twoolf Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Ahoj lidi, stává se mi - jednou za týden cca - že při zahřívání motoru a teplotě kolem 70 - přibrzdím a rafika vystřelí na doraz a na PC hláška o přehřátí. Pustím pedál a vrátí se to, občas se to brzdou nechá i zopakovat. Mám podezření na kostru. Co vy na to? p.s. je to prkotina, ale jsem línej hledat díkes Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Může to být volný konektor na čidle chl. kapaliny.To pak šrafička lítá jak si chce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 17. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2009 a způsobí to i varování v Pal. PC ?? ječí a přes displej je info \"engine coolant temerature too high \" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Přesně tak-pípá+STOP+hláška. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 17. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2009 ok, ráno jdu na čidlo a uvidíme. Díky za tip. Je fakt, že se to děje až po tom, co jsme měnily rozvody. Tak uvidíme. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Když ho rozpojíš je tam taková krytka,tu sundáš,pak sejmi i tu barevnou guničku a secvakni 2 konektory.Dej vše naspět a mělo by to být O.K.Možná se to bude maličko u 2.0HDi lišit,ale určitě si poradíš.Ale nejprv si vyskoušej jestli je to ono (na volnoběh).Zahejbej snim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ticcino Odesláno 18. září 2009 Sdílet Odesláno 18. září 2009 Dělalo mi to podobnou věc. Nikoliv však při brzdění, ale při normální jízdě. Ručka lítala jak zběsilá. Vyměnili čidlo (zadara, byla na to svolávačka) a od té doby je klid. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 1. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2009 Původně zaslal: sekaj Může to být volný konektor na čidle chl. kapaliny.To pak šrafička lítá jak si chce. Kde sa nachadza to cidlo? Obcas mi to tiez hodi hlasku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
shark734 Odesláno 1. prosinec 2009 Sdílet Odesláno 1. prosinec 2009 to cidlo by malo byt na pravej strane motora ked sa postavis čelom ku autu.....je to asi v tej urovni ako je prava strana krytu motora, ten das dole a zbadas to...napravo od cidla je akmulator Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
latus Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 ahoj všem dělá mi to taky ale nevím kde najít to čidlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lví-ček Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 latus: Shark to píše příspěvek před tebou:( Jinak přidej si do popisku model, rok a motor. Takhle je to věštění z křišťálové koule. [upravil dne 11/3/12 12:50 od Lví-ček] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
latus Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 sory Peugeot 307 2.0HDi 66kW r.v. 2002 jo koukal jsem ale prostě jsem ho tam nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lví-ček Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 Ahoj, tak je to na pravé straně bloku motoru, od chladiče co jde hadice na termostat tak vpravo. Posílám ti obrázek v příloze. [upravil dne 11/3/12 16:10 od Lví-ček] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
latus Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 dík moc jak se trochu oteplí jdu na to ještě jedna věc to asi budu muset sundat vzduch.filtr abych se tam dostal co Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lví-ček Odesláno 11. březen 2012 Sdílet Odesláno 11. březen 2012 Uvidíš. Možná bude stačit odpojit jen sání(hadici nebo jak se tomu odborně říká) od boxu na vzduch. filtr. [upravil dne 12/3/12 09:00 od Lví-ček] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 12. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 12. březen 2012 záleží na tom, jak si umíš zlomit ruku Jde to blbě, ale jde. Sám jsem odpojoval jen hadici a od té doby mám pokoj, v Peugeotu chtěli za opravu 500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xavier Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 pre lepší prístup doporučujem vybrať baterku. Dosť blbo sa potom dáva poistná spona. A doporučujem odtlakovať chladiaci systém :D:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lví-ček Odesláno 12. březen 2012 Sdílet Odesláno 12. březen 2012 No koukal jsem ze zvědavosti, kde mám čidlo já a je to taky přístup na nic. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
latus Odesláno 15. březen 2012 Sdílet Odesláno 15. březen 2012 tak chlapi dnes jsem se do toho pustil a dopadlo to špatně k čidlu jsem se dostal dobře ale zaboha my nejde rozepnout konektor ani ta sponka nejde sundat hrál jsem si z tím asi pul hodiny a nic takže ručička teploty stále kolísá nemáte někdo radu jak na to dělám si na autě skoro vše takže nemehlo nejsem ale prostě tohle nejde rozepnout nevím proč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
twoolf Odesláno 16. březen 2012 Autor Sdílet Odesláno 16. březen 2012 pak už jedině upustit vodu, vytáhnout čidlo, tuším je jen na plasové západce, povytáhnout. Bude líp vidět a snad se podaří. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.