jiirgen Odesláno 6. říjen 2009 Sdílet Odesláno 6. říjen 2009 Už jsem to vyfotil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Čapek Odesláno 6. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2009 skvele to je teda na to lisovani do pouzdra jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiirgen Odesláno 6. říjen 2009 Sdílet Odesláno 6. říjen 2009 Tím jde vylisovat silentblok z držáku bez poškození, na nalisování zpátky můžeš použít jen tu menší podložku, na větší není dost místa a je potřeba nějaká nižší - kdybys větší trubku zkrátil na 1cm,bylo by to přesně ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Čapek Odesláno 6. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 6. říjen 2009 jo.a na nalisovani říkáš stačí jen tu malou.ale musis mit jeste nakou podložku aby jsi to opřel na ten držak silenbloku,tu podložku jak píšeš dáš na ten silenblok prostrčíš šroub a dal jak?ted tomu nako nechapu:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiirgen Odesláno 6. říjen 2009 Sdílet Odesláno 6. říjen 2009 Špatně jsem to asi formuloval, na nalisování zas potřebuješ dvě, ale ta s tou delší trubkou se z té druhé strany držáku jako od kola nevejde, takže musíš mít buď třetí-kratší nebo jí uříznout. Při vyndavání opřeš malou o silentblok ze strany kola, prostrčíš šroub a z druhé strany o držák opřeš tu větší. Pro nalisování potřebuješ strany otočit a tam nastává ten problém s nedostatkem místa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 6. říjen 2009 Sdílet Odesláno 6. říjen 2009 pěkný udělátko s tím to jde jedna básen jak se říká pokud máš k tomu věci a garage není co řešit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Čapek Odesláno 7. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 7. říjen 2009 čau tak matroš na to jsem už sehnal ted to už jen to dat nak do kupy aby to fungovalo.chtěl jsem se ješte zeptat.na to nalisovaní potřebuji teda trubku která má vnitřní rozměr 70mm jo?a s ní řiznout 2kusy dlouhé 1cm?a ty uřizlé kusy s té trubky navařit na pásovinu nebo jak nekdo řika na podložky a síle 10mm a do ních vyvrtat díru kam se prostrčí dlouhej šroub.je to tak?diky:roll:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiirgen Odesláno 7. říjen 2009 Sdílet Odesláno 7. říjen 2009 vykres: stah.dxf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 10. říjen 2009 Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 Zdarec,taky jsem ho dnes měnil a ted mi to taky nějak drnči jako by to bylo trvdší třeba je to kvuli toho že je to nove,nebo co vam to děla když to mate nove Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 10. říjen 2009 Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 mám stejný postřeh--po jeho výměně mi v určité rychlosti něco brní--je v poloze jak má být--kašlu na to,až to rozdýchám,budu řešit dál,mám podezření na hlavní silentblok u rozvodů [upravil dne 10/10/09 ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 10. říjen 2009 Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 Původně zaslal: ozzy56 mám stejný postřeh--po jeho výměně mi v určité rychlosti něco brní--je v poloze jak má být--kašlu na to Ja jsem ho dal taky přibližně tak jak to je tady na te fotce. Hlavně na volnoběh mi do auta pronikaji trochu do auta vybrace od motoru,snad to bude tim že je ještě tuhej,ale za jizdy už nic tak nepronika Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
OK406 Odesláno 11. říjen 2009 Sdílet Odesláno 11. říjen 2009 Původně zaslal: ozzy56 mám stejný postřeh--po jeho výměně mi v určité rychlosti něco brní--je v poloze jak má být--kašlu na to,až to rozdýchám,budu řešit dál,mám podezření na hlavní silentblok u rozvodů [upravil dne 10/10/09 ozzy56] A silentblok horního uloží motoru? Me to ,,drnčelo\" při 2200 ot./min.. Po výměně už je to v pořádku. [upravil dne 11/10/09 OK406] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jaroslav Čapek Odesláno 12. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 ahoj vyměněno za novej s tím udelátkem to šlo jak po másle.a ty vybrace co tady píšete tak ty tam mám taky.asi to je tím že to je nove a tvrde.nevim.ale kašlu na to třeba to přestane. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 Děla to všem co to vyměnili ? Nemuže to byt tim že bude vybite ještě to vrchni ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 ten vrchní u rozvodů má tu spodní desku kovovou a ta ráda praská...,jsou tu někde i fota toho prasklého silentbloku, ten vlastně drží většinu váhy agregátu (spolu s tím na převodovce) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 Původně zaslal: ozzy56 ten vrchní u rozvodů má tu spodní desku kovovou a ta ráda praská...,jsou tu někde i fota toho prasklého silentbloku, ten vlastně drží většinu váhy agregátu (spolu s tím na převodovce) A jak je složita vyměna,musi se tam taky něco vylisovavat ? Mysliš tu ojničku,nebo takovej ten kulatej ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 ne tu ojničku, myslím ten kulatý--nemusí se nic lisovat,demont. se ojnička,povolí horní matka silentbloku a přizvedne opatrně motor,silentblok má drážky,za které se dá tupým sekáčem a poklepáním vytočit (dole je závit),pak se našroubuje nový a spustí motor na silentblok a oprava dokončí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 Původně zaslal: ozzy56 ne tu ojničku, myslím ten kulatý--nemusí se nic lisovat,demont. se ojnička,povolí horní matka silentbloku a přizvedne opatrně motor,silentblok má drážky,za které se dá tupým sekáčem a poklepáním vytočit (dole je závit),pak se našroubuje nový a spustí motor na silentblok a oprava dokončí Takže nic moc složiteho. Protože jak jsem ted měnil ten spodni to byla teda chutovka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 jak jsem psal,dá se opravdu dobře vymenit i ten spodní,ale jen kladivem to jde blbě. Nějaký stahovák,nebo ty podložky to chce mít (nebo ten silentblok aspon zmrazit--jak psali někteří) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal.B Odesláno 12. říjen 2009 Sdílet Odesláno 12. říjen 2009 Původně zaslal: ozzy56 jak jsem psal,dá se opravdu dobře vymenit i ten spodní,ale jen kladivem to jde blbě. Nějaký stahovák,nebo ty podložky to chce mít (nebo ten silentblok aspon zmrazit--jak psali někteří) Za co zvedaš ten motor když dělaš ten vrchni,normalně za vanu nebo někde za blok? ted jsem se koukal na cenu a jsou hrozně drahe ty ostatní silentbloky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.