Jump to content

Sportovní výfukové svody


Apiari
 Share

Recommended Posts

Původně zaslal: f3Rd@

jeste bych asi dal rovnou nove tesneni, kdyz uz to bude rozdelany

jasnačka, ale právěže ho nemůžu nikde sehnat v e-shopu.. budu to měnit sám, tak abych měl právě všechno co k tomu potřebuju až to rozdělám..

A v čem vlastně myslíte že to bude lepší ty sportovní svody? Pořád nevím co od toho mám čekat..

Link to comment
Share on other sites

Tesnenie pod zvody maju u nas aj v mototechne, staci povedat na ake auto, ja tam mam 2 tesnenia (jedno pre 2 potrubia), stali 5 eur mam pocit, su to take hlinikove plechy:aut

A ked to budes mat dole, vymen si aj stifty:super

EDIT: myslis toto?

http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=33&path[]=1448&path[]=12951&path[]=749292&path[]=749297

Skopiruj i ten adkaz, neviem preco z tejto stranky nefunguje tag url:bacha

[upravil dne 24.9.2009 Qcko]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Qcko

Tesnenie pod zvody maju u nas aj v mototechne, staci povedat na ake auto, ja tam mam 2 tesnenia (jedno pre 2 potrubia), stali 5 eur mam pocit, su to take hlinikove plechy:aut

A ked to budes mat dole, vymen si aj stifty:super

EDIT: myslis toto?

http://www.automedik.cz/autodily.html?path[]=33&path[]=1448&path[]=12951&path[]=749292&path[]=749297

Skopiruj i ten adkaz, neviem preco z tejto stranky nefunguje tag url:bacha

[upravil dne 24.9.2009 Qcko]

No vidíš, Medík! díkes.. ten má koukám všechno..:cool: Jo se šteftama počítám, doufám že nějakej neukroutím, toho se bojím nejvíc..

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Planujem tiez kupit tieto zvody na Peugeot 206 2.0,no zaujima ma,co mam spravit s katalizatorom? Mam nechat seriovy alebo nejaky sportovy pomoze vykonu? Planujem to dat potom aj chipnut,tak by som rad vedel,ako to vyzmykat co najviac. Vacsina ludi kat ureze a da tam len hlinikovu trubku ale to som pocul,ze vykonu teda neprida :myslim

[upravil dne 13.8.2010 Bloodeye]

Link to comment
Share on other sites

Bloodeye -> čista hlinikova trubka prida na vykone viac ako katalizator aj ked je športovy.....pri vyfukovom potruby ide vlastne o to iste ako pri saciom potruby... či väčšia priechodnosť tým lepšie, akurat s rozdielom že nasavany vzdcuh musi byť studeny tak vyfukove plyny zase čo najteplejšie(jeden z dôvodou prečo sa zvody omotavaju termopaskou)

Takže ked použiješ športovy kat spraviš lepšie ako ked nehaš seriovy ale zase najlepšie je dať holu nerezovu trubku. Športovy kat je vlastne obyčajny kat ale ma trochu väčšiu prechodnosť takže nebrzdi tolko vyfukove plyny.

Chip ti podla mňa ani po týchto upravach moc nepomože, keby daš ešte ostru vačku tak potom by už chip bol treba, kôli predstihu a podobným \"kravinam\".

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: winco

Bloodeye -> čista hlinikova trubka prida na vykone viac ako katalizator aj ked je športovy.....pri vyfukovom potruby ide vlastne o to iste ako pri saciom potruby... či väčšia priechodnosť tým lepšie

Takže ked použiješ športovy kat spraviš lepšie ako ked nehaš seriovy ale zase najlepšie je dať holu nerezovu trubku. Športovy kat je vlastne obyčajny kat ale ma trochu väčšiu prechodnosť takže nebrzdi tolko vyfukove plyny.

Chip ti podla mňa ani po týchto upravach moc nepomože, keby daš ešte ostru vačku tak potom by už chip bol treba, kôli predstihu a podobným \"kravinam\".

Jsi trochu vedle.

Sani - nejde o to mit co nejvetsi prosustnost, protoze to ti pomuze akorat ve vysokych otackach, v nizkych prave potrebujes mit propustnost mensi, proto se dela tzv. promenna delka sani, kde v nizkych otackach je mensi prutok vzduchu a treba v 5000 otackach se ti otevre a prutok vzduchu se zvysi. Pokud tam das misto sani jen obrovskou kratkou trubku, tak ztratis kroutak v nizkych otackach.

Vyfuk- maximalni pruchodnost vyfuku potrebujes jen u turbomotoru, u atmosfery musi mit vyfuk urcity odpor, jinak to bude v nizkych otackach liny jako sfina.

chip -optimalizace SW RJ by mela byt po kazde uprave -coz ovsem s chiptuningem vetsinou nema nic spolecneho...

[upravil dne 20/8/10 f3Rd@]

Link to comment
Share on other sites

s tým saníim máš pravdu...ja som to asi zle napsal ale myslel ta priechodnosť u sania som myslel akurat to že po celom potruby by nemali byť žiadne prekažky a trubky čo najhlačie z vnutra z duvodu airodynamickeho odporu......a taki vim že u vyfuku sa taky nemá moc prehaňať s tou peirpusnosťou, že musi mať vyfuk určity priemer aby mali vyfukove plyny určity tlak a podobne kraviny.......ja to len tak trochu zjednodušil :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Jestli ti jde o výkon, tak asi myslíš plnění Válců.

Takže potřebuješ co nejrychleji dostat pryč spaliny aby se ti tam dostala čerstvá směs.

Tzn. že ve výfuku nesmí být žádná překážka a nemá smysl dávat moc velký průměr výfuku aby jsi nestratil rychlost a tach plynů pryč.

Jinak zapalte si doma krb ať víte co to dělá

Zapoměňte na protitlak to je ta největší kkotina ve světě výfuků.

Link to comment
Share on other sites

presne tak :) vyfuk musi mať neaky ťah takže vyfuk musi mať neaky priemer a najmenej preažiek :)

protitalk je dôležity ale u karburatoru kde je nastavene kolko tam ma isť benzinu...kedže sa komora dobre vyprazdnila, tak sa tam dostalo viacej zmedy ale benzinu len obmedze tak sa jazdilo na chudobnu zmes :D ale pri davkovanyi riadenom lambda sondou je to len dobre ked je čim najmenší protitlak :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...