306xn Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 Zdravim ! Mam taky problemik s motorom. Po vymene rozvodov zacal pri akceleracii sekat.Aj na volnobehu kolisu otacky viac ako je normalne a sem tam aj motor zhasne.Ake su mozne priciny? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wooody Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 svicky, kabey, zapalovaci rampa... to bych zkontrolal ja Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marko306 Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 kto ti robil rozvody? Píšeš, že ich máš vymenené. Nemáš zle nastavené časovanie o jeden alebo dva zuby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Speedy Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 taky bych skontroloval nastavení rozvodů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi306 Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 jj a honem rychle pak by to vytočil víc a křup, oprava za 30000 neli víc, jak se ti to potká tak si v pr**li:o Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djlucky Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 mne robi podobne ako keby obcas netahal a obcas ano, u mna to bude asi zapalovacimi kablami Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306xn Odesláno 24. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2009 Vyriesene! Vycistila sa skrtiaca klapka a frci to. Mimochodom robil to doveryhodny chlapik ktory robil mechanika 13 rokov v peugeote. Sviecky a kable maju najazdene 25000-30000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djlucky Odesláno 24. září 2009 Sdílet Odesláno 24. září 2009 mozes sa mi prosim opytat co na tej skrtiacej klapke sa cistilo, ja som ju mal komplet vonku vycistena v technickom, novy potenciometer aj krokac ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
306xn Odesláno 24. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2009 Původně zaslal: djlucky mozes sa mi prosim opytat co na tej skrtiacej klapke sa cistilo, ja som ju mal komplet vonku vycistena v technickom, novy potenciometer aj krokac ... Ja si skor myslim ze cistil krokovy motorcek ako tu klapku:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
nikto11 Odesláno 30. říjen 2009 Sdílet Odesláno 30. říjen 2009 chlapi a co ak mi to robi na 2,1 td. tiez som po vymene rozvodov a kontrole kablov, moze to robit aj bordel v nadrzi nakolko som natankoval z jednej nemenovanej pumpe zelezne piliny a zevraj by som to mal mat vycistene. a mimochodom robi mi to len ked ked je chladno az mraz. v lete pohodka:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi306 Odesláno 30. říjen 2009 Sdílet Odesláno 30. říjen 2009 já co jsem pbyl po výměně rozvodu takdo tedka mi to trochu jako vrže enbo co? ale to s tim škubáním za studena a hlavně pozdější rekce na plyn mam taky a nějak to neřeši mneni to tak brutální. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kecod Odesláno 30. říjen 2009 Sdílet Odesláno 30. říjen 2009 to sklbanie mam aj ja a ako som cital aj inych diskusiach tak to robi skoro kazdemu neni to vrodena chyba od vyroby? ja niekedy ked pridam tam auto prestane tahat tak na 3 sekundy a potom sa zobere. a to robi kazdemu co som cital:myslim:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi306 Odesláno 30. říjen 2009 Sdílet Odesláno 30. říjen 2009 jj ale mě to dělá jen za studena když zařadim třeba za 2 tak normálně pustim spojku přidám plyn a ono tak 2 sekundy nic a pak to začne jet(ale jen za studena pár zařazení, stačí aby ten motor išel pár minut, ohřál se aspon malinko tak to přestane) A mam otázku k čemu slouží ten krokový moturek a kde ho přesně najdu??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
slimo Odesláno 2. listopad 2009 Sdílet Odesláno 2. listopad 2009 Mne tak isto sklbalo auto, bolo jedno ci je teplý alebo studený motor. Bol som z toho dosť nervozny. Najprv som menil palivový filter,ale nepomohlo to. V servise mi chlapík povedal že to bude vstrekovačmi, tak ich vymenil, ale ani to nepomohlo. Potom mi niekto poradil že mám pozrieť filter hrubých nečistôt paliva ktorý sa nachádza v nádrži. Tak som sa na to pozrel, rozobral som ho a to sytko ktoré sa tam nachádza bolo uplne zasrate, bola na ňom hrubá vrstva takého mazlavého bordelu. Celé som to vyčistil, poskladal a teraz zase jazdím s úsmevom na perách. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djlucky Odesláno 11. únor 2010 Sdílet Odesláno 11. únor 2010 tak to gratulujem, mal si stastie, ja mam nadrz cistu ako lalia, sitko tiez, trubky prefuknute a stale to moc nejde Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djlucky Odesláno 11. únor 2010 Sdílet Odesláno 11. únor 2010 Původně zaslal: kovi306 A mam otázku k čemu slouží ten krokový moturek a kde ho přesně najdu??? ten krokac sluzi na to ze udrzuju volnobezne otacky, alebo ako sytic pri nastartovani, aj pri vyssej rychlosti zdvyhne trochu otacky, proste pusti viac vzduchu, je to taky valec do ktoreho idu kable a nachadza sa na sacom potrubi, niekde zboku skrtiacej klapky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Lubk0 Odesláno 11. únor 2010 Sdílet Odesláno 11. únor 2010 Původně zaslal: kovi306 jj a honem rychle pak by to vytočil víc a křup, oprava za 30000 neli víc, jak se ti to potká tak si v pr**li:o Ale no tak, 1.4 rek motoru je plna predel od 2 do 5 tisic Inac urcite to nerobi kazdemu, mne to trebars nerobi ... Az na tesnenie pod hlavou ktore sa menilo ten motor ide uplne normalne, slusne, bez akychkolvek problemov ... Na plyn reaguje uplne v pohode ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djlucky Odesláno 12. únor 2010 Sdílet Odesláno 12. únor 2010 moj problem s motorom stale pretrvava, pri pridavani skube, na volnobeh kolisu otacky, po nastartovani teraz v zime akoby nefungoval \"sytic\" nezvysi si otacky. nove piestne kruzky, rozvodovy, klinovy, v.pumpa, preplachnuty chladic, novy olej, filtre(benz.olej,vzduch) nove sviecky, kable, krokac, potenciometer, cidlo teploty pre rj, nadrz cista, palivove trubky prefuknute, tlak z cerpadla bol tusim cez 2 atm. sitko na cerpadle aj nadrz cista, a stale neviem kde je problem. aj ten novy krokac akoby nefungoval, viem ze sa to nema ale musel som ho nadstavit tak odoka opatrnym zatlacenim aby mi to neskapinalo. V najblizsej dobe by som chcel preletovat kable a vyradit tie dva okruhle konektory vlavo dole pri narazniku. A co s tou nadobou s aktivnym uhlim v pravom blatniku? da sa to nejak vyradit, ako sa to bude potom spravat? PS: na diagnostiku nejde pripojit, skusane v orig.peugeot servise, aj v dalsich asi 3 dobrych servisoch. PS2: nema niekto schemu pre moje auto? najma motorovu cast, ale aj komplet by bodla, ak sa otepli by som to cele popremeraval vsetky kable. v motorovej casti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
djlucky Odesláno 16. únor 2010 Sdílet Odesláno 16. únor 2010 ma niekto napad cim by to mohlo byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
simpe123 Odesláno 11. březen 2010 Sdílet Odesláno 11. březen 2010 Původně zaslal: djlucky moj problem s motorom stale pretrvava, pri pridavani skube, na volnobeh kolisu otacky, po nastartovani teraz v zime akoby nefungoval \"sytic\" nezvysi si otacky. nove piestne kruzky, rozvodovy, klinovy, v.pumpa, preplachnuty chladic, novy olej, filtre(benz.olej,vzduch) nove sviecky, kable, krokac, potenciometer, cidlo teploty pre rj, nadrz cista, palivove trubky prefuknute, tlak z cerpadla bol tusim cez 2 atm. sitko na cerpadle aj nadrz cista, a stale neviem kde je problem. aj ten novy krokac akoby nefungoval, viem ze sa to nema ale musel som ho nadstavit tak odoka opatrnym zatlacenim aby mi to neskapinalo. V najblizsej dobe by som chcel preletovat kable a vyradit tie dva okruhle konektory vlavo dole pri narazniku. A co s tou nadobou s aktivnym uhlim v pravom blatniku? da sa to nejak vyradit, ako sa to bude potom spravat? PS: na diagnostiku nejde pripojit, skusane v orig.peugeot servise, aj v dalsich asi 3 dobrych servisoch. PS2: nema niekto schemu pre moje auto? najma motorovu cast, ale aj komplet by bodla, ak sa otepli by som to cele popremeraval vsetky kable. v motorovej casti. Vyměň regulátor volnoběžných otáček. Mě to dělalo taky. V jednom neznačkovým servise vyměnili cívku i kabely a nepomohlo to. Až ve značkovým na diagnostice to odhalili hned. Poradili mi ať si to vyměním sám, že u nich by to stálo 4000. Tak sem to koupil v boschi za 1500 a vyměnil. Je to úplně jendoduchý. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.