Cingo Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Fakt tu nemá nikto návod, alebo obr. poprípade dobrý popis ako sa dostať ku tomu elektromag. EGR ventilu? Janou mi sice dal typ, že je pod filtrom sania, ale pomohla by mi rada či na to ísť odspodu alebo zhodiť ten filter sania. Len v tom filtri je ešte nejaký chladič. Čo s ním ? Pomôžte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Predpokladám, že máš 1,6 80kW. EGR je č. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cingo Odesláno 17. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2009 Nie ja mám 2,0 hdi 110 FAP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AnotherOne Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Znovu je to č. 1. Ale neviem či ti to pomôže na určenie polohy:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 17. září 2009 Sdílet Odesláno 17. září 2009 Omluvam sa , myslel som že je to 1,6. Na 2,0 je to na ľavej strane motora zo zadu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cingo Odesláno 17. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 17. září 2009 Dík za pomoc, skúsim sa v tom trocha pokutrať, no nestihnem to do soboty a mám ísť do Čiech . Je to asi 200km tam aj späť. Mám sa obávať nepríjemností, alebo to nieje až také hrozné a Pažout to zvládne. A chcem sa ešte spýtať ak sa mi ho nepodarí vyčistiť kde a za koľko sa dá zohnať. Zatiaľ dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vlado-.m Odesláno 18. září 2009 Sdílet Odesláno 18. září 2009 Původně zaslal: Cingo Fakt tu nemá nikto návod, alebo obr. poprípade dobrý popis ako sa dostať ku tomu elektromag. EGR ventilu? Janou mi sice dal typ, že je pod filtrom sania, ale pomohla by mi rada či na to ísť odspodu alebo zhodiť ten filter sania. Len v tom filtri je ešte nejaký chladič. Čo s ním ? Pomôžte 1. EGR ventil nie je elektromag., su to dve rozne suciastky 2.elektromag je poz. č6, je to ten vpravo na poz. č8, pri pohlade do otvoreneho motora prvy zprava 3. elmag. sa moze zasekavat v otvorenej polohe=EGR je stale otvoreny, alebo moze byt zapchaty prietok podtlaku= EGR zostane v zatvorenej polohe, da vycistit alebo uplne sa da znefunkcnit praca EGR a to odpojenim a zaslepenim hornej hadicky co vchadza do elmag ventilu poz č6 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cingo Odesláno 18. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 18. září 2009 Sorry,ale neviem sa z toho popisu vysomáriť.http://www.peugeot-club.com/kniha/img/myslim.gif Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Cingo Odesláno 20. září 2009 Autor Sdílet Odesláno 20. září 2009 Podľa toho čo som sa dočítal v príručke Ako na to , som sa rozhodol to radšej nechať urobiť niekde v servise. Len neviem akú sumu mám asi očakávať. Nevie niekto koľko ten EGR stojí a poprípade koľko je výmena v Peugeote ? Poprípade kde sa dá objednať ? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 20. září 2009 Sdílet Odesláno 20. září 2009 Nemusiš do peugeotu , spravia Ti to aj na Fueli v PN , aj objednajú ,aj vymenia . Máš spravu zajtra zavolaj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bapek Odesláno 13. listopad 2009 Sdílet Odesláno 13. listopad 2009 ja mam 1.6 hdi a chci se zeptat jestli vite jiste ze to c1 je opravdu egr....na tom obr to je pridelany k motoru a prijde mi zr tam jde do toho voda ale muzu se mylit a nerad bych rozdelal neco spatne...protoze mi diag pise stale otevreny egr ventil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Putnik666 Odesláno 2. únor 2010 Sdílet Odesláno 2. únor 2010 ahojte!ja mam 307 2.0 hdi 79kw r.v.2001.ked to natocim rano tak to vydava hrozne zvuky a dymi to ako stara tatra!nemože byt zaneseny EGR ventil?neviem kde ho mam najst a co s nim-najradšej ho zrušit.dik za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
GOHii Odesláno 18. červenec 2010 Sdílet Odesláno 18. červenec 2010 Původně zaslal: vlado-.m 1. EGR ventil nie je elektromag., su to dve rozne suciastky 2.elektromag je poz. č6, je to ten vpravo na poz. č8, pri pohlade do otvoreneho motora prvy zprava 3. elmag. sa moze zasekavat v otvorenej polohe=EGR je stale otvoreny, alebo moze byt zapchaty prietok podtlaku= EGR zostane v zatvorenej polohe, da vycistit alebo uplne sa da znefunkcnit praca EGR a to odpojenim a zaslepenim hornej hadicky co vchadza do elmag ventilu poz č6 Je to tedy ten, co jsem zakroužkoval a na fotce označil šipkou? Je viditelný z vrchu nalevo od airboxu. A nestačí pouze odpojit konektor ventilu? Zaslepuje se tedy hadička bez bílého proužku označená zelenou šipkou? [upravil dne 18/7/2010 GOHii] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koča Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 Původně zaslal: bapek ja mam 1.6 hdi a chci se zeptat jestli vite jiste ze to c1 je opravdu egr....na tom obr to je pridelany k motoru a prijde mi zr tam jde do toho voda ale muzu se mylit a nerad bych rozdelal neco spatne...protoze mi diag pise stale otevreny egr ventil Jo to č.1 je opravdu egr ventil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sekaj Odesláno 19. červenec 2010 Sdílet Odesláno 19. červenec 2010 ANO a \"bapek\" voda tam opravdu nejde.Do bloku motoru jdou spět spaliny na opětovné spálení.Ten válec před EGR je chladič výfukových splodin,v němž je voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci.b989 Odesláno 14. srpen 2010 Sdílet Odesláno 14. srpen 2010 Chlapi ako sa dostanem k tomu ERG ventilu?Z hora zo spodu?Čo musím rozobrať?Mám 307SW 1,6HDI 80Kw rok 2005. [upravil dne 14/8/10 janci.b989] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Koča Odesláno 15. srpen 2010 Sdílet Odesláno 15. srpen 2010 Dostaneš se k němu z vrchu. Sundáš stěrače,plast pod stěračem, filtbox. Egr je pod vzduchovým filtrem.Je přidělaný dvěma šrouby a jednou objímkou k trubce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janci.b989 Odesláno 15. srpen 2010 Sdílet Odesláno 15. srpen 2010 Ďakujem za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest jirkapp Odesláno 26. srpen 2010 Sdílet Odesláno 26. srpen 2010 Ahoj Včera jsem ho čistil. Psalo to hlašku závada emisního sistému. Tak mi to nedalo a vydal jsem se po něm. Na 1,6 je elektronický . Je umístěn při pohledu z lenvé části vozu jako od převodovky vpravo pod vzduchovým filtrem. Musíš vymontovat baterku, filtr paliva, lízatko dod sklem nejlépe obě části toz. setěrače,vzduch filtr. Pak se mi objevil. D. jsem svorkovnici a pak tam byly šrouby torx 3x. povolil jsem je a opatrně jsem to vytal. Zjistil jsem, že je to plné karbonu - naštěstí. Provdel jsem vyčištění prostříknutí motorku siliconem a vrátil jsem to zpět. Kontrolka závady zhasla a motor jde zatím vpohodě. Uvidim co časem. Každopádně mě to nic nestálo, jenom asi 2-3 hodky práce. Nový ventil prý stojí v elitu asi 12tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.