svoda Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 Zdravim peugotaci mam problem s ukazatelem teploty na P306. Pote co jsem asi na poctvrte sehnal to spravne cidlo, nainstaloval ho zjistil jsem ze problem nebyl v cidle :-). Teplomer nadale ukazuje po nekolika minutach chodu motoru podezrele vysoke hodnoty,navic kdykoliv zapnu nejaky elektro spotrebic tak rucicka poskoci jeste o par stupnu vic-cili pokud jezdim se zapnutymi svetly je teplota konstatntne kolem 100 stupnu a popripade jeste vic. Pokud svetla vypnu rucicka o neco klesne. Byl jsem presvedcen ze je to vadnym teplotnim cidlem ale zrejme bude zakopany pes jinde. Nemate prosim nekdo podobne neblahe zkusenosti. Diky za odpoved. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohnyLBC Odesláno 1. říjen 2009 Sdílet Odesláno 1. říjen 2009 hele mě to ukazuje kolem 70stupnu když to ukazuje, ted to dlouho jen tak poblikává bez čísel... nevím kde je problém, ale tak já už mám dědečka, je to 93 tak mu nějakou odchylku odpustim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
EXI.60 Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Bavíte se o toploměru motoru,nebo o venkovním?V druhém příspěvku mě přijde že mluví o venkovním:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Speedy Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Reaguje na odběr proudu . Zkuz skontrolovat kostry motoru a karoserie a na altiku víc ti neporadim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 4. říjen 2009 Sdílet Odesláno 4. říjen 2009 Presne tak, je to v ukostrení. Len treba zistiť kde. V prvom rade skontroluj pripojenie mínusového pólu batérie na kostru karosérie, potom prepojenie medzi karosériou a motorom, pretože motor je zavesený na gumách a alternátor potrebuje mať - pól spojený s karosériou a aj s batériou. Ešte môže byť problém s ukostrením samotnej prístrojovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
svoda Odesláno 8. říjen 2009 Autor Sdílet Odesláno 8. říjen 2009 Ahojte tak jste meli pravdu bylo to ukostrenim. Byl odpadlej kablik co vede z kabeloveho svazku na sroub motoru - je tam chytlej i minus pol baterky. Bohuzel prisel jsem na to az po zaplaceni castky 77€ v jendom nitranskem pseudo-autoservisu, kde mi vymenili obe cidla a dokonce chteli menit i ridici jednotku protoze jim diagnostika ukazovala stale chybu. Inu za blbost se plati a za blobost a neschopnost \"automechanika\" dvojnasob. Pro ostatni byl to: Cars Service Nitra Luzianky tak si na ne dejte pozor, pres autoelektriku jsou to skutecni \"odbornici\". Diky vsem za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
limar Odesláno 10. říjen 2009 Sdílet Odesláno 10. říjen 2009 Tak to je ozaj moc špatná skúsenosť s \"odorníkmi\". A hlavne drahá!!! A prečo si s tým bol až v Nitre? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Speedy Odesláno 11. říjen 2009 Sdílet Odesláno 11. říjen 2009 Takhle se vydělává takový servisi sou ale i ttady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.