Jump to content

V-Power Racing


SV 24
 Share

Recommended Posts

ano... ale naco tankovat drahsi benzin? benzin s nizsim oktanovym cislom moze motoru skodit, u novsich motorov so snimacom klepania znizovat vykon...

benzin s vyssim OC (napr. Vpower) neuskodi ale naopak tym ani nic neziskas, iby vacsie ucty za benzin

moze stupnut vykon, ale len minimalne, rozdiel je zanedbatelny, dokonca podla nemeckeho ADAC niektore auta s doporucenym nizsim oktanovym cislom po natankovani V power racing stratili mierne na vykone

[upravil dne 19/9/09 farky]

Link to comment
Share on other sites

OK, jezdil jsem se Sonatou 2.0i na OMV Carerra 100 celých 20.000km v kuse. Možná je malilinko auto živější v nižších otáčkách a má nepatrně nižší spotřebu. Zbytek je jeden velký placebo efekt. Člověkem, který dlouhou dobu dělal u OMV mi bylo vysvětleno, že aditiv je v palivu tak málo, že vůbec nemá cenu o nich jakkoli uvažovat. Jinak je to obyčejná 98. Tož tolik.

Link to comment
Share on other sites

Ale kdo chce, ať si ji klidně zkusí. Nakonec po 20.000km Carerry 100 mi mezi čerpadlem a motorem odešlo nějaké čidlo (\"halák\", či co), ale netuším, zda to mohlo mít spojitost.

edit: Takže že superpaliv jsem už vyléčenej a beru zas obyčejnou 95 :)

[upravil dne 19/9/09 shwaara]

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: shwaara

OK, jezdil jsem se Sonatou 2.0i na OMV Carerra 100 celých 20.000km v kuse. Možná je malilinko auto živější v nižších otáčkách a má nepatrně nižší spotřebu. Zbytek je jeden velký placebo efekt. Člověkem, který dlouhou dobu dělal u OMV mi bylo vysvětleno, že aditiv je v palivu tak málo, že vůbec nemá cenu o nich jakkoli uvažovat. Jinak je to obyčejná 98. Tož tolik.

A ten člověk u OMV dělal na jaký pozici? uklízečka, pumpař, leštič oken, skladník, nebo laboratorní technik paliv?

díky za objasnění

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: shwaara

Však napište, jak to je, když s tím nesouhlasíte.. Rád se nechám poučit od někoho, kdo to má z první ruky.

jak to je nenapisu, bo to nevim, takze mi to tak prijde lepsi...

beru nazor natankoval jsem xxx a mam ztoho takove a takove pocity, pripadne delam ve statni zkusebne a skutecnost je takova a takova, mluvil jsem s clovekem xxx, ktery mi predlozil tyto fakta... apod.

informace, ze nekde nekdo prohlasil, ze je to na <|>, je napi*u taky, pro tuhle diskusi nema vubec zadny vyznam. neber si to osobne, ale je to tu cim dal castejsi jev, takze to myslim i obecne. pak se tu docitas sahodlouhe stati o vypinani a zapinani turbodmychadla a za chvili je forum akorat pro smich.

proste pokud nevim, tak neodpovidam a v pripade, ze se jedna pouze o moji domenku, tak to v prispevku taky uvedu.

jinak mi tva teorie o carrera100 nepravdepodobna neprijde, uz jen proto, ze ömv nikde konkretni oktanove cislo neuvadi a budu jedine rad, kdyz od \'cloveka\' zjistis nejake konkretnejsi info.

Link to comment
Share on other sites

Určitě nepočítejte s tím, že řeknu, kdo to je, protože bych tím tomu člověku mohl způsobit nepříjemnosti. Nepotřebuju po člověku, kterému věřím, aby mi předkládal jakákoli fakta. Pokud si zde můžeme dovolit psát jen o ověřených/ověřitelných faktech, tak to tu moc žít nebude. Své zkušenosti jsem napsal, ať si každý věří, čemu chce.

Link to comment
Share on other sites

Před nedavnem dávali v bedně srovnávací test těchto paliv.V-Power Racing a podobná co dělá například Avanti prý dokážou pozvednout výkon,ale né u atmosférických,nepříliš výkoných motorů ale u přeplňovaných motorů ale né nijak znatelně.Jak zde někdo psal,je to spíše placebo-efekt...ale tím že to natankuješ motoru neuškodíš,spíše naopak.Má to v sobě nějaké čistící složky,ale s nějakým nárůstem koní moc nepočítej;) Ten test dělali na VW Polo 1,4 a VW Golf TFSI:myslim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: shwaara

Byl to člověk, který měl na starosti nákup PHM, čili žádná uklízečka. Snad jsem Ti nijak nenaboural ideály, klidně měj na tahle superpaliva jiný názor. Pokud jsi na odbronější pozici, klidně nám řekni víc.

Ok, pokud měl v rukách i technický listy paliv tak potom beru jako názor. V těch je uvedeno složení paliva.

Já osobně o palivech nic nevím. A rozhodně neveřím lidem co říkaj že jejich známej dělá u Benziny a nakonec ztoho vyjde že tam dělá jako uklízečka, nebo umývač oken:-)

Já tankuji Shell V-Power Diesel do svýho 1.6HDi už 35000km.

spotřeba max. o 0,5L/100km nižší, příjde mi že táhne líp odspodu.

Co se mi zdá jako výhoda je že nafta z výfuku nesmrdí. Např. když potřebuji mít chvilku nastartováno v garáži, tak oproti služební Octávii II 1.9TDi do který tankuji obyč naftu OMV, je to znát.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...