Apiari Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 zdar, chci dát do svý 206 16v tyhle sportovní svody http://speedpro.cz/peugeot-sportovni-vyfukove-svody-p-2315.html Jak je to s výměnou, co je k tomu potřeba ještě dokoupit, nebo se to prostě jen vymění za ty starý origoš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
309GT Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 Mělo by se to jen prohodit...teda jestli je spodní průměr stejný jako u origo svodů..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 Ak su urcene presne pre tvoje auto, tak by mali pasovat bez problemov:super Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 24. září 2009 Sdílet Odesláno 24. září 2009 jeste bych asi dal rovnou nove tesneni, kdyz uz to bude rozdelany Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jadek Odesláno 24. září 2009 Sdílet Odesláno 24. září 2009 taky bych dal novy, kdyby to nebylo tak zrezly. Ty šrouby :-( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apiari Odesláno 24. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2009 Původně zaslal: jadek taky bych dal novy, kdyby to nebylo tak zrezly. Ty šrouby :-( To chce nějakých pár dnů to prostříkávat sprejem, ono to povolí.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apiari Odesláno 24. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 24. září 2009 Původně zaslal: f3Rd@ jeste bych asi dal rovnou nove tesneni, kdyz uz to bude rozdelany jasnačka, ale právěže ho nemůžu nikde sehnat v e-shopu.. budu to měnit sám, tak abych měl právě všechno co k tomu potřebuju až to rozdělám.. A v čem vlastně myslíte že to bude lepší ty sportovní svody? Pořád nevím co od toho mám čekat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 24. září 2009 Sdílet Odesláno 24. září 2009 Tesnenie pod zvody maju u nas aj v mototechne, staci povedat na ake auto, ja tam mam 2 tesnenia (jedno pre 2 potrubia), stali 5 eur mam pocit, su to take hlinikove plechy:aut A ked to budes mat dole, vymen si aj stifty:super EDIT: myslis toto? http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=33&path[]=1448&path[]=12951&path[]=749292&path[]=749297 Skopiruj i ten adkaz, neviem preco z tejto stranky nefunguje tag url:bacha [upravil dne 24.9.2009 Qcko] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Apiari Odesláno 26. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 26. září 2009 Původně zaslal: Qcko Tesnenie pod zvody maju u nas aj v mototechne, staci povedat na ake auto, ja tam mam 2 tesnenia (jedno pre 2 potrubia), stali 5 eur mam pocit, su to take hlinikove plechy:aut A ked to budes mat dole, vymen si aj stifty:super EDIT: myslis toto? http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=33&path[]=1448&path[]=12951&path[]=749292&path[]=749297 Skopiruj i ten adkaz, neviem preco z tejto stranky nefunguje tag url:bacha [upravil dne 24.9.2009 Qcko] No vidíš, Medík! díkes.. ten má koukám všechno.. Jo se šteftama počítám, doufám že nějakej neukroutím, toho se bojím nejvíc.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 26. září 2009 Sdílet Odesláno 26. září 2009 Ja som ukrutil 2, resp. mi praskli... pomocou nahrievania a sikovneho pomocnika sa da vybrat aj to:roker A jasne, medik ma vsetko, kupujem tam priamo v Prahe (oni to objednavaju, ale za par hodin to tam vzdy je )... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bloodeye Odesláno 13. srpen 2010 Sdílet Odesláno 13. srpen 2010 Planujem tiez kupit tieto zvody na Peugeot 206 2.0,no zaujima ma,co mam spravit s katalizatorom? Mam nechat seriovy alebo nejaky sportovy pomoze vykonu? Planujem to dat potom aj chipnut,tak by som rad vedel,ako to vyzmykat co najviac. Vacsina ludi kat ureze a da tam len hlinikovu trubku ale to som pocul,ze vykonu teda neprida [upravil dne 13.8.2010 Bloodeye] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 13. srpen 2010 Sdílet Odesláno 13. srpen 2010 Bloodeye -> čista hlinikova trubka prida na vykone viac ako katalizator aj ked je športovy.....pri vyfukovom potruby ide vlastne o to iste ako pri saciom potruby... či väčšia priechodnosť tým lepšie, akurat s rozdielom že nasavany vzdcuh musi byť studeny tak vyfukove plyny zase čo najteplejšie(jeden z dôvodou prečo sa zvody omotavaju termopaskou) Takže ked použiješ športovy kat spraviš lepšie ako ked nehaš seriovy ale zase najlepšie je dať holu nerezovu trubku. Športovy kat je vlastne obyčajny kat ale ma trochu väčšiu prechodnosť takže nebrzdi tolko vyfukove plyny. Chip ti podla mňa ani po týchto upravach moc nepomože, keby daš ešte ostru vačku tak potom by už chip bol treba, kôli predstihu a podobným \"kravinam\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bloodeye Odesláno 18. srpen 2010 Sdílet Odesláno 18. srpen 2010 Winco-no praveze som cital nazory,ze uplne vyhodit katalizator je hovadina a je lepsie nechat kat ci uz seriovy alebo sportovy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 20. srpen 2010 Sdílet Odesláno 20. srpen 2010 Původně zaslal: winco Bloodeye -> čista hlinikova trubka prida na vykone viac ako katalizator aj ked je športovy.....pri vyfukovom potruby ide vlastne o to iste ako pri saciom potruby... či väčšia priechodnosť tým lepšie Takže ked použiješ športovy kat spraviš lepšie ako ked nehaš seriovy ale zase najlepšie je dať holu nerezovu trubku. Športovy kat je vlastne obyčajny kat ale ma trochu väčšiu prechodnosť takže nebrzdi tolko vyfukove plyny. Chip ti podla mňa ani po týchto upravach moc nepomože, keby daš ešte ostru vačku tak potom by už chip bol treba, kôli predstihu a podobným \"kravinam\". Jsi trochu vedle. Sani - nejde o to mit co nejvetsi prosustnost, protoze to ti pomuze akorat ve vysokych otackach, v nizkych prave potrebujes mit propustnost mensi, proto se dela tzv. promenna delka sani, kde v nizkych otackach je mensi prutok vzduchu a treba v 5000 otackach se ti otevre a prutok vzduchu se zvysi. Pokud tam das misto sani jen obrovskou kratkou trubku, tak ztratis kroutak v nizkych otackach. Vyfuk- maximalni pruchodnost vyfuku potrebujes jen u turbomotoru, u atmosfery musi mit vyfuk urcity odpor, jinak to bude v nizkych otackach liny jako sfina. chip -optimalizace SW RJ by mela byt po kazde uprave -coz ovsem s chiptuningem vetsinou nema nic spolecneho... [upravil dne 20/8/10 f3Rd@] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 21. srpen 2010 Sdílet Odesláno 21. srpen 2010 s tým saníim máš pravdu...ja som to asi zle napsal ale myslel ta priechodnosť u sania som myslel akurat to že po celom potruby by nemali byť žiadne prekažky a trubky čo najhlačie z vnutra z duvodu airodynamickeho odporu......a taki vim že u vyfuku sa taky nemá moc prehaňať s tou peirpusnosťou, že musi mať vyfuk určity priemer aby mali vyfukove plyny určity tlak a podobne kraviny.......ja to len tak trochu zjednodušil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bloodeye Odesláno 21. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2011 Aky je teda nazor niekoho skuseneho na zostavu sportove zvody- trubka- zadny vyfuk pri benzinaku ??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 21. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2011 Jestli ti jde o výkon, tak asi myslíš plnění Válců. Takže potřebuješ co nejrychleji dostat pryč spaliny aby se ti tam dostala čerstvá směs. Tzn. že ve výfuku nesmí být žádná překážka a nemá smysl dávat moc velký průměr výfuku aby jsi nestratil rychlost a tach plynů pryč. Jinak zapalte si doma krb ať víte co to dělá Zapoměňte na protitlak to je ta největší kkotina ve světě výfuků. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
winco Odesláno 21. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2011 presne tak vyfuk musi mať neaky ťah takže vyfuk musi mať neaky priemer a najmenej preažiek protitalk je dôležity ale u karburatoru kde je nastavene kolko tam ma isť benzinu...kedže sa komora dobre vyprazdnila, tak sa tam dostalo viacej zmedy ale benzinu len obmedze tak sa jazdilo na chudobnu zmes ale pri davkovanyi riadenom lambda sondou je to len dobre ked je čim najmenší protitlak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
masterjj Odesláno 22. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2011 jojo u karburátorů se muselo přidat do směsy víc benzínu aby se neutavili ventily při chudé směsy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 22. prosinec 2011 Sdílet Odesláno 22. prosinec 2011 Kucí fakt žasnu, ale \"papír snese všechno\" :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.