Jump to content

Kloub a jeho problémy se 405kou


Kloub
 Share

Recommended Posts

abych tu furt nepsal nové témata tak budu psát jen sem;)

mám velký problém. ranní start startuje na druhé nažhavení a po nastartování jde z výfuku dost hustý MODRÝ dým, po zahřátí motoru je všechno oki. co to může být??? dělá to cca 14 dní a už mě to začíná srat:grr poraďte

druhá věc: už mám spravené těsnění pod víkem ventilů a už neteču ale okolo startéru na bloku motoru mám stále louži oleje a nevím s kama to teče, jedině mě napadá že to je z nálevky na olej:myslim:myslim.... zachvilku sem dám fotku toho blbého těsnění jak vždy dopadlo:D

[upravil dne 20/9/09 Kloub]

Link to comment
Share on other sites

no jo ta čeština:D

značka těsnění byla VICTOR REINZ, 3krát jsem ho koupil a 3krát takhle dopadlo:bacha

myslím si kdyby to bylo ventily nebo kroužky tak by to dýmilo pořád a ne jen po studeném startu než se motor ohřeje;)

Link to comment
Share on other sites

mno víš co, teplem se materiál roztahuje, třeba tam je nějaká malá netěsnost a roztažením se to utěsní....

Měl si s V.Reizem svatou trpělivost, mě to udělat po druhý, tak se k té \"značce\" už nikdy nevrátím :D

[upravil dne 20/9/09 punkac]

Link to comment
Share on other sites

tak další poznatek, tento výkend jsem byl na chatě kde bylo po ránu větší chlad než tady u nás,dnes ráno jsem došel, nastartoval a už to nebylo tak tragické jako na chatě, trochu letělo ale nee moc:D

takže to zhrnu, čím je po ránu víc chladnějc tak to hulí víc a víc:roll

Link to comment
Share on other sites

a když se dělá těsnění na dříku ventilů tak se musí zdělat hlava??? no majtel mě ukazoval všechny účtenky že dělal celou hlavu, ABS, rozvody a nějaké další kravinky takže by to mělo být vše v pohodě. a vůle se dá udělat v pohodě ale zase bych nechtěl zdělávat víko ventilů když už to mám konečně v pohodě:bojim

Link to comment
Share on other sites

No těsnění dříku ventilů - z pravidla ano, sundá se hlava, vyndají se ventily a těsnění se vymění (malý jako čepičky ventilků a za pár korun).

Teda slyšel jsem o výměně bez sundání hlavy, na Fordu, ale to nevím, jak je tam hlava dělaná...

Aspoň to víko sundej a ty vůle změř, dokud je normální teplota...

Abys pak v zimě vůbec nastartoval...

Link to comment
Share on other sites

Tiež som mal problémy pri štartovaní, čim bolo chladnejšie, tím viac to dymilo a trhalo. V lete som dal nastavyť tlaky v čerpadle a pretesniť vstreky,vymenil som podložky pod vstrekmi a odvtedy to ide ako hodinky.:potlesk

S tím olejom, som mal tiež problém, vyždy keď som umyl motor olej bol stečený dole, bolo prdnuté tesnenie pod vekom ventilov, nekupoval som nové, natlačil som červený silikon a odvtedy ani kvapka.

A ešťe si skús skontrolovať hadičky z nalievacej nadobky oleja, ja som našiel obe prerezané pod sk-paskou.Tak som ich skratil, odvtedy fakt ani kvapka.:super

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...