takže pokud máš sériový brzdy, tlumiče, pružiny, silentbloky.. a k tomu chip, tak bych rozhodně nepokoušel maximální rychlosti... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 9. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 Stavitelný pružiny a tlumiče plánuju z jara. Ty původní jsou už stejně po smrti. Taky mám v plánu 17 nebo 18\" kola, přímý sání, místo výfuku nerez trubka s rezonáterem a jedním tlumičem a spoustu jinýho:aut Tímhle jezdí manželka a mě to nějak nestačí. Já měl před tím Ford Probe 2,2 GT. Nějakých 220 PS:potlesk Takže se nedivte, že mi to přijde pomalý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 co planuješ za podvozek? [upravil dne 9.10.2009 čakom] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 9. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 WEITEC sportovní tlumiče s pružinami Peugeot 406 typ (8B / E / F / V) motor 3,0i + Diesel -- od roku výroby 9/95- ( snížení přední nápravy 40mm, zadní nápravy 40mm ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 9. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 12 318 Kč/sada Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 ale to není stavitelnej;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 9. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 Rejpale Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 psal si že chceš stavitelnej tak mě zajimalo kterej. protože jsou asi jen 4 typy na 406 a cenovky jsou od 25 do 35t Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brian Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 Původně zaslal: crydee Původně zaslal: Brian crydee: ti dam almaru 405!!! Sorry Akorát mě štve, že na starší model ty světla mají!!! v poho:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 9. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 Já se u tohoto modelu stejně nezdržím. Tohle nechám mamině na nákupy a buďto jako správněj fanda pořídím 406 coupe (což se dá mimochodem docela dobře tunit) nebo Mitsubishi GT 3000 4x4 biturbo. Strašně mě láká těch 300 PS:mad: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bonfire Odesláno 9. říjen 2009 Sdílet Odesláno 9. říjen 2009 chtěl bych se zeptat ohledně toho turba, já mam 2,0 turbo.. a napadlo mě tam dát turbo třeba z 2,5litrový audiny...Jak by to byl velkej problem to udělat?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 10. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 Problém by to být neměl. Pokud je tam dost místa na to větší a pokud máš někoho, kdo ti to převaří. Možná ještě nějaká redukce na hadice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 10. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 Dokonce není problém nacpat turbo na klasický atmosferický motor. Někde jsem na netu viděl body kit na přestavbu a nějaký chlápek od Zlína to montuje. Sám má ve Fordu Probe turbo z Avie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dakie Odesláno 10. říjen 2009 Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 no jistě, proč by to měl být problém? pokud máš dostatek financí, není dnes nic nemožné Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
crydee Odesláno 11. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 11. říjen 2009 Mno asi tak nějak. Ale montáž staršího turba, intercoleru a hadic vyjde na 10 tis. To zase není taková šupa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BiFF Odesláno 11. říjen 2009 Sdílet Odesláno 11. říjen 2009 A kde mas novou ridici jednotku programovatelnou apod ? Nabastlit turbo na atmosferu neni jen tak navic se to tady uz hodne krat resilo ! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 S tim mitsubishi 3000 si to ejste rozmysli, rozhodne to neni na kazdodenni jezdeji jako 406 kupe. Znamej tu 3000-ovku ma a kdyz vidim kolik penez do toho sype, tak bych to nechel ani zadarmo, ikdyz svezeni je to pekny, tooo jooo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.