Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Navigacne CD NAVTEQ Eastern Europe NW - RT3 G2 Navidrive 2009-2010 (VYRIESENE)


mzachar

Recommended Posts

Ahojte,mam CD s mapami CR a SR,no mechanika v aute si s nim akosi nevie rady.Pokial dam mierku 500m a viac,zobrazia sa len presypacie hodiny bez mapy.Pod 500m mapu raz vidim inokedy nie.Skusal som prefuknut mechaniku stlacenym vzduchom aj palit na rozne media,no bez uspechu...:(Nemate s tym niekto skusenosti?Dakujem za kazdu odpoved.:super

[upravil dne 5/10/09 mzachar]

[upravil dne 21.10.2009 mzachar]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

ahojte,

som tu novy, nedavno som kupil 307sw, navteq on board, stiahol skoro 5giga map z torrentov, s image som vypalil, no mechanika v aute ani len netusi co som do nej narval... ak chcem zadat ciel, vypise mi aby som vlozil navig. cd. niekto tu pisal o fake, tak sa mi ho asi podarilo stiahnut... :))

mohli by ste mi pls poslat ten link na rapidshare? diki moc... :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@Brandy20:

prepac, zabudol som to dopisat. v aute mam rt3, soft. 6.52, stiahol som 6.63, zda sa mi ze je najnovsia, chcem to upgradnut... odporuca sa ale palit to max. 8x rychlostou, ale ja som si v nere aj alkohole vedel nastavit min. 16x, snad by to nemal byt problem, ci? spravil som MD5 hash suborov stiahnutych a napalenych, a je tam 100% zhoda, tak by to malo byt ok, predpokladam. trocha sa ale bojim.

ako rychlo ste vy vypalovali upgradovacie cdcka?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor