Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

vibrace po výměně silentbloku motoru


Jaroslav Čapek

Recommended Posts

Špatně jsem to asi formuloval, na nalisování zas potřebuješ dvě, ale ta s tou delší trubkou se z té druhé strany držáku jako od kola nevejde, takže musíš mít buď třetí-kratší nebo jí uříznout. Při vyndavání opřeš malou o silentblok ze strany kola, prostrčíš šroub a z druhé strany o držák opřeš tu větší. Pro nalisování potřebuješ strany otočit a tam nastává ten problém s nedostatkem místa.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

čau tak matroš na to jsem už sehnal ted to už jen to dat nak do kupy aby to fungovalo.chtěl jsem se ješte zeptat.na to nalisovaní potřebuji teda trubku která má vnitřní rozměr 70mm jo?a s ní řiznout 2kusy dlouhé 1cm?a ty uřizlé kusy s té trubky navařit na pásovinu nebo jak nekdo řika na podložky a síle 10mm a do ních vyvrtat díru kam se prostrčí dlouhej šroub.je to tak?diky:roll:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy56

mám stejný postřeh--po jeho výměně mi v určité rychlosti něco brní--je v poloze jak má být--kašlu na to

Ja jsem ho dal taky přibližně tak jak to je tady na te fotce. Hlavně na volnoběh mi do auta pronikaji trochu do auta vybrace od motoru,snad to bude tim že je ještě tuhej,ale za jizdy už nic tak nepronika

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy56

mám stejný postřeh--po jeho výměně mi v určité rychlosti něco brní--je v poloze jak má být--kašlu na to,až to rozdýchám,budu řešit dál,mám podezření na hlavní silentblok u rozvodů

[upravil dne 10/10/09 ozzy56]

A silentblok horního uloží motoru? Me to ,,drnčelo\" při 2200 ot./min.. Po výměně už je to v pořádku.

[upravil dne 11/10/09 OK406]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy56

ten vrchní u rozvodů má tu spodní desku kovovou a ta ráda praská...,jsou tu někde i fota toho prasklého silentbloku, ten vlastně drží většinu váhy agregátu (spolu s tím na převodovce)

A jak je složita vyměna,musi se tam taky něco vylisovavat ?

Mysliš tu ojničku,nebo takovej ten kulatej ?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ne tu ojničku, myslím ten kulatý--nemusí se nic lisovat,demont. se ojnička,povolí horní matka silentbloku a přizvedne opatrně motor,silentblok má drážky,za které se dá tupým sekáčem a poklepáním vytočit (dole je závit),pak se našroubuje nový a spustí motor na silentblok a oprava dokončí

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy56

ne tu ojničku, myslím ten kulatý--nemusí se nic lisovat,demont. se ojnička,povolí horní matka silentbloku a přizvedne opatrně motor,silentblok má drážky,za které se dá tupým sekáčem a poklepáním vytočit (dole je závit),pak se našroubuje nový a spustí motor na silentblok a oprava dokončí

Takže nic moc složiteho. Protože jak jsem ted měnil ten spodni to byla teda chutovka

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy56

jak jsem psal,dá se opravdu dobře vymenit i ten spodní,ale jen kladivem to jde blbě. Nějaký stahovák,nebo ty podložky to chce mít (nebo ten silentblok aspon zmrazit--jak psali někteří)

Za co zvedaš ten motor když dělaš ten vrchni,normalně za vanu nebo někde za blok? ted jsem se koukal na cenu a jsou hrozně drahe ty ostatní silentbloky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...