Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

P406 - jak vyměnit palivový filtr u 406 HDi


ozzy56

Recommended Posts

Nejprve nasadíme hadičku na výpustný kohout filtru a povolíme ventil,na druhý konec dáme PET láhev.Zmáčkneme pojistky koncovek hadic na filtru a odpojíme je.Pak povolíme víko filtru--není tam závit!!--je tam bajonetový spoj,tzn. klíčem Gola ořech 22 stlačíme a otočíme o 90 stupňů proti směru hodin. ručiček.Demontujeme víko,ocelovou pružnou podložku a starý filtr.Sundáme starou těsnící gumku na obalu filtru--nahoře.Vyčistíme vnitřek obalu (filtru) a víko.Nasadíme novou těsnící gumku--nahoře--,vložíme novou vložku filtru a ustředíme pružnou podložku na filtru. Gumičku a protikus ve víku filtru potřeme trochou nafty--i ocelovou pružnou podložku.Nasadíme víko filtru a zase stlačíme a otočíme o 90 stupňů ve směru hodin. ručiček,nastrčíme obě hadice do víka viltru až po zřetelné cvaknutí. 3-5 krát zapneme klíček zapalování pro načerpání paliva do filtru--vždy s přestávkou cca 10 sec.--budete slyšet bublání atd.,potom nastartujte a zkontrolujte,zda někde nerosí palivo....Kuřáci si dají cigaretku pro uvolnění...:)

[upravil dne 25/10/12 22:32 od ozzy56]

post-0-14109610071548_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: brutall

Původně zaslal: MatrixChose

A popravdě naftu nevypouštíme, rozdělat, vyměnit zadělat :)

S tímto si dovolím nesouhlasit. Jestliže vyndám fíltr, v nádobce mi zůstane nepřefiltrovaná nafta, která se dostane do čerpadla.

taky myslím,že ten ventilek na něco je...,mmch.--odkalovat se má vždy mezi výměnou vložky filtru...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: ozzy56

filtr tam byl 29 000 kilometrů a byl to humus už napohled...,neumím si představit,že bych ho tam nechal 40 000 kilometrů (to je doporučená lhůta výrobcem)

jinak to psal už myslím -oddie-,něco dělat a k tomu ještě fotit je fakt o nervy...:D

[upravil dne 3/10/09 ozzy56]

Osobně měním filtr po třiceti tisících, ale takovej humus na něm nemám, tohle je fakt slušný. Nepřílejváš k naftě ještě něco? Třeba bahno? :D

Jinak nevím jestli myslíš předepsanou lhůtu výrobcem filtru, ale předepsaná výměna palivového filtru výrobcem vozidla je u HDI 60tisíc km, to samé vzduch, osobně si to nedovedu představit takhle praktikovat. :papa

[upravil dne 5.10.2009 Xantik]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 měsíce později...
  • O 7 měsíců později...

Neporadil byste někdo jak vyměnit filtr u 2.1 TD? Tam je ten systém trošičku jiný. Ventil a výpustný kohout jsem asi našel, ale nejsem si 100% jistý, navíc hadice je nahoře jen jedna...Díky

---

Vyřešeno, stačí povolit 4 šroubky, vyměnit a 2x zmáčnout balonek. Ani není potřeba nic vypouštět ;-)

[upravil dne 18.7.2010 secouver]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...
  • O 3 měsíce později...

u filtru Bosch stlačit a proti směru hodin. ručiček (není tam závit,ale tzv. bajonet jako na autožárovce...)

u filtru Siemens povolit proti směru hodin. ručiček (je tam závit)

tady jsou vložky paliv. filtrů pro 406ku,  nahoře pro 2.1 TD a benzín. motory, dole pro naftu 2.0HDi a 2.2HDi--je tam označení vložky pro vstřik. systém Bosch i pro Siemens http://autodily.mjauto.cz/ZH/peugeot_406_1995-2004_palivovy-filtr.html

Upraveno uživatelem ozzy56
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...