Kloub Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 abych tu furt nepsal nové témata tak budu psát jen sem;) mám velký problém. ranní start startuje na druhé nažhavení a po nastartování jde z výfuku dost hustý MODRÝ dým, po zahřátí motoru je všechno oki. co to může být??? dělá to cca 14 dní a už mě to začíná srat:grr poraďte druhá věc: už mám spravené těsnění pod víkem ventilů a už neteču ale okolo startéru na bloku motoru mám stále louži oleje a nevím s kama to teče, jedině mě napadá že to je z nálevky na olej:myslim:myslim.... zachvilku sem dám fotku toho blbého těsnění jak vždy dopadlo:D [upravil dne 20/9/09 Kloub] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 tady to těsnění, 3 krát po nasazení mě takhle prasklo, potom sem koupil těsnění od febi a vše je najednou v pohodě [upravil dne 20/9/09 Kloub] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 co to bylo za značku, která takhle praskla? Jinak to jsou problémy modrý dým má původ ve spalování oleje....jak jsou na tom pístní kroužky a ventily? [upravil dne 20/9/09 punkac] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 no jo ta čeština:D značka těsnění byla VICTOR REINZ, 3krát jsem ho koupil a 3krát takhle dopadlo:bacha myslím si kdyby to bylo ventily nebo kroužky tak by to dýmilo pořád a ne jen po studeném startu než se motor ohřeje;) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 mno víš co, teplem se materiál roztahuje, třeba tam je nějaká malá netěsnost a roztažením se to utěsní.... Měl si s V.Reizem svatou trpělivost, mě to udělat po druhý, tak se k té \"značce\" už nikdy nevrátím [upravil dne 20/9/09 punkac] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 tak v tomto případě tomu nevěřím, když mrknu kolik s toho letí dýmu a po zahřátí ani náznak modré barvy. nemůže to být třeba čerpadlem??? špatný předvstřik nebo něco? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
punkac Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 když se špatně rozstřikuje nafta, tak jde z výfuku bílý dým mě to dělala vypálená žárová podložka, ale to auto cukalo a defacto se s ním nedalo vůbec jezdit, to asi nebude tvůj případ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 to nee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 Vůle ventilů dělány? Vyměněny těsnění dříků ventilů? Tak olej asi teče z pod těsnění krytu hlavy válce, asi blbě dotaženo. Nebo to opatlat silikonem, červeným na motory... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 silikon byl napatlán a dotaženo je to dobře, s ventilama nebylo nic dělané ale stejně mě nejde do hlavy proč by dělalo jenom za studena??? to by mělo dělat furt kdyby bylo něco s ventilama ne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pastorek Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 Podľa mňa je to tesnosťou piestov a krúžkov. Po zohriatí sa vymedzia vôle a únik oleja je menší. Zapečenám krúžkom by zodpovedalo i to horšie štartovanie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 21. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2009 tak další poznatek, tento výkend jsem byl na chatě kde bylo po ránu větší chlad než tady u nás,dnes ráno jsem došel, nastartoval a už to nebylo tak tragické jako na chatě, trochu letělo ale nee moc:D takže to zhrnu, čím je po ránu víc chladnějc tak to hulí víc a víc:roll Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 Gufera na ventilech, ventilový vůle a žhavky. Tohle bych zkontroloval a popř. vyměnil (seřídil). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 21. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2009 před cca 10tisíci byla dělaná celá hlava, dnes jsem zkontroloval žhaviče a všechny jiskří jak o závod:D vůle na ventilech to nevím a ani nevím jak to seřídit:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 Jestli ti dělali hlavu a nevyměnili těsnění na dříku ventilů, tak to udělali chybu. Totéž ventilové vůle... Jestli nejsou udělané ventilové vůle, tak se to za studena blbě spaluje... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 21. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 21. září 2009 a když se dělá těsnění na dříku ventilů tak se musí zdělat hlava??? no majtel mě ukazoval všechny účtenky že dělal celou hlavu, ABS, rozvody a nějaké další kravinky takže by to mělo být vše v pohodě. a vůle se dá udělat v pohodě ale zase bych nechtěl zdělávat víko ventilů když už to mám konečně v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. září 2009 Sdílet Odesláno 21. září 2009 No těsnění dříku ventilů - z pravidla ano, sundá se hlava, vyndají se ventily a těsnění se vymění (malý jako čepičky ventilků a za pár korun). Teda slyšel jsem o výměně bez sundání hlavy, na Fordu, ale to nevím, jak je tam hlava dělaná... Aspoň to víko sundej a ty vůle změř, dokud je normální teplota... Abys pak v zimě vůbec nastartoval... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tosko Odesláno 23. září 2009 Sdílet Odesláno 23. září 2009 Tiež som mal problémy pri štartovaní, čim bolo chladnejšie, tím viac to dymilo a trhalo. V lete som dal nastavyť tlaky v čerpadle a pretesniť vstreky,vymenil som podložky pod vstrekmi a odvtedy to ide ako hodinky. S tím olejom, som mal tiež problém, vyždy keď som umyl motor olej bol stečený dole, bolo prdnuté tesnenie pod vekom ventilov, nekupoval som nové, natlačil som červený silikon a odvtedy ani kvapka. A ešťe si skús skontrolovať hadičky z nalievacej nadobky oleja, ja som našiel obe prerezané pod sk-paskou.Tak som ich skratil, odvtedy fakt ani kvapka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kloub Odesláno 23. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 23. září 2009 sakra ale dat dohromady celé čerpadlo to musí byt asi pěkně drahá záležitost že? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.