Přejít na obsah
  • Current Donation Goals

Kloub a jeho problémy se 405kou


Kloub

Recommended Posts

abych tu furt nepsal nové témata tak budu psát jen sem;)

mám velký problém. ranní start startuje na druhé nažhavení a po nastartování jde z výfuku dost hustý MODRÝ dým, po zahřátí motoru je všechno oki. co to může být??? dělá to cca 14 dní a už mě to začíná srat:grr poraďte

druhá věc: už mám spravené těsnění pod víkem ventilů a už neteču ale okolo startéru na bloku motoru mám stále louži oleje a nevím s kama to teče, jedině mě napadá že to je z nálevky na olej:myslim:myslim.... zachvilku sem dám fotku toho blbého těsnění jak vždy dopadlo:D

[upravil dne 20/9/09 Kloub]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mno víš co, teplem se materiál roztahuje, třeba tam je nějaká malá netěsnost a roztažením se to utěsní....

Měl si s V.Reizem svatou trpělivost, mě to udělat po druhý, tak se k té \"značce\" už nikdy nevrátím :D

[upravil dne 20/9/09 punkac]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak další poznatek, tento výkend jsem byl na chatě kde bylo po ránu větší chlad než tady u nás,dnes ráno jsem došel, nastartoval a už to nebylo tak tragické jako na chatě, trochu letělo ale nee moc:D

takže to zhrnu, čím je po ránu víc chladnějc tak to hulí víc a víc:roll

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

a když se dělá těsnění na dříku ventilů tak se musí zdělat hlava??? no majtel mě ukazoval všechny účtenky že dělal celou hlavu, ABS, rozvody a nějaké další kravinky takže by to mělo být vše v pohodě. a vůle se dá udělat v pohodě ale zase bych nechtěl zdělávat víko ventilů když už to mám konečně v pohodě:bojim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No těsnění dříku ventilů - z pravidla ano, sundá se hlava, vyndají se ventily a těsnění se vymění (malý jako čepičky ventilků a za pár korun).

Teda slyšel jsem o výměně bez sundání hlavy, na Fordu, ale to nevím, jak je tam hlava dělaná...

Aspoň to víko sundej a ty vůle změř, dokud je normální teplota...

Abys pak v zimě vůbec nastartoval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tiež som mal problémy pri štartovaní, čim bolo chladnejšie, tím viac to dymilo a trhalo. V lete som dal nastavyť tlaky v čerpadle a pretesniť vstreky,vymenil som podložky pod vstrekmi a odvtedy to ide ako hodinky.:potlesk

S tím olejom, som mal tiež problém, vyždy keď som umyl motor olej bol stečený dole, bolo prdnuté tesnenie pod vekom ventilov, nekupoval som nové, natlačil som červený silikon a odvtedy ani kvapka.

A ešťe si skús skontrolovať hadičky z nalievacej nadobky oleja, ja som našiel obe prerezané pod sk-paskou.Tak som ich skratil, odvtedy fakt ani kvapka.:super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...