Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Problem s motorom


306xn

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...

chlapi a co ak mi to robi na 2,1 td. tiez som po vymene rozvodov a kontrole kablov, moze to robit aj bordel v nadrzi nakolko som natankoval z jednej nemenovanej pumpe zelezne piliny a zevraj by som to mal mat vycistene. a mimochodom robi mi to len ked ked je chladno az mraz. v lete pohodka:myslim :myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jj ale mě to dělá jen za studena když zařadim třeba za 2 tak normálně pustim spojku přidám plyn a ono tak 2 sekundy nic a pak to začne jet(ale jen za studena pár zařazení, stačí aby ten motor išel pár minut, ohřál se aspon malinko tak to přestane)

A mam otázku k čemu slouží ten krokový moturek a kde ho přesně najdu???

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mne tak isto sklbalo auto, bolo jedno ci je teplý alebo studený motor. Bol som z toho dosť nervozny. Najprv som menil palivový filter,ale nepomohlo to. V servise mi chlapík povedal že to bude vstrekovačmi, tak ich vymenil, ale ani to nepomohlo. Potom mi niekto poradil že mám pozrieť filter hrubých nečistôt paliva ktorý sa nachádza v nádrži. Tak som sa na to pozrel, rozobral som ho a to sytko ktoré sa tam nachádza bolo uplne zasrate, bola na ňom hrubá vrstva takého mazlavého bordelu. Celé som to vyčistil, poskladal a teraz zase jazdím s úsmevom na perách.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...
Původně zaslal: kovi306

A mam otázku k čemu slouží ten krokový moturek a kde ho přesně najdu???

ten krokac sluzi na to ze udrzuju volnobezne otacky, alebo ako sytic pri nastartovani, aj pri vyssej rychlosti zdvyhne trochu otacky, proste pusti viac vzduchu, je to taky valec do ktoreho idu kable a nachadza sa na sacom potrubi, niekde zboku skrtiacej klapky.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: kovi306

jj a honem rychle pak by to vytočil víc a křup, oprava za 30000 neli víc, jak se ti to potká tak si v pr**li:o

Ale no tak, 1.4 rek motoru je plna predel od 2 do 5 tisic :)

Inac urcite to nerobi kazdemu, mne to trebars nerobi ...

Az na tesnenie pod hlavou ktore sa menilo ten motor ide uplne normalne, slusne, bez akychkolvek problemov ... Na plyn reaguje uplne v pohode ...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

moj problem s motorom stale pretrvava, pri pridavani skube, na volnobeh kolisu otacky, po nastartovani teraz v zime akoby nefungoval \"sytic\" nezvysi si otacky.

nove piestne kruzky, rozvodovy, klinovy, v.pumpa, preplachnuty chladic, novy olej, filtre(benz.olej,vzduch) nove sviecky, kable, krokac, potenciometer, cidlo teploty pre rj, nadrz cista, palivove trubky prefuknute, tlak z cerpadla bol tusim cez 2 atm. sitko na cerpadle aj nadrz cista, a stale neviem kde je problem.

aj ten novy krokac akoby nefungoval, viem ze sa to nema ale musel som ho nadstavit tak odoka opatrnym zatlacenim aby mi to neskapinalo. V najblizsej dobe by som chcel preletovat kable a vyradit tie dva okruhle konektory vlavo dole pri narazniku. A co s tou nadobou s aktivnym uhlim v pravom blatniku? da sa to nejak vyradit, ako sa to bude potom spravat?

PS: na diagnostiku nejde pripojit, skusane v orig.peugeot servise, aj v dalsich asi 3 dobrych servisoch.

PS2: nema niekto schemu pre moje auto? najma motorovu cast, ale aj komplet by bodla, ak sa otepli by som to cele popremeraval vsetky kable. v motorovej casti.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...
Původně zaslal: djlucky

moj problem s motorom stale pretrvava, pri pridavani skube, na volnobeh kolisu otacky, po nastartovani teraz v zime akoby nefungoval \"sytic\" nezvysi si otacky.

nove piestne kruzky, rozvodovy, klinovy, v.pumpa, preplachnuty chladic, novy olej, filtre(benz.olej,vzduch) nove sviecky, kable, krokac, potenciometer, cidlo teploty pre rj, nadrz cista, palivove trubky prefuknute, tlak z cerpadla bol tusim cez 2 atm. sitko na cerpadle aj nadrz cista, a stale neviem kde je problem.

aj ten novy krokac akoby nefungoval, viem ze sa to nema ale musel som ho nadstavit tak odoka opatrnym zatlacenim aby mi to neskapinalo. V najblizsej dobe by som chcel preletovat kable a vyradit tie dva okruhle konektory vlavo dole pri narazniku. A co s tou nadobou s aktivnym uhlim v pravom blatniku? da sa to nejak vyradit, ako sa to bude potom spravat?

PS: na diagnostiku nejde pripojit, skusane v orig.peugeot servise, aj v dalsich asi 3 dobrych servisoch.

PS2: nema niekto schemu pre moje auto? najma motorovu cast, ale aj komplet by bodla, ak sa otepli by som to cele popremeraval vsetky kable. v motorovej casti.

Vyměň regulátor volnoběžných otáček. Mě to dělalo taky. V jednom neznačkovým servise vyměnili cívku i kabely a nepomohlo to. Až ve značkovým na diagnostice to odhalili hned. Poradili mi ať si to vyměním sám, že u nich by to stálo 4000. Tak sem to koupil v boschi za 1500 a vyměnil. Je to úplně jendoduchý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...