Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 - jak vyměnit palivový filtr u 406 HDi


ozzy56

Recommended Posts

Zdravím...Tak jsem koukal na vaše obrázky a pročítal net a musím napsat,že ne vždy je to pravda.Našel jsem na netu ,že má vstřikování Bosch,vroubkovaný kryt siemens,ale vložku Bosch...a to je i můj případ.Už jednou jsem vložku filtru vracel,protože vnitří průměr byl malej a já potřeboval s větším vnitřním průměrem Bosch...jak se v tom má člověk vyznat:D

Tedy jestli není velkej rozdíl,že mám 307:roll

[upravil dne 7/4/14 17:39 od DAB71]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

u paliv. filtrů jsem se s tím nesetkal, ale u brzd je u francouzů řádný bordel--v žádném případě neplatí, že co v servisboxu, tak to na autě:bojim, i když u starších aut je třeba počítat s tím, že brzdy mohou být i několikrát měněny..., prostě nejlepší je jít do prodejny se starým dílem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím...Tak jsem koukal na vaše obrázky a pročítal net a musím napsat,že ne vždy je to pravda.Našel jsem na netu ,že má vstřikování Bosch,vroubkovaný kryt siemens,ale vložku Bosch...a to je i můj případ.Už jednou jsem vložku filtru vracel,protože vnitří průměr byl malej a já potřeboval s větším vnitřním průměrem Bosch...jak se v tom má člověk vyznat:D

Tedy jestli není velkej rozdíl,že mám 307:roll

[upravil dne 7/4/14 17:39 od DAB71]

Bosch dělá filtry pro všechny druhy vstřikování takže i pro Siemens. Jaký máš už víš, pokud si jistý nejseš tak lze ověřit podle VIN.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musím zaklepat,že zatím vše co jsem si nechával objednávat podle vin tak sedělo...kotouče,destičky,tlumiče....ten palivák je zatím asi světlá vyjímka.Když jsem ten palivák měnil poprvé,tak jsem si říkal,že si ho budu pamatovat,ale když mi badisak poslal kod tak je jinej a tak jsem pročítal forum a zamotal jsem se do toho ještě víííc:D...ale jestli ty vložky jsou od každýho jeden druh s vnitřím průměrem,tak potřebuju ten s tím větším vnitřním průměrem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdravím...Tak jsem koukal na vaše obrázky a pročítal net a musím napsat,že ne vždy je to pravda.Našel jsem na netu ,že má vstřikování Bosch,vroubkovaný kryt siemens,ale vložku Bosch...a to je i můj případ.Už jednou jsem vložku filtru vracel,protože vnitří průměr byl malej a já potřeboval s větším vnitřním průměrem Bosch...jak se v tom má člověk vyznat:D

Tedy jestli není velkej rozdíl,že mám 307:roll

[upravil dne 7/4/14 17:39 od DAB71]

Bosch dělá filtry pro všechny druhy vstřikování takže i pro Siemens. Jaký máš už víš, pokud si jistý nejseš tak lze ověřit podle VIN.

Právě,že podle VIN jsem si skoro jistej,že nesedí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

OK, nebudeme to tady plevelit, Kelly má na skladě tyhle filtry pomíchané, takže tam se není co divit a nejen u tohohle, ale i u Fiatu a koncernu... ale to není chyba serviseboxu. Stejně tak Elit, který některé položky převzal z Kelly má v Eshopu řadu chyb. Ty máš vroubkované víčko to znamená Siemens, tedy vyšší hubenější filtr.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
  • O 1 rok později...

Tím to všechno mé martýrium včera začalo.Jelikož mě svítila kontrolka motoru a přejížděl jsem palivák,tak jsem jej vyměnil a začala mě divně vrčet podávací pumpa v nádrži.Jelikož jsem  ji už vyměnil celkem 3x tak jsem ji vyměnil i po čtvrté a pak nastal problém.Auto nasálo nastartovalo a zdechlo.Tak jsem vymontoval snímač tlaku paliva a vyfoukal kompresorem,dal zpět a motor jel asi 3 km.Šel jsem na oběd a po něm zkoušel nastartovat a zase to nasálo naftu a zase to zdechlo samo od sebe.Znova pumpu ven vyfoukat a zpět a vyzkoušet jednu za druhou,než jsem si byl na tuty jistý,že pumpou to není,je nová!Zajímalo by mne jakou funkci má u hádéčka snímač tlaku paliva,protože jestli vyhodnotí špatný tlak a jen upozorní,nebo a to si myslím,že dělá odpojí palivovou pumpu a motor zdechne na nedostatek nafy.A nebo je na to nějaké relé které je špatné a vyhazuje to pal.pumpu z proudu a tím pádem to nejede.A nebo se zase ucpal mikrofiltr na snímači tlaku paliva a proto to nejede a nedává naftu do čerpadla a nebo je snímač špatný a proto to pokaždé zdechne,

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...

Tak ja menim vse kolem 10tis ted jsem menil filtr nafty po cca 20tis jezdim pro polskou \"DiselGold\" k Statoil a myslim ze rozdil je vic nez patrny :) Konec koncu filtr nestoji mnoho a casu to taky moc nezabere ale pokud se podela cokoliv na HDi je to skutecne Hodne Draha Investice ;) Jinak nas motor je 2,2Hdi a navod je cista jednicka :papa

Ahoj ako sa dostanem k miniaturam?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 rok později...

Ahoj chlapi. Připadám si jak trotl, ale já prostě na serviceboxu nemůžu najít, jaký typ palivového filtru mám na autě. Vše ostatní, se mi vždy podařilo bez problémů najít, ale tady u toho filtru do toho čumím snad 1/2 hodiny, a ne a ne. Jsem asi slepejš.  Hledám správně v sekci Motor/Napájení ......?
VINko: VF38BRHZE80893789.
Chtěl bych raději přesně vědět, co tam má být, protože jsem pal. filtr měnil před cca rokem na jiné 406ce (r.v.2000), a u té na tělese filtru byl standardní vypouštěcí šroub (obojí filtr BOSCH). U této (r.v. 99) je místo vypouštěcího šroubu nějaký konektor (podle VINka by auto snad mělo mít hlídání vody v pal. filtru, tak to asi bude ono...).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...